داروی رفع سفیدی موی سر

داروی جدید سرطان موهای سفید را تیره می‌کند!

تغییر رنگ غیرمنتظره بیمارانی که نوعی داروی ضد سرطان را اخذ کرده بودند بخش جدیدی از تحقیقات را پیش روی پژوهشگران قرار داد. تعدادی از بیماران که طی یک وارسی و تحقیق اخذ کننده نوعی داروی جدید ضد سرطان بودند. رنگ مو هایشان تیره شد.

داروی ضد سرطان

عکس تغییر رنگ مو ‌های سفید فرد بیمار پس از بکارگیری داروی ضد سرطان

تاثیرعجیب داروی ضد سرطان روی رنگ موهای بیماران!

دسته تحقیقاتی در اسپانیا نوعی داروی جدید ضد سرطان را روی ۵۲ فرد بیمار آزمون کردند، نتیجه تحقیقات باورکردنی نبود ۱۴ نفر از بیماران گرفتار تغییر رنگ مو شدند وموهای سفید و خاکستری انها به رنگ قهوه‌ای تیره تغییر رنگ داد.

در وضعی که کموتراپی منتهی به کاهش و ریزش مو در بیماران میشود، ۱۴ بیماری که در این پژوهش مورد وارسی بوده اند و عده‌ای از آن‌ها در سنین هفتاد سالگی خود هستند، با بکارگیری داروی جدیدی تحت مداوا بودند که پیامدهای جانبی بطور کامل متفاوتی را بهمراه داشته است.

تیره شدن موهای سفید با داروی ضد سرطان!

این داروها در بیماران گرفتار ملانوم کاهش و ریزش مو را بهمراه داشته است. ولی به گزارش تیم تحقیقاتی این تاثیر در افراد مبتلا شده به سرطان ریه نشاندهنده کارکرد مثبت داروها بوده است.

در وضعی که این دگرگونی رنگ مو بایست گفت بیماران دیده نشده، ۱۴ مورد مذکور نشان میدهد که این دگرگونی خاص و منحصر به ۱ نفر نبوده است.

در ۱۳ فرد بیمار، رنگ موها به قهوه‌ای تیره یا مشکی تغییر کرد و در یک فرد بیمار قسمت هایی از مو تیره شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =