همه آنچه که برای پیاده روی اربعین باید بدانیم

پیاده روی اربعین برای این اشخاص ممنوع

رییس اجتماع متخصصان داخلی ایران و متخصص داخلی گفت: توصیه میشود افراد مبتلا به مشکلات مزمن ریوی، آسم، برونشیت و مجروحین تنفسی جنگ از رفتن به کربلا و ازدحام پیاده روی اربعین ممانعت نمایند.
وی در دنباله بیماران با بالارفتن فشار خون ، بدخیمی‌های پیشرفته و بیماران گرفتار مشکلات انعقادی خون را از پیاده روی اربعین منع کرد و افزود: علاوه بر موارد قید شده، پسندیده‌تر است. بیماران قلبی ، ریوی، مغزی و هم چنین گرفتاران به مشکلات مزمن از جمله دیابت هم از این پیاده روی صرف نظر کنند.
رییس اجتماع متخصصان داخلی ایران اظهار نمود: بیماران گفته شده در صورت اصرار به رفتن زیارت اربعین ، قطعا با یک همراه بوده و توصیه میشود این انسان‌های با لوازم نقلیه و با آسایش سفر کنند.

هم چنین با تهیه گردنبندی، بیماریهای طول کشیده خود را روی آن بنویسند تا در حالت بروز مشکل، همراهان با آگاهی کامل بتوانند اقدامات واجب و ضروری را جهت بهبودی انجام دهند.

پیاده روی اربعین

نکات لازم در پیاده روی اربعین

وی با تمرکز روی ملاحظه اصول بهداشتی و بکارگیری منابع تغذیه‌ای مطمئن برای مسافرین، تصریح نمود: علاوه بر بیماران، برای افراد تندرست هم ملاحظه نکات بهداشتی لازم است زیرا که در جمعیت‌های پرازدحام امکان انتقال بیماری‌های ویروسی و واگیر بسیار شدت می‌یابد.
ایشان همچنان یادآور شد: مسافرین از آب و خوراکی‌های مطمئن بهره ببرند چراکه بخش زیادی از آنها در صورت ملاحظه نکردن اصول بهداشتی بعد از بازگشت گرفتار مشکلات تنفسی و یا گوارشی می‌شوند که گهگاه تا سال‌ها دست به گریبان آن‌ها هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =