تاثیر آب سبزیجات بر درمان سرطان

بهترین آب سبزی‌ها به منظور مواجهه با سرطان

یکی از برترین و سالم‌ترین شیوه‌های در امان ماندن از سرطان مصرف آب سبزی‌ها است. اینکه آب سبزی‌ها چگونه می‌تواند آدم را از شر بیماری مهلکی مانند سرطان در امان بدارد پرسش بجایی است.

اول از هر چیزی به علت ویتامین‌ها و آنتی اکسیدیشن‌های فراوانش.

در این نوشتار به سبزی‌ها مفیدی اشاره میکنیم که آب آن‌ها سدی در مقابل مبتلا شدن به بدخیمی است.

شیوه تهیه آب سبزی‌ها

در بعضی از کشورها آب سبزی‌ها به صورت آماده در بطری‌ها به فروش می‌رسد. بی تردید شما هم در هر آبمیوه فروشی می‌توانید. آب هویج یا آب کرفس را پیدا و نوش جان کنید؛ ولی هیچ راهی مناسب‌تر از تهیه آب سبزی‌ها خانگی و صد درصد طبیعی و تازه نیست.

حتی چنانچه امکاناتش را داشته باشید و خودتان این سبزی‌ها را عمل بیاورید که فوق العاده است چون از شر انواع سموم و آفت کش‌ها نیز در امان خواهید بود هم چنین شما به یک آبمیوه گیری خوب نیز نیازمند هستید.برخی از این آبمیوه گیری‌های جدید فیبرها و عصاره‌ی کامل آب سبزی‌ها را می‌گیرند و حتی قادرند که سبزی‌ها بسیار محکم را نیز آب گیری کنند. در زمینه میزان استفاده از آب این سبزی‌ها نیز بایستی گفت که در جهت جلوگیری از ابتلا به سرطان، روزانه به میزان یک لیوان لازم است؛ ولی چنانچه رژیم لاغری گرفته اید و یا این که خودتان را در ریسک بیشتری می‌بینید می‌توانید هر روزه نیم لیتر از این آب سبزی‌ها را نیز بیاشامید. توصیه‌ی اکید داریم که آب سبزی‌ها را تازه به تازه بیاشامید در قسمت دوم در زمینه شیوه بکارگیری آب سبزی‌ها برای آنهایی که تحت کموتراپی هستند توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

هویج

چنانچه هویج ارگانیک باشد حتی نیازی وجود ندارد که پوست آن را بکنید. هویج حاوی مقدار فراوانی کاروتنوئید است که مازاد بر جلوگیری از ابتلا به سرطان برای شبکیه چشم و پوست همچنین سودمند است. آب هویج خود به خود خوش مزه است و میتوان از آن برای مزه دهی به آب سبزی‌ها دیگر هم استفاده کرد.

انواع کلم‌ها

آب سبزیجات

کلم‌ها را جزو شاهکارهای طبیعت بدانید.

برای آبگیری میتوانید از تمام انواع کلم‌ها بهره جویی کنید ولی بهترین گزینه‌ها کلم سبز و بروکلی است.

این کلم‌ها نه فقط لبریز از آنتی اکسیدانها

هستند بلکه به اعتدال هورمونی یاری نموده و از پیدایش بدخیمی‌های مرتبط به عوامل هورمونی نیز جلوگیری میکنند.

سبزی‌ها معطر

نظرتان در زمینه یک استکان آب جعفری یا نعناع چیست؟ معلوم است که این آشامیدنیها به میزان آشامیدن به عنوان مثال یک لیوان شیرموز یا انواع آب میوه‌ها دل پذیر نخواهد بود ولی بایست بدانید که بمبی از ویتامینها را وارد جسم خود خواهید کرد. سبزی‌ها معطری مانند جعفری، نعناع و غیره جزو بهترین گزینه‌ها هستند.

چغندر

آب سیزیجات

مزه چغندر خاص است ولی اگر به آشامیدن آب آن عادت کنید بی تردید از مزه آن لذت خواهید برد. یک لیوان آب چغندر لبریز از کاروتنوئید است که میزان آن حتی افزون‌تر از هویج می‌باشد. مناسب‌تر

است بدانید که چغندر غنی از فرآورده‌ها و مواد معدنی است که برای تندرستی تان فوق العاده است. چنانچه آب چغندر باب میلتان نباشد می‌توانید میزانی به آن آب هویج بیافزایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سه =