یک روش ساده برای قطع آبریزش بینی

آنتی هیستامین گیاهی و طبیعی

آنتی هیستامین از جمله دواهایی است که غالبا مردم آن را می‌شناسند و برای علاج آبریزش از بینی از آن استفاده میکنند. برخی میوه‌ها و دمنوش‌های گیاهی به عنوان آنتی هیستامین ‌های طبیعی توانایی دارند در برطرف کردن حساسیت‌های فصلی , آب ریزش بینی و تسلط بر طبع سردی و‌تری خیلی سودبخش باشند.

در این نوشته با گیاهانی آشنا می‌شویم که خواص این دارو را دارد.

یکی از این گیاهان «شاه تره» است، گیاه خوشه‌ای با شاخه‌های سبز و گل‌های سفید تجربه میکند صورتی رنگ است که میوه‌های کوچک و کروی دارد.

این گیاه در مزارع، باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی می‌روید و خواص بسیاری دارد.

آنتی هیستامین های طبیعی و گیاهی را مصرف کنید

با آنتی هیستامین‌های طبیعی و گیاهی آشنا شوید.

آب ریزش بینی و ترشحات پشت حلق به آهستگی با رفتن به فصل سرما زیاد میشود و این چالش در اشخاصی است که مستعد آلرژی یا مستعد غلبه طبع سردی و‌تری هستند ولی چنانچه عادات درست غذایی را جایگزین عادت‌های غلط روزمره کنیم دیگر برای بر طرف کردن این دشواری آنتی هیستامین ‌ها را مصرف نمی‌کنیم.

زیاد مصرف کردن ماست و دوغ، مصرف خوراکی‌ها و دمنوش ‌ها و داروها با طبع سرد، اندک تحرکی یا بی تحرکی، پرخوری و خوردن شیر سردبا موادنگهدارنده در صبحها فرد را گرفتار سوء طبع سرد و‌تر میکند و ترشحات بینی و پشت حلق را سبب میگردد.

جایگزین کردن گوشت گوسفند به جای گوشت گاو و روغن‌های کنجد و زیتون طبیعی به جای روغن‌های صنعتی که اینروزها بیشتر با پارافین آمیخته شده اند میتوانند به مصرف کم‌تر آنتی هیستامین‌ها کمک کنند.

استفاده از میوه هایی مانند خرمالو ، انجیر و انار میزان ترشحات را کاهش می‌دهد. انار ویتامین زیادی دارد و چهل درصد ویتامین C هر روزه را مهیا می‌کند انار با خاصیت آنتی اکیسدانی دستگاه ایمنی شخص را قویتر میکند هم چنین به علت فیبر بالا، فولیک اسید ، ویتامین A و E کاهش گلبول‌های قرمز خون را التیام میبخشد و از همه مهمتر جایگزین شایسته‌ای برای آنتی هیستامین ‌ها به منظور کاستن ترشحات بینی و پشت حلق است.

دمنوش گیاهانی چون زعفران ، عناب ، بابونه، دارچین ، زنجبیل ، نعنا، پونه، گل گاوزبان و چای کوهی و آویشن به جای چای هر روزه احتیاج به آنتی هیستامین را کاهش می‌دهد و بطور کلی آنتی هیستامین‌های طبیعی شناخته می‌شوند.

شاه تره گیاهی با خاصیت آنتی هیستامین، گیاهی خوشه‌ای با شاخه‌های سبز و گل‌های سفید تجربه میکند صورتی رنگ است که در معالجه ترشحات و نزله‌ها بسیار یاری دهنده می‌باشد هم چنین هر ۸ ساعت ۱ استکان دمنوش آویشن در موقع مریضی و حساسیت کلی از دشواریها و معضلات را بر طرف میکند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =