حقایقی را که شکل گوش بیان میکند!

شکل گوش تان رازهای عجیبی درباره شما برملا میکند.

بررسی‌های پزشکی مشخص کرده که روابط عصبی جالبی بین بعضی از نقطه‌های بدن و ارگان‌های داخلی وجود دارد.

به عنوان نمونه با نگریستن به گوش میتوان به واقعیات جالبی در زمینه سلامتی فرد دست یافت و یا حتی می‌توان مریضی هایی که فرد در آتیه به آنها گرفتار خواهد شد را پیشگویی کرد.

در بقیه نوشته اطلاعات جالبی در زمینه گوش آدم خواهیم گفت که به شما یاری خواهند کرد مناسب‌تر و بیشتر با میزان سلامتی خود و خطراتی که آنرا تهدید میکنند آشنا شوید.

شکل گوش

از گوش می‌توان بعنوان یک ابزار شناسایی استفاده کرد.

وقتی که به جهان می‌آییم گوش ما کاملا مسیر تکاملی یافته است و با بالارفتن سن تغییر محسوسی در آن ایجاد نمی‌شود هرچند لاله اندکی بلندتر و آویزان‌تر میشود.

این موضوع سبب میشود که بتوان از گوش‌ها مانند اثر انگشت در شناسایی اشخاص استفاده کرد.

شکل گوش

از شکل گوش ‌ها می‌توان فهمید که ژن گوش شما غالب یا نهفته بوده است.

بر اساس تحقیقات انجام گرفته لاله‌های گوش پیوسته (که مستقیم به کنار سر شما متصل می‌شود) ژن نهفته در نگاه گرفته می‌شوند در حالیکه لاله گوش آزاد (لاله هایی که اندکی آویزان شده اند) ژن غالب هستند.

شکل گوش

میتوان از شکل گوش به وجود بیماریهای قلبی در فرد پی برد.

چنانچه لاله گوش شما زاویه دار و مورب باشد با احتمال فراوان به بیماری عروق کرونری مبتلا هستید یا خواهید شد.

 

شکل گوش می‌تواند نشاندهنده کمبود ویتامین و کلسیم در بدن باشد. چنانچه گوش‌های شما خیلی اندک رنگ باشند امکان دارد به علت کمبود کلسیم و ویتامین‌های گوناگون در بدن باشد.

گوش می‌تواند ازبیماریهای کلیوی شما خبر دهد.

چنانچه گوش‌های شما بیشتر از اندازه قرمز هستند احتمال دارد نشاندهنده این باشد که به دشواری کلیوی گرفتار هستید.

 

احتمال دارد گوش مشکلات مغزی شما را برملا کند. چنانچه در گودی‌ها و لاله گوش خود قرمزی بیشتر از حدی دیدید بایست بدانید که این موضوع میتواند نشانه کاستی حافظه، سر درد ‌های دائمی و یا مشکل مغزی باشد.

ملتهب شدن نرمه گوش هم محتمل است نشانی از یک بیماری بنام بیماری ملتهب شدن عود کننده غضروف‌ها (relapsing polychondritis) باشد.

شکل گوش

بازتاب شناسی (Reflexology) گوش همچنین می‌تواند به مقدار بازتاب شناسی دست و پا در کاهش اضطراب و نگرانی و درد اهمیت داشته باشد. بیشتر از ۲۰۰ نقطه حساس در روی گوش هستند که با ارگان‌های گوناگون بدن و ساختار اسکلتی عضلانی در رابطه بوده و میتوان از آنها در انجام طب سوزنی استفاده کرد.

با اعمال فشار بر روی این نقطه‌های می‌توانید بعضی از مشکلات روانی و‌جسمی خود را حل کنید.

بخش زیادی از نقشه‌های گوش، بدن آدم و ساختار ارگان‌های آن را بشکل یک کودک متولد نشده در درون رحم ترسیم میکنند.

شکل گوش

نقشه بازتاب شناسی نقطه‌های حساس بسیاری را مشخص کرده است و شما میتوانید با ماساژ دادن این نقطه‌های دشواری هایی مانند سر درد ‌های عادی را مداوا نمایید.

در زمینه مشکلات شدید و مزمن پسندیده‌تر است که با یک متخصص بازتاب شناسی مشاوره انجام دهید.

شکل گوش

می‌توانید با گذاشتن گیره در نقاطی که در تصویر آمده است برخی از دردهای عادی در نقطه‌های گوناگون بدن را تخفیف دهید: ۱- کمر و شانه‌ها ۲- قسمتهای بدن ۳- مفصل‌ها ۴- سینوس‌های بینی و حلق ۵- هضم ۶- سر و قلب

1 دیدگاه دربارهٔ «حقایقی را که شکل گوش بیان میکند!»

  1. با عرض سلام
    من از دیروز تاحالا لاله ی گوشم یه کیسه ای وجود داره که پره آب وقتی که دست میزنم این طور حی می کنم به نظرتون جدیه و باید برم پیش متخصص

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 19 =