بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟ ژوویدرم یا رستیلن ؟!

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

فیلرهایی که به نام ژل شناخته می شوند ، کاربردهایی جادویی دارند :

  • لب ها را برجسته می کنند
  • ابروها را لیفت می دهند
  • استخوان گونه را فرم دهی می کنند
  • دایره های زیر چشم را برطرف می کنند
  • خط لبخند را از بین می برند

و در نهایت این که ظاهری جوان تر و شاداب تر برای شما به ارمغان می آورند و حتی چشم هایتان را هم چند سال جوانتر می سازند!بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت
بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

فیلرهای پوستی در کمتر از 1 ساعت تزریق می شوند و نیازی به هیچ گونه استراحت بعد از عملیات ندارند.عوارض جانبی ناشی از آن بسیار ناچیز است.البته گهگاهی ممکن است یک نفر دچار واکنش های آلرژیک شود اما برای بیشتر افراد ، بدترین اتفاقی که ممکن است پس از تزریق فیلرها رخ دهد ، اندکی کبودی ، تورم یا قرمزی در محل تزریق است که البته همه شان موقتی هستند و پس از مدت از بین می روند!بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

وقتی که بحث تزریق ژل و فیلر پیش می آید نکته ی کلیدی این است که بدانید اثرات آن ها موقتی است :بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

قرار نیست تا همیشه ماندگار باشند!!بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بسته به مارک فیلر و چگونگی مصرف آن ها ، اثرات تزریق فیلر بعد از 6 ماه از بین خواهد رفت بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

البته برخی از مارک های ژل و فیلر ممکن است حتی تا یک سال و نیم هم دوام داشته باشند!!

در این مطلب تصمیم داریم به بهترین مارک ژل اشاره ای داشته باشیم و بگوییم چگونه می توان یک برند خوب را از بد تشخیص داد!! بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت
بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

با ما همراه باشید

چگونه قبل از مصرف ، انتخاب کنیم ؟

فیلرهای پوستی زیادی در بازار وجود دارند.یافتن بهترین مارک موجود برای شما به مسائل زیر بستگی دارد :

  • بودجه ی شما
  • تجربه ی پزشک و ترجیح شما
  • شرایط خاص پوستی شما
  • میزان آفتاب سوختگی

به خاطر داشته باشید آن چه که برای دوست شما بهترین عملکرد را داشته است ، لزوما برای شما هم مناسب نیست.

اگر تصمیم به تزریق ژل دارید بهتر است مطالب زیر را مطالعه کنید!

ژل ژوویدرم | قیمت ژل هیالورونیک اسید

 

چه کاری می تواند انجام دهد : ژوویدرم مجموعه ای از فیلرها و اشکال مختلف است که برای استفاده در نقاط مختلف صورت طراحی شده!! به عنوان مثال ژل ژوویدرم XC برای جوان تر کردن ظاهر گونه ها به کار می رود ، چرا که گونه های فرد بالا رفتن سن ، صاف و تخت می شوند.

علاوه بر این می تواند موجب رفع چین و چروک های خفیف اطراف بینی و دهان (خطوطی که از گوشه ی لب های شروع شده و به سمت چانه کشیده می شوند ) گردد!

ژل ژوویدرم | قیمت ژل هیالورونیک اسید
ژل ژوویدرم | قیمت ژل هیالورونیک اسید

ژل ژوویدرم اولترا XC نیز برای رفع خطوط عمودی اطراف لب و هم چنین حجم دهی آن ها استفاده می شود.

گرچه تزریق فیلر درد زیادی ندارد اما معمولا بیشتر فیلرهای هیالورونیک اسید (HA) با نوعی لیدوکائین بی حس کننده ترکیب می شوند تا در هنگام تزریق و بعد از آن ، میزان درد را کاهش دهند!

 

مکانیزم اثر آن چگونه است : مواد اصلی ژل ژوویدرم هیالورونیک اسید است که به طور طبیعی در بدن یافت شده و موجب نرمی، حجم و الاستیسیته ی پوست می شود. تولید هیالورونیک اسید با افزایش سن کاهش پیدا می کند و به این ترتیب پوست فرد حجم خود را از دست داده و چروک ها ظاهر می شوند.وقتی که این ماده تزریق می شود ، مثل یک اسفنج عمل کرده و آب را به پوست جذب می کند.در نتیجه ، محل تزریق را برجسته تر می سازد!

علاوه بر این تحقیقات نشان داده که تزریق هیالورونیک اسید ، تولید کلاژن در پوست را هم تقویت می کند!این مسئله بدین معنی است که تکرار تزریق چندان لازم نیست و در صورتی که نیاز هم باشد ، میزان تزریق کاهش پیدا می کند.(و به این ترتیب هزینه ی تکرار عمل هم کم می شود)

یکی از مزیت های فوق العاده ژل هایی که حاوی اسید هیالورنیک هستند در این است که چون این ماده به طور طبیعی در بدن یافت می شود ، پس احتمال بروز واکنش های آلرژیک هم بسیار کم است.

ژل ژوویدرم | قیمت ژل هیالورونیک اسید
ژل ژوویدرم | قیمت ژل هیالورونیک اسید

دوام ژل ژوویدرم چقدر است : بسته به نوع مواد (بعضی ممکن است رقیق و بعضی غلیظ باشند و به این ترتیب دوام آن ها بیشتر خواهد بود) اثرات ژوویدرم قبل از این که توسط بدن جذب شود ؛ ممکن است 6 الی 18 ماه دوام داشته باشد!

اگر نگران این هستید که شاید نتیجه ی حاصل از تزریق ژل را دوست نداشته باشید ، مهم نیست! چرا که فیلرهایی که حاوی هیالورنیک اسید هستند را می توان به راحتی با هیالورونیدز (آنزیمی که HA را از بین می برد) جذب کرد!

 

قیمت ژل ژوویدرم : عموما قیمت ژل استفاده شده به مارک آن بستگی دارد.اما این قیمت در مراکز مختلف از 1 میلیون تومان آغاز می شود!

رستیلن | بهترین مارک فیلر زیر چشم

مثل ژوویدرم ، خانواده ی محصولات رستیلن نیز برای درمان عارضه های پوستی طراحی شده اند.رستیلن اصل برای رفع چروک ها و نواحی خالی اطراف چشم و لب ها به کار می رود.رستیلن لایفت نوعی ژل غلیظ است که برای ترمیم چروک های وخیم زیر چشم و هم چنین بهبود ظاهر گونه ها استفاده می شود.

رستیلن ابریشمی نیز برای بهبود ظاهر و حجم لب ها به کار می رود!

تزریق ژل گونه رستیلن

مکانیزم اثر رستیلن چگونه است : این محصول نیز بر روی اثرات فوق العاده اسید هیالورونیک برای رفع چروک ها تکیه دارد.تزریق این ماده ممکن است تولید کلاژن را نیز تحریک کند.به همین خاطر دفعات تکرار عمل کاهش پیدا می کند

دوام و ماندگاری ژل رستیلن چقدر است : تحقیقات آزمایشگاهی نشان داده است که با دوره یکامل تزریق این فیلر، دوام آن به اندازه ی 18 ماه خواهد بود.نتایج تزریق ژل گونه نیز به مدت 6 ماه باقی خواهد ماند.

رستیلن | بهترین مارک فیلر زیر چشم
رستیلن | بهترین مارک فیلر زیر چشم

قیمت تزریق ژل خط خنده

همان گونه که گقتیم ژل هایی که در بازار وجود دارند برای مصارف زیادی به کار می روند.یکی از مهم ترین این کاربرد ها ، برای رفع خطوط خنده است.به مرور و با افزایش سن ، خطوط چهره ی ما (به خصوص اطراف دهان و چشم ) بیشتر می شوند. اما جای نگرانی نیست چرا که با استفاده از ژل و فیلر می توان به خوبی این مشکل را برطرف کرد.

هزینه های مربوط به تزریق ژل خط خنده نیز همان گونه که گفتیم به مارک ژل بستگی دارد.بهتر است در این زمینه با پزشک خود مشورت کنید و بهترین برندی که با نیازهای شما تطابق دارد را انتخاب نمایید!!

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

پزشکان پوست و موی زیبان

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفده =