علامتهای سلامتی

نشانه ایی که نشاندهنده سلامتی شما می‌باشد.

ابتکار سلامت جهانی به منظور اطمینان از سلامتی، اینست که به طور متناوب و در حین برنامه ایی خاص باید آزمایشاتی را انجام دهید تا از صحت و تندرستی خود مطلع شوید.

طبیبان با همکاری یکدیگر در حال کاهش زمان درمان بیماریهای خاص هستند تا بتوانند رفاه را در اجتماع گسترش دهند.

برخی از نشانه‌های و علائمی هستند که با دیدن آن‌ها در خود میتوانید از سلامتی خود مطلع شوید و ما قصد داریم آن‌ها را در این قسمت از بهداشت و سلامت زیبان بشما معرفی کنیم.

۸ نشانه روی بدنتان که نشانه سلامتی است.

۱- تنها زمانیکه گرسنه می‌شوید خوراک می‌خورید و بهیچوجه پرخوری نمی‌کنید.
چنانچه شما چنین احساسی دارید و تنها در وقت گرسنه شدن خوراک می‌خورید و بهیچوجه پر خوری نمی‌کنید، میتوانید به راحتی درک و احساس کنید که تندرست و سالم و سلامت هستید.
نشانه سلامت بدن

تغذیه و خوراک شما نشانه تندرستی جسم است.

۲- رژیم تغذیه‌ای سالم مطلوبی دارید.

چنانچه شما در هر نوبت از خوراکی‌های متنوع و خوشمزه البته به اندازه مناسب می‌خورید، بایست بدانید که تندرست و سالم هستید.

بطور کلی برنامه غذایی خود را با سینه مرغ محدود نکنید و یا برعکس از شیرینی‌ها را ممنوع ننمایید و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و این اندازه باید محدود باشد.

نیز می‌بایست طبق برنامه و رژیم خاص جلو بروید و چنانچه از این شیوه پیروی میکنید بایست بدانید که در مجاور زندگی تندرست، بدن سالمی نیز دارید و هیچ دشواری شما را تهدید نمی‌کند.

۳- مقدار نیاز پیکرتان خوراک می‌خورید.

هر ارگان بدن نیازهای غذایی جداگانه دارند.

هنوز هیچ فرمول جهانی وجود ندارد که قادر باشید مقدار کالری مورد احتیاج ارگان‌های بدن تان را حساب نمایید.

شما میتوانید هم خیلی اندک بخورید و هم برعکس زیاد بخورید و این تنها به خودتان وابسته است.

چنانچه شما یکی از آن بخش از افرادی هستید که میدانید چه میزان باید کالری به پیکرتان برسانید، بدانید که بدن سالمی دارید و هیچ دشواری ندارید.

۴- قدرت این را دارید که از پله‌های عادی بجای پله‌های برقی بهره جویی کنید.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در اماکن همگانی همانند مترو هم پله برقی در مقابلتان هست و هم پله

با خودتان فکر میکنید که کدام راه را برگزینید..

چنانچه شما پله هارا گزینش کنید.، نشاندهنده آمادگی جسمانی شماست و با دیدن پله‌ها سریعا به این فکر می‌افتید که به ورزش احتیاج دارید و باید از پله‌ها بالا بروید.

با وجود این چنانچه از پله برقی بهره جویی کنید و بعد پس از بالا آمدن از پله‌ها احساس شادابی و سرحالی داشته باشید نشاندهنده سلامتی شما می‌باشد.

۵-شما طیف وسیعی از عواطف را تجربه کرده اید.
محققان، نویسندگان و پژوهشگران امروز می‌گویند که در طی زمان عصبانی شدن ، احساس عصبانی شدن عادی است و در وقت هراس، داشتن احساس وحشت نیز مجددا عادی است و بنابراین می‌توان بطور کلی گفت یک آدم تندرست و سالم می‌تواند تمام عواطف را درک کند و این عواطف هم محتمل است چند ساعت تا چند روز متوالی دائمی باشند و افزون‌تر از این اثنا دیگر طبیعی نمی‌باشند.
۶-از هشدار موبایل زودتر هوشیار می‌شوید.

چنانچه شما پیش از هشدار ساعتتان هوشیار شوید بدین معنی است که شما به مقدار مکفی خوابیده اید و بدن به میزان مکفی استراحت کرده است و برای آغاز مجدد روز آماده است.

بنا بر این اگر چنین موردی را مشاهده نمودید، بدانید که بدن سالمی دارید و یک فرد پر انرژی هستید.

خواب و هوشیار شدن بموقع از نشانه تندرستی جسم است.

۷- در زمان‌های پرمشغله احساس خواب آلودگی نخواهید داشت.
روزهای دشواری هستند که احتمال دارد زیاد احتیاج به خواب داشته باشید و در کسری از ثانیه به خواب بروید و خوشبختانه این چنین خواب آلودگی طبیعی می‌باشد اما چنانچه مدام در روزهایی که خسته نشده اید یا هیچ کاری را انجام نداده اید، احساس خواب آلودگی کنید طبیعی نمی‌باشد مطابق حرف محققان، بطور کلی رویه تندرست و سالم خوابیدن بین ۱۰-۲۰ دقیقه و ارام آرام می‌باشد.
۸- شما انرژی و توانایی مکفی برای انجام دادن امورات محبوب تان دارید.
بطور کلی شما انرژی ایی برابر با انرژی یک کودک دارید و هر کاریکه دوست دارید انجام دهید را میتوانید به آسانی انجام دهید و اصطلاحا به طوری هیچ کاری برای شما نشد ندارد و می‌توانید هر کاری را که اراده میکنید را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 1 =