سم زذایی

برنامه ی سم زدایی و پاکسازی بدن در 3 روز

آشامیدنی هایی برای پاک سازی بدن

گرچه شدیدا توصیه کرده ایم که از خوراکی‌های ناسالم استفاده ننمایید خیلی‌ها این هشدارها را جدی نمی‌گیرند.

در مجاور از میان بردن سمومی که در بدن گردهمایی پیدا میکند و ممانعت از پیشرفت مریضی‌ها به شما مجراهای پاک سازی را در ۳ روز پیشنهاد مینماییم.

قطع مصرف لبنیات: چنانچه دست کم دو روز پیش از پاک سازی از فرآورده‌های لبنی استفاده کنید مانع درمان میشود این درمان شش‌ها را پاک میکند و پیکرتان تهی از هرگونه سموم و لبنیات میشود.
سم زذایی
detox

روش پاک سازی بدن با آشامیدنی‌های طبیعی

برنامه پاک سازی بدن به منظور رفع سموم، چربی و ممانعت از سرطان

مصرف ۱ فنجان چای گیاهی ضد یبوست پیش از ۳ روز پاک سازی که سبب پاک سازی سیستم هاضمه میشود بسیار دارای اهمیت و ارزش است که در طول درمان روده‌ها تهی از هرگونه انسدادی باشد.
 دوره پاکسازی را با آشامیدن دو لیمو و یک استکان آب گرم آغاز کنید و این آشامیدنی پیش از صبحانه برای افزایش دادن قدرت هضم خوراکی‌ها و یاری به ریه توصیه میشود.
۱/۵ فنجان آب گریپ فروت همراه صبحانه میل کنید و چنانچه آب گریپ فروت دوست ندارید بجای آن از آب سیب که در گذشته آن را رقیق کرده اید بهره جویی کنید. گریپ فروت و آناناس حاوی آنتی اکسیدان فراوانی هست که به ساختار تنفسی یاری می‌کند.
گاهی وقتها بین صبحانه و نهار ۱ تا ۱/۵ فنجان آب هویج بیاشامید هویج تباکارتن فراوانی دارد که در بدن به ویتامینA مبدل میشود.
سم زدایی
سم زدایی
آب هویج تازه به قلیایی کردن خون در طول درمان اعتیاد یاری می‌کند.
پیش از نهار اسفناج ، کرفس ، جعفری، هویج را همراه هم ترکیب و استفاده کنید چون حاوی پتاسیم فراوانی است و در پاک سازی و سم زدایی بسیار اهمی تدارد چای مقوی که شامل زنجبیل و نعناع است در درمان کیپ شدن بینی و گردهمایی خون تاثیرگذار است.
  اگر از این ترکیبات به مدت ۳ روز استفاده کنید متوجه تغیرات شگفت انگیز خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =