معجزات دارچین بر سلامتی!

دارچین و تاثیر بینظیر آن روی این اختلال

چنانچه تا کنون به دارچین فقط بعنوان یک ادویه نگاه می‌کردید با خواند این نوشته آن را بعنوان یک پایه پایدار برنامه‌ی غذایی خود قرار خواهید داد.

در بعضی گیاهان ترکیباتی وجود دارد که میتواند باعث افزایش تمایل جنسی شود که البته قدرت اثر این گیاهان به اندازه و دفعات مصرف آن وابسته است.

یکی از خصوصیت‌های دارچین مصرف آن برای زیاد شدن و بازیافتن نیروی جنسی است.
دارچین به علت داشتن طبع گرمی نیرودهند ای قدرتمند است، کاستی کمر و پاها را از میان میبرد.، کلیه و کبد را گرم میکند، اثر خوبی در جریان خون دارد و خون را به ارگان‌های سطحی بدن می‌رساند، نفس را باز و بوی دهان را مطبوع میکند و نشاط آور قلب است.
دارچین آرام کننده و شادی آور است و از بخش زیادی از داروهای آرام کننده پسندیده‌تر است و به آن والیوم گیاهی می‌گویند. این گیاه با قویتر کردن ساختار دفاعی بدن از پیدایش عفونت‌ها پیشگیری کرده و همچون آنتی بایوتیک و پنی سیلین عمل میکنند و چون ضدالتهاب است بهترین دارو برای گرفتاران به دردهای عضلانی و مفاصل است.
کم کردن وزن با دارچین
طبق آخرین بررسی‌های مصرف هر روزه یک چهارم پیمانه چای خوری دارچین متابولیسم بدن را بالا میبرد و بنابراین می‌تواند چربی و کالری‌های مازاد را بسوزاند.
در حقیقت وقتی سوخت و ساز بالا رود بدن انرژی خود را از تجزیه چربی‌ها تامین میکند، ولی چنانچه سوخت و ساز پایین باشد کالری و مازاد و اضافه وزنی هم از دست نمی‌رود.
دارچین

خواص بینظیر دارچین

ادویه‌ای مناسب برای دیابت ی‌ها
بر طبق جدیدترین تحقیقات، دارچین حاوی ترکیباتی است که عمل انسولین در انتقال گلوکز به سلول‌ها را التیام میبخشد و با کاهش تدریجی قند موجود در خون ، از ملال و خستگی و تار دیدن دیابت ی‌ها می‌کاهد و چون تقریبا بدون کالری است افراد دارای وزن بسیار بالا و گرفتاران به دیابت میتوانند با نظر دکتر متخصص از آن در برنامه غذایی شان بهره ببرند.
راننده‌ها چای دارچین بنوشند.
گفتنی است چای نعناع و دارچین بمنظور بوجود آوردن آرامش اعصاب و ممانعت از به خواب رفتن رانندگانی که به مدت زیادی می‌رانند تاثیر گذار است و به افزایش تمرکز یاری نموده و از وقایع و حوادث رانندگی می‌کاهد و اسانس آن ضدعفونی کننده ملایمی است.
از دیگر خصوصیات فوق العاده دارچین میتوان به خاصیت ضددرد، ضدمیکروب، ضدتهوع، ضد اسهال ، ضدهیستامین، کاهش دهنده فشار بالای خون، تحکیم معده و از بین بردن کننده نفخ شکم اشاره کرد گرچه می‌بایست بدانید مصرف میزان فراوان دارچین سمی است و سبب بیخوابی و حرکت تند قلب میشود.
برای این که از منافع دارچین مناسب‌تر سود ببرید از اثرات این گیاه، چای دارچین بیاشامید، یا از چوب یا پودر آن در چایی هر روزه، شیر، قهوه، آبمیوه یا غلات و کیک صبحانهغافل نشوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =