چجوری لباس زیر زنانه رو نگه داریم که خراب نشه!

لباس زیر زنانه و شیوه نگاهداری از آن

 

با گزینش و انتخاب مناسب یک لباس زیر زنانه و پوشیدن آن زیبایی شما افزایش میابد، بنابر این چنانچه شما لباس زیر بدی را برگزینید. حتی چنانچه لباس فوق العاده را به تن داشته باشید ولی باز هم نامطلوب جلوه میکنید در این نوشتار به نکاتی درباره شیوه گزینش و انتخاب و حفاظت لباس زیر زنانه پرداخته ایم پس با ما همراهی کنید.

چگونه از لباس زیرمان حفاظت کنیم.

چگونه بهترین لباس زیر را گزینش و انتخاب کنم.

چرا نباید سینه بند خود رادر کشو بگذارید و در عوض چگونه باید از اونها حفاظت کرد؟

بسیاری از ما مضاف بر این که سوتین با سایز‌های اشتباه می‌خریم، از اونها اشتباه هم حفاظت می‌کنیم هم اکنون اغلب ما اطلاع داریم که از سوتین‌های خود اونطور که می‌بایست مراقبت نمی‌کنیم با وجود این زمانی که نوبت سینه بندها میشود، مضاف بر این که پول زیادی هم صرف خرید کردن شان میکنیم، بطور معمول آن‌ها را درست گزینش و انتخاب نمی‌کنیم.
برای آغاز، هفت تا ده زن با سایز سوتین‌های اشتباه در حال پیاده روی هستند مضاف بر این که بزرگ بنظر میرسد، حتی میتوانند با مشکلات دیگری مثل درد پشت همراه باشند یا حتی اختلالات تنفسی ایجاد نمایند.
بدترین جا برای نگه داشتن لباس زیر زنانه
نکاتی کاربردی در نگاهداری از لباس زیر زنانه
۱ یکی دیگر از اشتباهات ما، پس از شستن لباس زیر می‌باشدکه اغلب اوقات برای خشک شدنشان زیر لباس‌های دیگر پنهان میکنیم ولی در حقیقت باید اجازه دهیم که عرق و خاکی که جذب آن شده، هوا از میان ببرد.
دو باید مطمئن شویم که آن‌ها در جای تمیز هستند و ترجیحا آویزان شوند.
۳ تلاش کنید که روزانه شسته شوند تا به تندرستی تان هم یاری شود.
برطبق گفته خانه دارهای پسندیده تخقیقات نشان میدهد که اغلب فقط ۲ تا از سوتین‌های خود را استفاده میکنند و مابقی در کشو حفاظت می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =