سندروم راپونزل درون شکم زن جوان!

سندروم راپونزل و گلوله مویی به میزان یک نارگیل از شکم زن برنا خارج شد:

طبیبان پس از عمل جراحی و شکافتن معده زن برنا حیرت زده شدند، انها نمی‌توانستند باور کنند که گلوله مویی به میزان یک نارگیل درون معده فرد بیمار جا خوش کرده است.

گلوله مویی به اندازه نارگیل

عکس خارج نمودن گلوله مویی به میزان نارگیل از درون معده زن برنا

تشکیل دو گلوله مویی به علت نشانگان راپونزل

زن ۳۸ ساله با ظاهری خسته و بیحال به دکتر مراجعه نمود، نشانه هایی چون یبوست و استفراغ شدید شرح حالی بود که دکتر برای آن تشخیص بستری شدن داد. آزمایشات نخستین نشان از هیچ دشواری نداشت ولی شکم بزرگ و ورم کرده او نشانی از یک مشکل جدی در بدن فرد بیمار بود تا زمانی که طبیبان تصمیم به جراحی گرفتند و با دیدن گلوله موهایی که درون شکم فرد بیمار تشکیل شده بود متعجب شدند.

گلوله مویی به میزان یک نارگیل درشت با دم بلند که قسمت گردی شبیه به نارگیل درون معده و دم این گلوله مویی به ابتدای روده فرد بیمار رسیده بود.

گلوله مویی بعدی با اندازه‌ی کوچکتری داشت و درون روده بزرگ قرار گرفته بود گلوله مویی بزرگ‌تر دوازده ۷ سانتی متر و گلوله مویی کوچکتر ۳ ۸ سانتی متر قطر داشت.

سندرم راپونزل

نشانگان راپونزل بدن زن برنا را مو باران کرد.

نشانگان راپونزل ریشه در افسردگی دختران برنا دارد.

طبیبان در تکمیل گزارش دلیل تشکیل این گلوله‌های مویی در درون شکم فرد بیمار را نشانگان «راپونزل» معرفی کردند نامطلوب نیست بدانیم که این یک اختلال روانی بنام. سندروم راپونزل است. اختلالی که بطور معمول دختران برنا زمانی از نوعی افسردگی در سالهای نخستین زندگی شان رنج میبرند به آن دچار میشوند.

بعضی از آنها گچ می‌خورند، بعضی هم چسب و سنگ.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =