داروی درمان میکرن

میگرن| درمان میگرن| داروی میگرن

داروی کاهش حملات میگرن

برآیند یک بررسی نشان می‌دهد، یک داروی جدید ساخته شده، می‌تواند شمار حملات میگرن را در مبتلایان به نصف بکاهد. این دارو نخستین درمان پیشگیرانه میگرن در بیست سال گذشته محسوب میشود.
در این بررسی پژوهشگران کالج «کینگ» لندن با انجام آزمایش هایی بر داروی «ارنوماب» Erenumab دریافتند که این دارو شمار حملات میگرن را به نصف کاهش می‌دهد؛ این دارو امید جدیدی برای گرفتاران به این سردرد ناتوان کنندست.
تزریق ماهی یکبار این دارو که میتواند در خانه انجام پذیرد، مولکول مغزی در ارتباط با میگرن را می‌بندد.

دارو

داروی جدید به منظور کاستن حملات میگرنی

اشخاص زیادی در کل دنیا به میگرن گرفتارند و علایم این مریضی می‌تواند خیلی شدید باشد بطوریکه تنها راه رهایی از این درد و تهوع، دراز کشیدن در یک اتاق است.
به نظر میاد که این دارو، شمار روزهایی را که بخش زیادی از گرفتاران به میگرن بر اثر مبتلا شدن به این سردرد ناتوان کننده از دست میدهند، به نصف کاهش می‌دهد؛ این کامیابی را سازمان‌های خیریه شروع یک تغییر حقیقی برای گرفتاران به میگرن توصیف کردند.

دکتر ‘پیتر گادسبای’ استاد مغزواعصاب کالج کینگ لندن که ریاست یک فاز (فاز III) این تست بالینی را بر عهده داشت، گفت: به آشکار مشخص است که مسدود کردن این گذرگاه میتواند اثر میگرن را بکاهد.
او اضافه کرد: برآیند نشاندهنده یک انتقال حقیقی برای افراد مبتلا به میگرن از درمانهای پایین به یک مداوا خاص است که به طرز خاصی طراحی شده است.
میگرن بطور معمول شامل سردرد سهمگین است و بیشتر نشانه هایی از قبیل تهوع و حساسیت به اشعه نور و صدا دارد.

در خانمها از هر ۵ زن ۱ نفر و در آقایان از هر ۱۵ مرد ۱ نفر به میگرن گرفتار می‌شوند.

تقریبا نصفی از تمام مبتلایان به میگرن ارتباط فامیلی نزدیکی با همدیگر دارند که این موضوع نشان میدهد این اختلال می‌تواند ژنتیک باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =