آیا خوردن شیرینی‌ کمک به عملکرد مغز میکند؟

شیرینی هایی که کارکرد مغز را التیام میبخشد.

کارشناس طب مکمل گفت: شیرینی‌های ملایمی همچون عسل و شیره انگور و مربای به و سیب می‌تواند. کارکرد مغز را التیام و بهبود بخشیده و افطاری سبک و زود هضم محسوب میشود.
کارشناس طب مکمل، گفت: برای افرادی که مازاد بر روزه داری فصل امتحانات آن‌ها نیز است، خوراکی‌های محتوی رشته یا خوراکی‌های خمیری امکان دارد به علت هضم طولانی در آنها حس خسته بودن و کسالت کند بنابراین پسندیده‌تر است در موقع افطار از ماکارونی و آش رشته استفاده نکنند و بجای آن از سوپ جو استفاده شود.
کارشناس طب مکمل افزود: گوشت پرندگان به ویژه جوجه و بلدرچین، گوشت شایسته‌ای برای ماه رمضان است. تخم مرغ عسلی هم بدلیل هضم سبک و اثر قوی کننده می‌تواند وعده غذایی شایسته‌ای باشد.

کارشناس طب مکمل مازاد و اضافه کرد: برای افرادیکه می‌خواهند قوه فراگیری آن‌ها بالا رود، پسندیده‌تر است بدانند شیرینی‌های ملایمی همچون عسل و شیره انگور و مربای به و سیب می‌تواند کارکرد مغز آنهارا التیام و بهبود بخشیده و افطاری سبک و زود هضم محسوب میشود.

عملکرد مغز

شیرینی‌های ملایم به منظور تحکیم کارکرد مغز

هم چنین سیب رنده شده همراه اندکی تخم بالنگو وعده‌ای مناسب برای پایان شب این افرادست

این کارشناس طب مکمل مازاد و اضافه کرد: از مصرف همزمان ماست، سالاد به همراه خوراک امتناع کنید. و خوراکی هارا آمیخته نخورید چون امکان دارد اختلال هضم ایجاد نماید.

کارشناس طب مکمل گفت: اشخاص گرم طبع باید جانب احتیاط را در استفاده بیش از حد مواد خوراکی گرم مراعات نمایند. خوراکی هایی همچون ارده و شیره خرما غذای مناسب زمستان است و استفاده بیش از حد آن در اشخاص گرم وتر نه فقط می‌تواند سبب ازدیاد گرمی شود بلکه امکان دارد در روز بعد عطش شدید نیز ایجاد نماید پس در برگزیدن خوراکی‌ها بیشتر توجه نمایید و قطعا فصل و مکان حیات را مورد نظر داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =