تاثیر فلفل بر میل جنسی آقایان!

این ماده خوراکی تاثیر فوق العاده‌ای بر تحکیم قوه و توان جنسی مرد‌ها دارد:

تحکیم قوه و توان جنسی و سرد مزاجی مردان با نوعی از ماده غذایی و افزایش هورمون مردانه که در حقیقت عاملی در بالارفتن جسارت مردانه است راهکاری بسیار قدیمی بوده که اینروزها اثبات شده است.

از زمان‌های گذشته تا کنون در طب‌های قدیمی سرزمین‌های مختلف مواد خوراکی بسیاری به منظور تحکیم جسارت و در حقیقت تبدیل کردن آقایان به مردانی شجاع و جسور هم چنین برای تحکیم قوه و توان جنسی و بدنی مردان مورد استفاده قرار می‌گرفته است که بسیاری آن را اشتباه می‌خواندند ولی در روزگار کنونی طبیبان برای نخستین بار تصمیم به آزمایش و تشخیص صحت این شیوه‌های قدیمی گرفتند که نتیجه بسیار جالب بود.

پژوهشگران کالج گرونبل فرانسه برای مشخص شدن این مسئله بر روی فلفل و ادویه‌های تندمطالعاتی انجام داده اند که طبق برآیند به دست امده خوراکی‌های تند و انواع فلفل سبب ازدیاد تستوسترون در آقایان می‌شوند.

فواید بینطیر این ماده خوراکی برای آقایان

این ماده در آقایان لازمه داشتن شجاعت و جسارت است و البته مهم‌تر از همه در زمان‌های قدیم در سرزمین‌های آفریقایی و شرق آسیا از این ماده خوراکی برای درمان نازایی و تحکیم قوه و توان جنسی علی الخصوص در مردان استفاده می‌شده است.

تستوسترون ماده‌ای است که آقایان را نسبت به داشتن ارتباط جنسی تحریک میکند و مواد خوراکی همچون فلفل با افزایش تستوسترون در آقایان آن‌ها را از سرد مزاجی دور و سبب تحکیم قوه و توان جنسی انها میشود.

پژوهشگران فرانسوی پس از انجام بررسی‌های بر روی هورمون‌های ۱۱۴ مرد به تاثیر فلفل در این مورد پی بردند. این آقایان به دو دسته تقسیم شدند و دسته‌ای که خوراکی‌های تند مصرف می‌کردند مقدار قابل دقتی تستوسترون بالاتری نسبت به دسته‌ی دیگر مردان داشتند و همین طور در مدت مصرف خوراکی‌های تند و انوع فلفل‌ها تمایل جنسی آن‌ها بالاتر رفته و تا حد چشمگیری سرد مزاجی آن‌ها درمان شده بود.

پژوهشگران کالج پزشکی ورمونت در مورد استفاده فلفل قرمز چیلی دریافته اند که این نوع فلفل به ویژه در رابطه با بیماریهای قلبی و سکته تا ۱۳ درصد احتمال مرگ را تقلیل میدهد.

این نتیجه بر اساس ۲۳ سال پژوهش و داده‌های بدست آمده از ۱۶٫۰۰۰ آمریکایی بدست آمده.

در ۲۱٫۶ درصد از این جمعیت آماری که از اشکال و انواع فلفل‌ها استفاده می‌کردند، احتمال مرگ در قیاس با ۳۳٫۶ درصدی که عادت به خوردن فلفل نداشتند، کاهش یافت.

نویسندگان این تحقیق هنوز به دلیل اینکه چرا فلفل قرمز مرگ را به تاخیر می‌اندازد پی نبرده اند ولی این موضوع میتواند به وجود ترکیبی بنام «کپسایسین» که پایه اساسی فلفل‌های چیلی را تشکیل می‌دهد، وابستگی هایی داشته باشد.

کپسایسین موجب التیام وضعیت هضم شده و ترکیب‌های آنتی اکسیدان خود را به منظور مواجهه با عفونت‌ها به کار می‌گیرد.

هم چنین میتواند در عفونت‌های مرتبط با بیماریهای قلب و سرخرگها نیز دخالت هایی داشته باشد.

بعضی از اقسام کانال‌های TRP همچنین میتوانند در برابر چاقی‌های بیمارگونه به نبرد برخیزند.

با این برآیند تازه بدست آمده اینبار که به منظور خرید سالسا اقدام میکنید، بسراغ تندترین آن‌ها بروید.

با اینکار به خود زمان زیادتری برای زندگی بر روی این کره خاکی را خواهید داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =