آب خوردن در لیوان مسی چه فوایدی دارد؟

فواید آب خوردن در لیوان مسی

آیا تاکنون به این فکر کرده اید با لیوان مسی آب خوردن چه فوایدی دارد؟ ظروف مسی می‌تواند میکروارگانیسم‌های موجود در آب را کشته و آب را بطور کامل مناسب برای آشامیدن کند. بعلاوه آب اندوخته شده در ظروف مسی (ترجیحا به مدت ده ساعت) کیفیت خاصی را بدست می‌آورد.

مس یکی از مواد معدنی کمیاب لازم است که برای تندرستی جسم حیاتی می‌باشد.

مس دارای خاصیت‌های ضدمیکروبی، ضد سرطان ، از ویتامینهای و ضد اکسیدیشن بوده و به خنثی کردن سموم یاری می‌کند.

آب خوردن

آب خوردن در لیوان مسی برای خانم‌ها پسندیده‌تر است.

بااهمیت‌ترین مزیت‌های آشامیدن آب در لیوان مسی:

جلوگیری از کهنسالی زودرس
مس ماده‌ای طبیعی به منظور پرهیز از پدید آمدن چین و چروک در پوست بدن است زیرا دارای آنتی اکسیدیشن‌های قوی است و میتواند سلول‌های پوستی را بازسازی کند.

مس هم چنین حجم ایجاد ماده مِلانین را که محافظ پوست در مقابل تابش خورشید است، افزایش میدهد و زخم‌ها را زودتر بهتر می‌کند.

بهسازی گوارش بدن
حفاظت آب در ظرف مسی و آشامیدن آن در لیوان مسی سبب دور کردن گازها و از بین بردن مشکل سوء هضم میشود زیرا مس سبب حرکت مناسب‌تر معده و التیام و بهبود هضم خوراک میشود.

مس هم چنین سم‌ها را از تن دور کردن میکند خصوصاٌ چنانچه آب را در لیون مسی قبل از میل کردن وعده صبحانه بنوشی.

کم کردن وزن
آبی که در لیوان مسی نوشیده شود، نه تَنها سوء هاضمه را برطرف میکند، بلکه موجب التیام متابولیسم بدن (متابولیسم) و کم کردن وزن میشود.

مس به جسم در تجزیه چربی و رها شدن از آن بسیار میکند.

افزایش کارآیی مغز
مس سبب ایجاد ماده میالین میشود. ماده میالین مسئول ساماندهی ساختار عصبی مغز است و آب آشامیدن در لیوان مسی سبب بلند قد شدن رت مغزی و فکری میشود.
از نظر پزشکی هم استفاده از لیوان مسی برای آشامیدن آب سبب نابودی سلول‌های سرطانی، التیام زخم‌ها و افزایش کارکرد قلب میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 5 =