آموزش سریع خوابیدن

راهکاری ساده که یاری می‌کند در۱۶ دقیقه بخوابید.

شمردن گوسفندان رافراموش کنیدروش‌های سودمند دیگری وجود دارد که قبل از این در بخش تندرستی زیبان بارها به آن‌ها اشاره کرده ایم، شیوه هایی از قبیل:
دوش آب گرم
آشامیدن شیر گرم
بکارگیری اسپری اسطوخودوس
گرم نمودن خانه،
آشامیدن جوراب
اینترنت پر از راه کارهایی است که بتوانیم زودتر بخوابیم و کیفیت خواب را بالا ببریم و جدیدترین آن‌ها که راه حلی برای خواب سریع در ۱۶ دقیقه است بتازگی انتشار یافته است که در دنباله خواهید خواند.
خواب سریع

پژوهش‌های نوین در زمینه خواب سریع و از بین بردن بیخوابی

راه ساده به منظور داشتن خواب سریع و راحت

برای درمان بیخوابی و سریع به خواب رفتن لیست امورات روز بعد خود را تهیه کنید!
بله بطور کامل صحیح است، به گزارش میرر دکترمیشل و تیمش در دانشگاه تکزاس ۵۷ دختر و پسر را در رده سنی ۱۹ تا۳۰ سال مورد وارسی قرارداند و برای این مسئله آن‌ها را به دوگروه تقسیم کردند که هر ۲ دسته طول این تحقیقات در آزمایشگاه می‌خوابیدند.
برای هر ۲ دسته لیست کارهایی مرتبط به آن‌ها نوشته شده بود، برای دسته اول در زمینه کارها و فعالیت هایی که در گذشته کامل شده بود و برای دسته دوم وظایفی که می‌بایست روز بعد انجام می‌دادند نوشته شده بود.

در انتها بررسی‌ها پژوهشگران پی بردند در جریان این بررسی‌ها دسته دوم بسیار پیش از دسته اول به خواب می‌رفتند و حداکثر در ۱۶ دقیقه به خواب ژرف می‌رسیدند و این در واقع در ارتباط با لیست وظایف و کارهایی بود که برایشان نوشته شده بود.

دسته اول لیستی از انجام شده‌ها را داشتند و دسته دوم لیستی از آنچه روز آتیه بایست انجام دهند و این روشن کرد که ذهن بیشتر نگران وظایف آتیه است وقتیکه لیستی از اونها مهیا میشود نظم ایجاد شده به ذهن و مغز آرامش می‌بخشد و فرد آسان‌تر به خواب خواهد رفت در وضعی که انجام این کار برای کارهایی که در گذشته انجام شده است تاثیری نخواهد داشت.

پژوهشگران روانشناس می‌گویند دلواپسی در زمینه فعایت‌های آتیه خوابیدن را دشوار می‌نماید، هرچه شرکت کنندگان لیست فعالیت هایشان را دقیق‌تر تنظیم کنند سریعتر خوابشان می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =