نقطه‌هایی روی گوش برای تسکین درد

این نقطه‌های از گوش را فشار بدهید ببینید که چه اتفاقی می‌افتد.

بعضی از داروهای غیر متعارف یا همان روش‌های درمانی امکان دارد که عجیب و غریب بنظر برسد ولی بعضی از آن‌ها امکان دارد که کار ساز باشند، به عنوان نمونه فشار دادن گوش که نتیجه‌ی چشمگیری دارد.

ادامه نوشته را مطالعه کنید تا بدانید با فشردن برخی نقطه‌های رفلکس گوش چه اتفاق هایی می‌افتد.

برخی چیزها از نظر منطق غیر ممکن بنظر میرسد ولی در واقعیت وجود دارد و البته جای گفتن نیز دارد که دانش و علم ما محدود است.

این ممکن نیست که هرکدام از ما‌ها از رمز و راز پزشکی باخبر باشیم و تمام اطلاعات آن را برداریم.

یکی از شیوه‌های غیر متعارف این است که برخی با دانش طب فشاری شان احتمال دارد سبب تعجب و حیرت زدگی شما شوند.

این شیوه شامل یک گیره لباس (یا کلپیس) میباشد که با آن به بعضی از نقطه‌های گوش فشار وارد نمایید.

نقطه‌های مختلف روی گوش به ارگان‌های خاصی از تن متصل می‌باشد اعمال فشار به آن نقطه‌های سبب درمان اندام‌های داخلی می‌شوند این یک مفهوم بازتابی می‌باشد.

تسکین درد

نقطه‌های گزینش شده برای علاج مریضی‌ها با فشار گوش

۱- شکل را مشاهده نمایید.

نقطه ایی که با شماره ۱ معین شده گفته میشود به پشت و شانه هایتان متصل است.

وقتیکه شما توسط گیره لباس و یا کلپس به این نقطه فشار اعمال کنید بشرط این که هرروزه ۶۰ با این عمل انجام گردد سبب اندک کردن و بهتر کردن کارکرد کمر و شانه هایتان شود.

۲-نقطه ایی که شماره دو معین شده است، گفته میشود که با عمال فشار به این نقطه ناراحتی‌های مزمن درون بدن کاهش می‌یابند و سبب دور کردن مدفوع مناسب‌تر خواهد شد.

۳- نقطه ایی که با شماره ۳ معین شده است، گفته و کم کردن وزن مفاصل متصل است و با اعمال فشار به این نقطه از درد و رنج مفاصل رهایی یابید.

۴- نقطه ایی که با شماره چهار معین شده است. گفته میشود که با سینوس و حلق در رابطه است و چنانچه شما قادر نیستید به آسانی بخوابید که اکثرا به علت کیپ شدن بینی می‌باشد اعمال فشار به این نقطه در التیام و بهبود این دشواری، یاری می‌کند.

۵- نقطه ایی که با شمراه پنج معین شده است، با سیستم گوراش در رابطه است با اعمال فشار به این نقطه‌های می‌تواند به سیستم گوارشی و درد معده را بکاهد.

۶- نقطه ایی که با شماره شش معین شده است گفته میشود که با قلب و سر رابطه در رابطه است. چنانچه دچار میگرن و سردرد ‌های متوالی و متعدد شده اید با اعمال فشار سلامت و آنرا التیام و بهبود ببخشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =