چرا نباید رژلب استفاده کنید؟

رژلب برق لب‌های آلرژی زا مصرف ننمایید.

در میان صدها مدل لوازم آرایشی گزینش و انتخاب درست احتیاج به آگاهی لازم دارد تا مبادا برای زیباتر شدن به زمان کوتاهی زیبایی دائمی خود را از دست ندهیم، اینها را گفتیم تا در زمینه لوازم آرایش علی الخصوص گزینش و انتخاب رژلب برق لب هایی که مدت طولانی‌تری روی لبها باقی می‌مانند بیشتر توجه نمایید.

یک کارشناس نظارت بر مواد خوراکی ، آرایشی و بهداشتی درباره گزینش و انتخاب محصولات آرایشی چشم و لب و چگونگی مصرف آنها توضیحاتی ارائه کرد.

او با اشاره به ترکیبات رنگی آرایشی که برای زیباسازی پوست صورت و لب‌ها به کار می‌روند، اظهار نمود: گزینش و انتخاب مواد آرایشی صورت خیلی پراهمیت است، زیرا برای مدت زمانی زیاد در تماس مستقیم با پوست هستند.

مواد آرایشی حاوی ضد آفتاب را اثربخش در پیشگیری از سرطان پوست و چروک بیان کرد و افزود: بطور رایج مواد آرایشی صورت باید غیرحساسیت زا، ضد آکنه باشد که محصول را کم‌تر حساسیت زا کند.

رژلب ‌ها و برق لبهای آلرژی زا

رژلب برق لب

مراقب بکارگیری رژلب برق لب ‌های حساسیت زا باشید.

این کارشناس نظارت بر مواد خوراکی ، آرایشی و بهداشتی، به مواد آرایشی لب شامل رژ لب و براق کننده اشاره و بیان نمود: مواد آرایشی لب، لب‌های ترک خورده و خشک را نمناک و از آفتاب حفاظت میکنند، برخی از رژ لب هایی که برای مدت زمانی زیاد رنگ آن‌ها باقی میماند، احتمال دارد سبب درماتیت تماسی آلرژیک شوند.

سایه چشم، خط چشم و ریمل را از انواع مواد آرایشی چشم نام برد و بیان نمود: شستشو و مالش شدید چشم برای پاک نمودن آرایش احتمال دارد مخرب باشد.

بیشتر مواد آلرژی زا میتوانند با انگشت به چشم وارد شوند.

او اضافه کرد: مواد آرایشی حاوی آب (قابل شستشو) آسان‌تر پاک می‌شوند.

به گزارش معاونت دارو و غذا این کارشناس با تمرکز روی اینکه مواد آرایشی چشم نباید بین اشخاص مشترک باشد، گفت: پسندیده‌تر است مواد آرایشی چشم هر سه یا چهار ماه عوض شوند، زیرا امکان آلودگی باکتریایی وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =