درمان راحت برای خواب بهتر

معروف‌ترین گیاهان در بالارفتن آرامش و التیام و بهبود خواب راحت

در همه جهان میلیون‌ها نفر هستند که به میزان مکفی نمی‌خوابند، شاید فکرش را هم نکنید ولی بعضی از گونه‌های گیاهی در مجاور عطری که دارند و سبب تهویه هوا در خانه شما می‌شوند، سبب آرامش شما و خواب راحت هنگام شب می‌شوند.
پس بهتر است بجای درمان‌های شیمیایی بسراغ داروهای گیاهی و گل‌های آپارتمانی که بشما معرفی می‌کنیم بروید.

آشنا شدن با پنج گیاه که در ایجاد یک خواب راحت شبانه معجزه میکند.

۱- لوندر

خواب راحت

بهترین گیاهان خواب آور.

گیاه لوندر یا همان اسطخدوس از معروف‌ترین گیاهان در بالارفتن آرامش و التیام و بهبود وضعیت خواب است این گیاه علی الخصوص به منظور رفع اضطراب و نگرانی در اشخاص مضطرب استفاده می‌شود.

۲- یاسمن

عطر مطبوع گل یاسمن و گذاشتن آن در اتاق خواب به بهتر شدن خواب شما یاری نموده و متخصصان اعتقاد دارند عطر این گل در حد و اندازه‌ی قرص‌های قوی مانند والیوم برای خوابیدن تاثیر گذار است پس چنانچه شب‌ها خواب راحتی ندارید، از این گل در اتاق خواب تان بهره جویی کنید.

۳- پیچک

خواب راحت

گیاهان مناسب برای خواب راحت

پیچک از برترین گیاهان تصفیه کننده هوای خانه و از بین برنده‌ی میکروب و قارچ‌های موجود در هواست و با از میان بردن مواد آلرژی زا خواب راحتی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

۴- گل مار

گل مار مواد سمی موجود در منزل شما را از بین می‌بردو به گیاه اتاق خواب شناخته شده است و بدلیل اکسیژنی که برخلاف گیاهان دیگر، شب‌ها از خود متصاعد میکند برای آنهایی که دچار اختلالات تنفسی در حین خواب هستند پسندیده است.

۵- آلوورا

در مجاور فواید زیادی که گیاه آلوورا برای تندرستی و علی الخصوص لطافت پوست دارد، به تصفیه هوا و خنثی کردن اثرات زیان آور پاک کننده‌های شیمیایی یاری می‌کند.
هم چنین بر پایه برآیند یک پژوهش، گیاه آلوورا، شب‌ها مقدار فراوانی اکسیژن از خود آزاد میکند و این امر به بهتر شدن کیفیت خواب شما یاری خواهد کرد و شما یک مأخذ اکسیژن در اتاق خود خواهید داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =