رفع سلولیت با روغن نارگیل

چگونه با روغن نارگیل سلولیت را درمان کنیم؟

سلولیت بیماری نیست ولی سبب ناهمواری پوست میشود و بطور معمول در قسمت‌های مانند باسن ران پا ایجاد میشود، این چالش در خانمها به علت چربی‌ها و ساختارهای اتصال دهنده شایعتر است. سلولیت به معنای چاقی نیست بنابراین انسان‌های با هر سن ووزنی د چار سلولیت می‌شوند؛ درمان‌های گوناگونی برای سلولیت وجود دارد که برآیند شگفت انگیزی بهمراه دارد که بکارگیری روغن نارگیل یکی از راههای والا کاهش سلولیت است؛ نسخه‌ای طب قدیمی که در زیبان به آن اشاره خواهیم کرد.
درمان سلولیت

روغن نارگیل نسخه طب قدیمی برای درمان سلولیت

چرا روغن نارگیل برای سلولیت ران را درمان؟

روغن نارگیل به آسانی جذب بدن میشود و ساختارهای چربی را از بین میبرد، کارکرد تیروئید را بالا و انرژی به جسم می‌دهد؛ این روغن گیاهی پرخاصیت اپیدرم را پوسته پوسته میکند و گردش خون رابالا میبردو یاری می‌کند سلولهای پوستی بیشتر ایجاد شود بهمین علت در قسمت ران و دیگر قسمتهای بدن رویه چربی سوز ی را افزایش و سلولیت را ازبین میبرد.

درمان سلولیت بوسیله استفادا موضعی از روغن نارگیل

درمان موضعی مالیدن روغن نارگیل چربی‌های بدن را از میان میبرد. برا این به منظور رفع سلولیت تاثیرگذار است.
۱- برای علاج موضع سلولیت را باروغن چند دقیقه ماساژ دهید چند ساعت یا یک شب پوست را چرب و به همان حال رها کنید این کار راروزی یکبار انجام دهید.
۲- چنانچه سعی دارید سلولیت را درمان کنید روغن نارگیل و روغن گیاهی دیگری را باهم ترکیب نمایید، روغن اسطوخودوس یامرکبات چربی‌های مازاد و اضافه را آب میکند.
مصرف منظم روغن نارگیل چربی‌های بدن را از بین میبرد که به از میان بردن سلولیت هم یاری میکند تلاش کنید برای نتیجه مناسب‌تر از روغن نارگیل ارگانیک بهره جویی کنید.
۳- هر روزه دو قاشق از روغن نارگیل را پیش از صبحانه به منظور تحکیم سوخت و ساز جسم که راه کاری است برای سوزاندن چربی مازاد و اضافه بهره جویی کنید.

روغن نارگیل و برس خشک درمان خانگی ساده و ارزان برای سلولیت

درمان سلولیت

روش درمان خانگی سلولیت با برس خشک

برس خشک یکی از نسخه‌های طبیعی درمان سلولیت است؛ برس خشک نه فقط پوست را پوسته پوسته میکند بلکه گردهمایی ساختارهای چربی و پوست را تقلیل میدهد.
روغن نارگیل ارگانیک را روی موضع بمالید و با برس خشک به صورت دورانی روی پوست بکشید.
ازقوزک پا آغاز کرده و به بالا و باسن و دست برسید  به آهستگی از پاها به سوی شانه‌ها برس بکشید، در جاهایی که سلولیت زیادتری دارد تمرکز بیشتری کنید.
به یاد داشته باشید که از چپ به راست برس بکشید و آن را افزونتر به سوی قلب کشیده تا جریان بیشتری جاری شود.
این کار را پنج دقیقه انجام دهید.
در انتها برای پاک شدن سلولهای مرده از سطح پیکرتان دوش بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 5 =