کرم داخل گوش دختر بچه!

۸۰کرم از گوش دختر بچه چهار ساله هندی بیرون کشیده شد.

کشور هند را میتوان مهد عجیب و غریب‌های جهان پزشکی خواند، از زادروز بقایای جنین درون شکم پسر نوجوان تا رشد ۸۰ کرم درون گوش دختربچه‌ی چهار ساله که برای بار دیگه توجه همه را جلب کرد طبیبان بیمارستانی در هند طی یک عمل جراحی موفق شدند ۸۰ کرم را از درون گوش یک دختر چهار ساله بیرون کشیدند.

تصاویر خارج نمودن ۸۰ کرم از گوش کودک هندی

کرم گوش
این دختر چهار ساله در روستایی در هند زندگی میکند و حشره‌ای که در آن مناطق زندگی میکند و به فضاهای تاریک و کثیف علاقه دارد درون گوش او رفته بوده است و در گوش او تخم ریزی کرده بود.
کرم گوش
کرم گوش

کودک هندی که ۸۰ کرم درون گوشش زندگی می‌کردند.

طی روز ۸ اکتبر بود که والدین این دختر چهار ساله وی را برای معاینه گوشش که درد می‌کرد به مرکز درمانی آوردند و طبیبان این مرکز درمانی پس از انجام معاینات این موضوع را اعلام کردند.
کرم گوش

دختر چهار ساله هندی ۸۰ کرم درون گوش داشت.

متخصص گوش و حلق و بینی این مرکز درمانی پس از انجام معاینه روی این دختر گفت که حشره مذکور به درون این دختر بچه نفوذ کرده است و در آنجا ۸۰ تخم گذاشته است که این کرم‌ها پس از مدت زمانی از تخم بیرون آمدند و سبب آزار دادن گوش دختر شده اند.

3 دیدگاه دربارهٔ «کرم داخل گوش دختر بچه!»

  1. من چند وقتی هست گوش هام ترشحات زیادی دارن و همینطور که داشتم گوشهام رو تمیز میکردم از داخل گوشم یه کرم کوچیک سفید رنگ (کوخ) افتاد بیرون تعجب کردم خیلی بعضیمواقع تیکه چرک هم خودشون میپرن بیرون لطفا راهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =