از کجا متوجه بشیم که دختری دوستمون داره؟

چطور بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

 

چند راهکار روانشناختی وجود دارد که از علاقه درونی دختر مورد نظر شما نسبت به خود اطمینان حاصل کنید.در دنباله این نوشتار با ما همراهی کنید ….

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

گروه سلامت : آیا بتازگی با خانمی آشنا شده اید و در مورد علاقه او نسبت به خودتان شک دارید؟ آیا تصمیم گرفته اید به دختر محبوب خود توصیه ازدواج دهید ولی از پاسخ او مطمئن نیستید؟

چند راهکار روانشناختی وجود دارد که از علاقه درونی دختر مورد نظر شما نسبت به خود اطمینان حاصل کنید.در دنباله این نوشتار با ما همراهی کنید و چنانچه نشانه‌های قید شده در مقاله را در دختر مورد نظرتان پیدا کردید، در توصیه ازدواج به او شک نکنید! پاسخ او مثبت خواهد بود.

لبخند و یا علائمی از شادی و خنده در صورت 
شما باید بهنگام ملاقات با این خانم بدنبال لبخند‌های حقیقی باشید.البته گهگاه آنها تلاش در کنترل این لبخند دارند ولی قادر نیستند این شادی و یا خوشحالی را در صورت خود پنهان کنند البته مراقب لبخند‌های غیر حقیقی هم باشید هرچند دختر‌ها خیلی در ارتباط با ایجاد لبخند تصنعی تبحر ندارند.

چنانچه در حال تعریف کردن ماجرا و یا به اشتراک گذاری موضوع جالبی هستید و آن‌ها با دقت به حرف تان گوش می‌کنند و اندکی غیر معمولی از مباحث مطرح شده توسط شما به وجد میآیند و خوشحال می‌شوند همگی علامتی از وجود داشتن علاقه به شما است.

زنان پیچیده اند و محتمل است با وجود این که عمیقا از سخنان شما شاد میشوند و لذت می‌برند ولی تلاش در پنهان کردنش داشته باشند.

ارتباطات چشمی 
مرد‌ها بایستی اگاه باشند این نشانه خیلی کارامد است، چرا که چنانچه یک دختر به شما علاقه داشته باشد رابطه چشمی با شما برقرار خواهد کرد و به طوری به شما خیره خواهد شد همانند اینکه شما تنها پسر موجود در محل هستید.
البته در سرزمین ما به سبب فرهنگ و شرایط موجود در خانواده‌ها احتمال دارد این خانم اندکی در بر قراری رابطه چشمی پایین عمل کند و یا خجالتی باشد با وجود این شما حتی این نگاه‌های روبه پایین را همانند برقرار نمودن رابطه چشمی برداشت خواهید کرد.

بنابر این شما براحتی میتوانید موارد زیادی را از نگاه‌های آن‌ها متوجه بشوید و طبق گفته پژوهشگران چشمان آن‌ها هنگامی که شما رفتاری موافق نظرشان انجام میدهید به آسانی این موضوع را بشما جابه‌جا‌ خواهد کرد.پس زیر نظر داشتن نگاه‌های آن‌ها یک راه به منظور تشخیص این علاقه است.

زبان بدن 
به صورت کلی هنگامی که یک دختر تصمیم خود را برای شناخت بیشتر شما گرفته است دارای آرامش بیش‌تر است و البته رفتار هایش اندکی آسان‌تر از قبل خواهد بود.
از سمت دیگر چنانچه دختر بهنگام صحبت با شما پاهای خود را بر روی یک دیگر انداخته و این که این در بغل خود گره زده است و به بیانی دیگر نسبت به شما گارد بطور کامل بسته‌ای گرفته است بنظر میرسد آنچنان که فکر میکنید نسبت به شما علاقه‌ای وجود ندارد.

توجه متفاوت به شما 
کلمه «توجه» در اینجا منظور نوع نگاه‌ها و زیر نظر داشتن حرکات و رفتارهای شما است.فهمیدن اینکه شخصی به شما نگاه میکند کار دشواری نیست ولی وظیفه شناخت نگاه هایی است که متفاوت از نگاه‌های ساده به اشخاص غریبه یا اشیای دیگرست.

بنابر این چنانچه شما متوجه شدید که نگاه‌های وی به طوری است که دائم بدنبال کنکاش رفتار، سلایق، برخورد‌ها و حتی ظاهر شماست بنابراین شما با نشانه‌های علاقه، روبرو هستید.

رفتارهای غیرعادی و عجیب 
دختر‌ها و زنان امکان دارد در برخورد‌های نخستین به سبب شخصیت دخترانه خود اندکی رفتار‌های منفی از خود نشان دهند ولی شما باید همواره اندکی صبور باشید چرا که این رفتار‌ها در صورت وجود علاقه پایدار نخواهند بود.حتی به تعبیری دیگر وجود اضطراب و نگرانی و اضطراب بهنگام وجود شما، خود به خود میتوانند سبب بوجود آمدن رفتار هایی بشوند که شما را اندکی عقب براند ولی بدانید که این رفتار‌ها هم میتوانند نشانی از علاقه باشند.

مطرح کردن و اشتراک گذاری موارد و موضوعات شخصی 
اندک پیش میاد که دختر‌ها با اشخاص غریبه اطلاعاتی را از زندگی شخصی خود به آسانی به اشتراک بگذارند ولی برای اشخاص غریبه‌های که احساساتی نسبت به آنها دارند و یا علاقه به آنها دارند یک استثنا در نگاه می‌گیرند.بنابر این به میان کشیدن سخن و صحبت از خانواده و یا اطلاعات شخصی و موارد شبیه که همگی در سمت و سوی بدست آوردن توجه شماست می‌تواند علائمی از این علاقه نسبت به شما باشد که بایست با دقت بیشتری به آنها توجه شود.

پرسش و سنجش وضعیت مالی شما 
زن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آتیه خود را مورد سنجش قرار بگذارد.سؤالاتی مانند: «کجا زندگی میکنی؟»، «چه ماشینی داری؟» و «شغلت چیه؟» می‌تواند نشانه علاقمندی وی باشد.

چنانچه جواب این سؤالات مطابق با «استانداردهای» او باشد، نشانه‌های بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه او در غباری از مه فرو خواهد رفت.

او هیچوقت برایتان سرش چندان شلوغ نیست. 
این اصلی‌ترین قانون بازی عشق است.چنانچه زنی علاقه به انجام ارتباط و ازدواج شما داشته باشد، همواره خودش را در دسترس قرار میدهد.

یعنی او یک شماره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد.

او در سریع‌ترین زمان به تلفن یا ایمیل شما پاسخ خواهد داد.

او دعوت شما را برای با هم بودن قبول خواهد کرد – و چنانچه او در روزی که شما گزینش کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیه این خواهد گفت: «خوب، این پنجشنبه نمیتونم، ولی چنانچه اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟» شما هرگز از یک خانم علاقمند چنین جملاتی را نخواهید شنید: «الان واقعاً سرم شلوغه»، یا «بذار بینم وقت دارم»، یا «نمیدونم بتونم بیام یا نه»

او همگام با شما است. 
ناگهان متوجه میشوید که او همه جا هست.او «بطور اتفاقی» هرجا شما هستید پیدایش میشود، یا در راهروی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا «تصادفی» به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در دور و بر شما مانور میدهد.

آنچه که او انجام میدهد کوشش به منظور جلب توجه شما است، و برای این است که خود را در موقعیتی قرار بگذارد. تا شما «قدم اول» را بردارید.

مسئله اینجا است که خیلی از مردان نسبت به این عمل خانم‌ها بی توجه هستند و به همین سبب بخش زیادی از فرصت‌ها را از دست میدهند.

مردان مستقیم عمل میکنند، خانم‌ها غیر مستقیم.

بنا بر این اگر زنی بطور مکرر «شروع به قرارگرفتن بر سر راهتان نمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا» انجام میدهد فراوان است.

او نسبت به خانمهای دیگه، حسودی می‌کند. 
یک خانم تلاش میکند از مرد محبوب خود همانند یک عقاب مراقبت نموده و او را با قدرت و قوت حفظ کند.بنا بر این اگر در حال جوک گفتن برای خانم‌ها دیگر متوجه حرص خوردن و جلز و ولز کردن او شدید، بدانید که او انتظار دارد برایش افزون‌تر از یک دوست باشید.

در زمینه آتیه با شما گفتگو می‌نماید. 
یک خانم علاقمند همواره دوست دارد در زمینه نقشه‌های آتیه و فعالیتهایی که میتوانید با هم انجام دهید اشتیاق نشان میدهد.درواقع او بیشتر چیزی شبیه این میگوید: «وای… تو هم از بولینگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم» چنانچه او چنین عمل نمود، تردید نکنید که دوست دارد از او بخواهید با شما بیرون رود.

در زمینه شما کنجکاو است. 
چنانچه بهنگام همنشینی و گفتگو با یک خانم متوجه شدید که هم رفتار‌ها و هم سوالات وی اندکی کنجکاوانه و غیر معمولی بنظر میرسد باید شاخک‌های خود را نسبت به این مطلب بالا بگیرید.زنی که به شما علاقه دارد مایل است همه چیز را در موردتان بداند (تا قادر باشد در این زمینه با رفیقان دخترش صحبت کند).

او درمورد خانواده، پیشینه، سلیقه غذایی، موزیک، فیلم و مسائل گوناگون شما خواهد پرسید.

انگیزه اساسی او این است که علایق شما را بشناسد تا قادر باشد خود را دارای علایق مشترک با شما نموده و پیوستگی بیشتری با شما ایجاد کند- چنانچه از قایق سواری لذت نمی‌برید، او نیز ناگهان از این کار متنفر میشود.

کارها و حرکاتی خاص انجام میدهد. 
یک جمله قدیمی می‌گوید: «جسم دروغ نمی‌گوید» طبیعت بشر را طوری برنامه ریزی کرده که در زمان ابراز نمودن علاقه بی اختیار آغاز بانجام یکسری حرکات جسمانی مشخص میکند این اعمال غیر شفاهی از گشاد شدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن متغیر است.

در این قسمت بعضی از نشانه‌های زبان جسمانی ابزار علاقه را مشاهده میکنید: 

اشاره نمودن به سمت شما با پاها یا شانه‌ها 
خم شدن به سمت شما هنگام صحبت 
بازی کردن با مو و دست کشیدن لابلای موها 
نوازش کردن جواهرات (مانند گوشواره) و لمس نمودن دسته عینک 
چشم برنداشتن از شما زمان گفتگو و صحبت 
تقلید نمودن حرکات شما (مثلاً چنانچه دست خود را بالای میز بگذارید او هم همین کار را میکند) 
لبخند زدن هنگامیکه شما او را برانداز میکنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =