اثرات جادویی ژل رویال برای چروک های پوستی و درمان نازایی

خاصیتهای شفابخش و فواید ژل رویال royal jel

برخی از مردم از ژل رویال ، به عنوان دارو استفاده میکنند، ولی مهم است که آن را با گرده گل و زهر زنبور عسل اشتباه نگیرید چون اینها، بطور کامل با هم متفاوت هستند در این قسمت از سلامت زیبان ، چند مورد اساسی و مهم از خاصیتهای شفابخش این ژل را برای شما آورده ایم.
ژل رویال چیست

فواید و خاصیتهای شفابخش ژل رویال royal jel

۱۰ مورد ازمهمترین خواص و فواید ژل رویال

۱ نیروبخشی ساختار ایمنی و خنثی کردن واکنش‌های حساسیتی

بر اساس برآیند آزمایشی انتشار یافته در سال ۲۰۰۱، از مجله international Immun opharmacology، ژل رویال می‌تواند، به نیروبخشی ساختار ایمنی یاری رساند، در این آزمون، بازتاب هیستامین به آلرژن‌ها سریعا سرکوب شد و روشن کرد که امکان اینکه ژل رویال قادر باشد به کاستن از علایم آلرژی فصلی یاری رساند، وجود دارد با وجود این، همچنان تحقیقات بیشتری برای تایید خاصیت‌های ضد حساسیت ژل رویال ضروری است.

دو کمک کردن به بیماری آلزهایمر با ژل رویال

تحقیقات تازه، نشان میدهد که ژل رویال می‌تواند حافظه کوتاه مدت را قویتر کند، زیرا اثبات شده است که به شیوه کلی روی کارکرد اعصاب، نقش تقویتی دارد می‌دانیم که بیماری آلزایمر ، یعنی اختلالات حافظه و فراگیری، برا این آزمایش به منظور وارسی تاثیر ژله رویال روی فراگیری و حافظه در نهاد تحقیقات بیومدیک پیشرفته، مطرح شد.

از اونجایی که بافت مغز، اسیدهای چرب اشباع نشده زیادی در خود دارد، که علی الخصوص در برابر حمله رادیکالهای آزاد پایین اند، مواد آنتی اکسیدان موجود در ژل رویال می‌تواند وظیفه مهمی در درمان و جلوگیری بیماریهای مختل کننده اعصاب داشته باشد.

ژل رویال برای آلزایمر

یاری به کارکرد اعصاب و آلزایمر با ژل رویال

۳ حاوی پرو بیوتیک‌های مفید می‌باشد.

ژل رویال، مأخذ اساسی و مهم بیفدو باکتری است، که باکتری‌های مفید در حفظ سلامت گذرگاه گوارشی هستند بررسی‌های بالینی دیگری مثل ضد سرطان بودنوو افزایش ایمنی را نیز به وجود بیفدو باکتری‌ها در گذرگاه گوارش ربط داده اند.

ترکیب خاص آن، می‌تواند به رشد، فعالیت و پایداری بیفدو باکتری‌های درون لبنیات تخمیر شده، یاری رساند.

چهار ژل رویال تسلی دهنده عارضه‌های و مشکلات یائسگی و بعد از یائسگی

پژوهش‌ها، نشان میدهد که خوردن ژل رویال، می‌تواند عارضه‌های یائسگی را بکاهد و احساس سلامتی را در خانم‌ها یائسه التیام و بهبود بخشد ترکیبی از ژل رویال، روغن پامچال، دامیانا و جنسینگ هم می‌تواند عارضه‌های یائسگی را اندک کند.

پنج افزایش میزان کلاژن سازی، به منظور داشتن پوست مناسب‌تر با ژل رویال

آزمایشات انجام شده توسط دسته علوم پزشکی شرق و غرب دانشگاه کیونگ هی، گزارش میدهد که ژل رویال، چروک‌های پوستی متعاقب از اشعه ماوراء بنفش B را تنظیم میکند این اثرات ضد کهنسالی روی پوست، با گزینش محتوای کلاژن و ضخامت اپیدرمی بافت پوست مقدار گیری شدند. درجه پرو کلاژن نوع ۱، در شرایطی که برنامه غذایی آن‌ها، یک درصد از ژل رویال داشت، افزایش یافت، این برآیند، مشخص میکند که ژل رویال، می‌تواند با افزایش ایجاد کلاژن ، از پوست، در مقابل کهنسالی زودرس حفاظت کند.
ژل رویال برای پوست

کلاژن سازی پوست با ژل رویال

شش ژل رویال مناسب برای علاج پوک شدن استخوان

دسته ارتوپد و ترو ماتولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه اروسیوس ترکیه، تاثیر ژل رویال و گرده گل را، روی کاهش از میان رفتن استخوان‌ها به علت پوک شدن استخوان ، مورد بررسی قرار دادند تراکم مواد معدنی استخوان را مقدار گیری کردند، از بافت‌ها نمونه برداشتند و نمونه‌های خون را برای آزمایش گردآوری کردند، با تصویر برداری از همه این‌ها در میکروسکوپ الکترونی، میتوان میزان کلسیم و فسفات استخوان‌ها را مشخص کرد.
تفاوت‌های آشکار، بین نمونه‌های یافت شده که سلامت بیشتر استخوان‌های ستون مهره‌ها و قسمت بالایی استخوان ران در گروه‌های مصرف کننده ژله رویال و گرده گل را نشان میدهد زیرا فیزیک کلسیم و فسفات در بافت استخوانی در این نمونه‌ها بیشتر بود.

۷ ژل رویال اثربخش در یاری به درمان زخم ‌ها

سالهاست که عسل، به عنوان کمکی در درمان زخم ‌ها شناخته شده است؛ تحقیقات، نشان میدهد که ژل رویال نیز فایده‌های چشمگیری در درمان زخم دارد.

در آزمایشی در سال ۲۰۱۰، زخمی بی درنگ باژل رویال به غلظت‌های مختلف رسید و تا ۴۸ ساعت تحت مداوا قرار گرفت.

همینطور کوچ یاخته (فرایندی پایه‌ای، در رشد و نگهداشت جانداران) با مقدار گیری بسته شدن حاشیه‌های زخم، مورد وارسی قرار گرفت؛ کوچ یاخته‌های فیبروبلاست، پس از گذشتن بیست وچهار ساعت از ایجاد زخم، آغاز شد و درمان ژل رویال بطور چشمگیری، سرعت آن را بالا برد.

فیبرو بلاست، سلولی در بافت بهم پیوسته است، که کلاژن و فیبرهای دیگر ایجاد میکند و سبب اعتدال چربی‌های متنوع موجود در فرایند درمان زخم میشوند.

درمان زخم با ژل رویال

ژل رویال درمانی طبیعی برای زخم‌ها

۸ بهبودی نازایی در میان مردان با ژل رویال

برآیند تحقیقات انتشار یافته در گاهنامه درمان‌های گیاهی ابن سینا، فواید ژل رویال روی پارامترهای اسپرم ، درجه تستوسترون و مالون دی آلدئید در موش را ارزیابی شد و هم چنین شمار اسپرم ، میزان جنبش، زنده بودن، مسیر تکاملی و بی نقصی دی ان ای آن‌ها، در این تست آنالیز شدند برآیند، نشان دادند که درمان توسط ژل رویال می‌تواند. نازایی جنس نر را التیام و بهبود ببخشد.

۹ ژل رویال مناسب برای علاج دیابت

در یک تست، با اشخاص راندوم، چهل مریض گرفتار و مبتلا به دیابت نوع دو ، موظف به خوردن هر روزه ده گرم ژل رویال یا یک عدد قرص پلاسیبو به صورت ناشتا شدند با اینکه اثرات فوری نبودند، و تحقیقات علمی بیشتری در این زمینه نیاز است، دگرگونی هایی در درجه گلوکز خون صورت گرفت، که می‌تواند برای دیابت تایپ دو بافایده باشد یعنی، این ماده می‌تواند یک درمانگر طبیعی برای دیابت باشد.

تاثیر مثبت رویال ژل در معالجه دیابت

۱۰ ژل رویال کاهش دهنده رنجش و مشکلات غشا مخاطی

تحقیقات، نشان میدهد که ژل رویال می‌تواند به مریضها ی تحت پرتو درمانی و کموتراپی یاری رساند و همینطور با بکارگیری آن به صورت دهانشویه، میتوان موکوزیت دهان را التیام و بهبود ببخشد که این تاثیر به خاطر خاصیت‌های ضد التهابی و یا ضد اکسیدیشن آن است.

ژل رویال و عسل

ژل رویال یا عسل، هر دو، قرن‌ها است برای علل و دلایل شبیه و یا حتی مختلف مصرف میشوند؛ ژل رویال، بطور رایج به عنوان مکمل‌های قوت بخش استفاده میشوند و همه ما می‌دانیم که عسل بعنوان یک شیرین کننده طبیعی و خوشمزه برای چای صبحانه و یا هر زمانی از روز استفاده میشود و برای تندرستی همچنین بسیار مفید میباشد.

در اینجا یک راهنمای سریع وجود دارد، که شاید به شما یاری میرساند تا بهترین استفاده را بر اساس نیاز هایتان از این ژل انجام دهید.

ژل رویال، یک تراوش پروتئینی است که از غده‌های هیپو فار لکس و فک پایینی زنبور عسل کارگر خارج میشود.
تنها غذایی که در طول زندگی ملکه به او داده میشود، و هم چنین همه لاروهای کوچک در سه روز نخست بعد از، تخم درآمدن با ژل رویال تغذیه میشوند.
این ماده، دارای خصوصیات مختلف بیولوژیکی بافایده برای سلامت آدم است. مانند؛ فعالیت‌های ضد اکسیدیشن، اثرات ضد باکتری، افزایش ایمنی، پشتیبانی از ساختار و سیستم ایمنی، اثرات آنتی بایوتیک و …
ولی عسل خام ۱۰۰ درصد، پردازش نشده و طبیعی و پاک هستند که تمام آنزیم‌ها، گرده‌ها، ژل رویال، ویتامین‌های … مختلف، مواد معدنی و کربو هیدرات‌ها را در خود حفظ میکند.
عسل، برای نکته‌های زیر شناخته شده است:
  • شیرین کننده طبیعی
  • اثربخش در کم کردن وزن
  • یاری دهنده تنظیم انسولین
  • خاصیت‌های ضد التهابی
  • قدرت آنتی باکتریال برای پوست
  • درمان درد در ناحیه گلو و حلق
  • مقاوم در مقابل آلرژن‌های محلی
  • خواص ضد اکسیدیشن
  • مناسب برای علاج زخم‌ها و …

عسل موادی طبیعی برای بدن

خاصیتهای شفابخش عسل در مقابل رویال ژل

افزون بر این، ژل رویال زنبور عسل، به علت خواص محافظتی که دارد، دارای تاریخچه طولانی در داروهای طبیعی آدم است؛ در حالت کلی، اکثرا شامل اسیدهای چرب میباشند، که بطور تقریبی همه آن‌ها اسیدهای چرب آزاد هستند. بیشتر اسیدهای چرب ژل رویال، اسیدهای چرب زنجیره میانی هستند و لیپیدها، به عنوتن داروهای پیشگیرانه و قوی کننده، مورد کاربرد قرار میگیرند.
انواع ژل رویال و نکاتی در زمینه بکارگیری آن

مزه ژل رویال، بطور معمول خشک، گس و اندکی تلخ است و اثر آن در دهان باقی میماند گهگاه امکان دارد، به خاطر دوز اندکی از زهر زنبورعسل نیز باشد که حالت بیحسی به زبان و دهان میدهد به همین سبب اشخاصی که حساسیت به زهر زنبور دارند، بایستی از مصرف این ژل پرهیز کنند؛ استفاده‌ی تنها نصف قاشق چای خوری از آن به صورت هر روزه کفایت میکند.

این ژل‌ها را، هم میتوانید از داروخانه‌ها آماده کنید. ولی چنانچه میبینید که مصرف بالایی ندارید، خشکیده آن را آماده کنید.، تا قادر باشید برای مدت زمانی زیاد در منزل حفاظت کنید.

توجه داشته باشید، که زمانی از آن قرص و کپسول میسازند، مواد دیگری نیز مازاد و اضافه میکنند، پس در موقع مصرف، قطعا روی آن را بخوانید چنانچه از ژل رویال خشک نشده استفاده میکنید، قطعا آن را فریز کنید، زیرا به مدت طولانی‌تری نسبت به یخچال، میتوان آن را نگهداشت.

قرص و کپسول رویال ژل

چه افرادی نباید ژل رویال مصرف کنند!

  • چنانچه سرطان سینه دارید، از مصرف این ژل امتناع کنید، زیرا می‌تواند رشد سلول‌های سرطانی را بالا ببرد.
  • چنانچه از داروهای ضد انعقاد خون یا هرنوع داروی مشابهی استفاده میکنید یا حامله و شیرده هستید، قطعا پیش از استفاده آن با دکترتان مشاوره نمایید.
  • دوز مناسب این ژل، به فاکتور‌های زیادی وابسته است مانند: سن مصرف کننده، سلامتی و شرایط دیگر
  • هم اکنون اطلاعات علمی کامل و شایسته‌ای درباره دوز بندی این ژل وجود ندارد فقط یادتان باشد، که هر محصول طبیعی همواره مفید و بدون خطر نیست، بنابراین دانستن دوز بندی آن، لازم است.
  • قطعا از توضیحات روی پکیج بندی محصولات پیروی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =