تاثیر پوشیدن جوراب بر رابطه جنسی

مزیت‌های پوشیدن جوراب موقع خواب

پوشیدن جوراب موقع خواب هزار و یک مزیت دارد که با شنیدن آن حیرت زده میشوید.

چنانچه شما نیز جزو گروهی از افراد هستید که دوست دارند موقع خواب جوراب بپوشند، بایست بدانید که بصورت ناخودآگاه خیلی به پاهایتان توجه داشته اید و به آن عشق ورزیدید.

پوشیدن جوراب موقع خواب را تا قبل از این زیان آور و پرعوارض می‌دانستیم درصورتیکه داشتن جوراب در موقع خواب از مبتلا شدن به برخی ازبیماریهای مرتبط به پوست پا جلوگیری میکند.

پژوهش‌ها روشن می‌نماید که پوشیدن جوراب موقع خواب، فواید فراوانی دارد. از این جمله این فواید، مناسب‌تر شدن تکاپوی جنسی اشخاص و مهیا آوردن امکان خواب راحت است، البته این به شرطی است که جوراب مناسب باشد و گرمای شایسته‌ای برای پاها مهیا کند.
برآیند یک پژوهش که پژوهشگران کالج «گرونینجین» هلند انجام داده اند، بر اهمیت پوشیدن جوراب در موقع خواب تاکید دارد.

این تحقیق روشن کرد که گرم نگاه داشتن پاها، به بازتر شدن عروق خونی پاها یاری نموده و وقت و موعد مناسب برای خواب را به مغز خبر می‌دهد.

در این تحقیق رابطه واضحی میان گرم نگه داشتن پاها و زودتر و آسان‌تر به خواب رفتن مشاهده شده است.

 پوشیدن جوراب

زن و شوهرهایی که موقع خواب جوراب میپوشند زودتر به مرحله ارگاسم می‌رسند.

این تحقیق که در نشریات بریتانیایی انتشار یافته، پایدار میکند، باز شدن عروق خونی به مناسب‌تر شدن روابط جنسی منتج میشود، زیرا این مسئله نقش مستقیمی با فعالیت‌های جنسی دارد.
براساس این تحقیق، هشتاد درصد زن و شوهرهایی که موقع خواب جوراب به پا میکنند، هنگام ارتباط جنسی به مرحله ارگاسم می‌رسند ولی این نسبت در میان آنهایی که بدون جوراب می‌خوابند، پنجاه درصد است و این نسبت، تفاوت قابل توجهی میان این ۲ دسته را نماش میدهد.
برآیند این این تحقیق غافلگیرکننده بود، زیرا که قبل از این، گمان می‌رفت پوشیدن جوراب به مدت زیادی سبب پدید آمدن حساسیت‌های باکتریایی میشود، در حالیکه اینک طبیبان به منظور پرهیز از عفونت باکتریایی و عفونتهای قارچی به اشخاص توصیه میکنند موقع خواب جوراب به پا کنند.
البته طبیبان کماکان تاکید میکنند پوشیدن جوراب بر روی پاها کثیف منتهی به حساسیت‌ها و مشکلات قارچی و باکتریایی میشود.

هم چنین به پا کردن جوراب تنگ سبب نقص در خون رسانی به انگشان میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =