فایده نمک هیمالیا برای سردرد مزمن

درمان سردرد ‌های مزمن با نمک طبیعی هیمالیا

میگرن و سردردهای میگرنی برای بعضی اشخاص بدترین کابوس زندگیست و صنعت داروسازی با کشف دارو‌ها راه حل‌های متعددی برای مداوای این بیماری ناتوان کننده پیش روی بیماران گذاشته ولی اکثریت از این داروها محتوی مواد شیمیایی پرخطر بوده و به همین سبب بسیاری از اشخاص به دنبال داروهای گیاهی میگرن هستند.
مبتلایان به میگرن سردردهای مکرری و شدیدی دارند که هنگام عود آنها از شدت درد، کارکرد مغز به میزان قابل توجهی افت پیدا کرده و فرد گرفتار تنها بدنبال راهی برای رهایی از شر دردها است.
در وقت حمله‌های میگرنی حساسیت شما به محیط اطراف و شرایط محیطی مانند نور افزایش پیدا کرده و با کوچکترین نور سردردها تشدید می‌شوند، علاوه بر این استفراغ و تهوع با افزایش حساسیت حواس در اثر مواجه شدن با بو یا موارد اینچنینی نیز دیده میشود.
درمان میگرن به صبر و شکیبایی احتیاج دارد، بیشتر داروهای تجویزی فقط بعنوان یک تسلی دهنده موقت اثربخش بوده و در موارد زیادی به سلامتی شما زیان رسانده و حتی باعث بروز اعتیاد نیز می‌شوند.
ما بشما سفارش می‌کنیم بجای استفاده از داروهای قاتل درد به یاری نمک با کیفیت هیمالیا سردردهای میگرنی خود را در نطفه خفه کنید.
این درمان طبیعی نه فقط دردهای شما را تخفیف داده، بلکه سبب قویتر کردن ساختار دفاعی بدن شده و با بازگرداندن الکترولیت‌ها یک محیط قلیایی در بدن ایجاد میکند.

نمک طبیعی نخستین و قدیمی‌ترین ماده ضدعفونی کننده تاریخ بشر است.

در چهل سال پیش، محققان بسیاری در آزمایشگاه‌های مجهز، مسؤلیت بررسی و تحقیقات مختلف در این مورد را بعهده گرفتند که حاصل آن ایجاد و ساخت محصولات متعددی گردد.در پی تابش یکسره و بی وقفه خورشید بر سطح اقیانوس نخستین کره زمین (Dead sea) آب این اقیانوس تبخیر شد و انرژی پتانسیل خورشید در ذرات نمک طبیعی به جای ماند.

در پی فعالیت‌های زمین شناختی، رشته کوه‌های هیمالیا پدید آمدند و ذرات نمک در اثر فشار و نیروهای فوق العاده به زنجیره‌های خالص و بلورین تبدیل شدند و در لابلای ساختار کوه‌های هیمالیا باقی ماندند.

نمک هیمالیا که یکی از غنی‌ترین انواع نمک محتوی مواد معدنی است در معالجه سردرد ‌های مزمن خیلی بافایده است.

این نمک تواناست تا رویه برون ریزی هورمون «سرتونین» در خون را به منظور تحکیم سیستم عصبی و ایجاد اعتدال اسیدی – قلیایی تحریک کند.

نمک

نمک هیمالیا

این نمک تواناست تا رویه برون ریزی هورمون «سرتونین» در خون را به منظور تحکیم سیستم عصبی و ایجاد اعتدال اسیدی – قلیایی تحریک کند.

این قابلیت نمک هیمالیا آنرا به گزینه‌ای ایدئال و کاربردی به منظور رفع سردرد ‌های مزمن تبدیل میکند.

کفایت میکند. یک لیوان آب لیموی نو را گرفته و دو قاشق نمک هیمالیا به آن بیفزایید و محلول را در یک ظرف حاوی ۲۰۰ میلی لیتر آب گذاشته و در طی روز میل نمایید.

آشامیدن این معجون شفابخش برای آنهایی که از فشارخون رنج میبرند اصلا توصیه نمی‌گردد چون سبب تشدید رنجش آن‌ها خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 8 =