مضرات استفاده از رژ لب برای سلامتی

رژ لب سمی کشنده و پرخطر

وقتی پای نمادی برای صنعت لوازم آرایش به میان می‌آید همه یک وسیله و یک نماد را در ذهن خود می‌جویند و آن هم رژ لب است. رژلب یعنی آرایش و آرایش یعنی رژلب رژلب یک ماده بسیار کاربردی در آرایش است و همه میتوانند در هر جایی با چند حرکت بسیار مختصر رژ لب شان را بر روی لب‌ها بکشند و رنگ را به صورت خود مهمان کنند.

خرید یک رژ لب پسندیده و البته تندرست و سالم برای همه با اهمیت است.

این خیلی مهم است که ماده‌ای که روزانه استفاده میکنید برای تندرستی شما زیان آور نباشد.

این که رژلب شما از مواد سمی تشکیل شده باشد و یا موادی در آن به کار رفته باشد که باعث دچار شدن شما به بدخیمی شود خیلی پرخطر است.

رژ لب بدون سرب
شاید شنیده باشید که فلان رژ لب سرب دارد و یا فلان رژ لب به خاطر سربی که در آن به کار رفته است سرطانزا ست.

این واقعیتی است که در رژ لب فلز استفاده میشود ولی فلزاتی مانند آهن و مس که ضرری برای بدن آدم ندارد.

از طرفی فلزات سنگین مانند جیوه و سرب چنانچه در رژلب به کار رود سبب تغییر رنگ دائمی پوست لب و تغییر رنگ دندان‌ها میشود.

به عنوان مثال چنانچه در رنگ رژلب شما سرب باشد دندان هایتان پس از مدت زمانی سبز میشود.

وجود سرب در رنگ هایی که با محیط آدم سر و کار دارند آنچنان پرخطر است که این فلز را دیگر در رنگِ در و دیوار هم استفاده انجام نمی‌دهند چه برسد به رنگ رژلب.

رژ لب

سم کشنده یا افسانه‌ای خوش رنگ؟

ولی اجناس تقلبی

این اجناس با توجه به اینکه همه انرژی خود را بر ارزانی و کیفیت کاذب مصروف میکنند، از هر چیزی برای رنگ دادن و زیبایی ظاهری سود می‌جویند و باید گفت که در این رژ لب‌ها سرب هم بکار میرود.

آزمایش رژ لب
در شبکه اینترنت و یا گفتگو‌های دوستانه بسیار می‌شنوید که چنانچه رژ لب را به روی طلا بکشید و تیره شود آن رژ لب سرب دارد؛ یا چنانچه با نمک رژ لب را میکس نمایید. و تغییر رنگ بدهد این رژ لب تقلبی است.

راستش را بخواهید همه این تست‌ها بطور کامل اشتباه و شایعه است.

چنانچه کسیکه رژلب تقلبی می‌ساخت و با چنین امورات پیش پا افتاده‌ای لو می‌رفت که به سرعت تمام اجناسش روی دستش می‌ماند؟
ولی حالا که آزمایش مخصوصی برای شناختن جنس تقلبی از اصل وجود ندارد چکار کنیم؟ راهکار ما اعتماد است.

اعتماد به برند‌ها و فروشگاه‌های معتبر.

برند‌های ارزانی مانند مارال و کنویس و کنویس هارمونیک و برند میان قیمتی مانند این لی در ایران ایجاد می‌شوند و نشان سیب سلامت دارند این نشان تندرست و سالم بودن کالا را تضمین میکند و البته به خاطر ایجاد داخلی بودنشان ارزان‌تر از دیگر کالا‌ها به دست شما می‌رسد.

کیفیت این دسته از رژلب‌ها هم خوبست. ولی به کیفیت برخی برند‌های خارجی نمی‌رسد.

در میان برند‌های خارجی اجناس تقلبی خیلی افزونتر است به این جهت فروشگاه‌های معتبر تنها برند هایی را وارد میکنند که از مبادی گمرکی معتبر وارد ایران شده باشند و شرکتی وارد کننده آن‌ها باشد.

این اجناس به جنس شرکتی مشهورند و استفاده از اونها هیچ ضرری برای شما ندارد زیرا عینا قیمتی معادل قیمت‌های خارج از ایران با اندکی تفاوت دارند و همان کیفیت را بشما ارائه میدهند که از اجناس خارجی انتظار می‌رود.

برندهای معروف رژ لب:

لورآل و میبلین قهرمانان رژلب‌های خارجی
لورآل و میبلین دو برندی هستند که بوسیله شرکتی معتبر وارد ایران می‌شوند.

رنگ‌ها ۲ دسته از رژ لب‌های لورآل و میبلین بسیار ماندگار است.

در برند لورآل دسته رژ لب‌ها کالر ریچ و علی الخصوص کالر ریچ‌های اکسکلوسیو و در میبلین رژ لب‌های مات کرمی ماندگاری رنگ بسیار بالایی دارند.

لورآل کالرریچ اکسکلوسیو از کالر ریچ متداول اندکی کوچکتر است و رنگ‌های بسیار محدود‌تری دارد.

این رژ لب بر روی خود امضا شش هنرمند مشهور را دارد هنرمندانی که به سفیران زیبایی لورآل مشهورند.

از جمله این هنرمندان اوا ل انگور یا و جنیفر لوپز اند که امضای آن‌ها بنوعی سلیقه این هنرمندان خاص را در ترکیب رنگ رژ لب‌های کالر ریچ اکسکلوسیو لورآل دخیل کرده است.

سم کشنده یا افسانه‌ای خوش رنگ؟

رژلب مات کرمی میبلین.
جنس رژ لب مات کرمی میبلین از اسمش پیداست بسیار لطیف و نرم است و حتی بر روی خشک‌ترین لب‌ها به نرمی هرچه تمام می‌لغزد و رنگی خاص را بر روی لب‌های شما برجای می‌گذارد.

رنگ دانه‌های رژ لب مات کرمی میبلین بسیار غلیظ است و ماندگاری آن به نزدیک دوازده ساعت می‌رسد رنگی با خوردن و آشامیدن به این راحتی‌ها پاک نمی‌شود و البته حس مات و مخملی آن میتواند هر شکل را زیبا و زیباتر کند.

مو تن رو با جمع آوری بهترین رژ لب‌ها در مجاور هم کلسیونی بسیار خاص را برای بانوان ایرانی گرد هم آورده است زنانی که خرید یک رژلب برای آن‌ها چندان معنا ندارد و زمانی که از برندی رضایت داشتند چندین رژ لب آن را مهمان میز آرایش خود میکنند.

با مجله مو تن رو هم که براحتی میتوانید مطالب درباره رژ لب و ترفند هایی برای ماندگاری خوش رنگی و استفاده هرچه مناسب‌تر از آن بخوانید و از رژلب‌های زیبای تان لذت ببرید..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =