شیوه ساده ترک سیگار

بهترین نکات برای یاری به کنار گذاشتن سیگار

چنانچه فردی هستید که میخواهید دخانیات و سیگار نکشید چون برای تندرستی شدیدأ زیانبار است گذرگاه خوبی را گزینش و انتخاب کرده اید بیشتر افرادی که دخانیات و سیگار میکشند از مضرات سیگار آگاه هستند ولی آن‌ها کاملاً نا امید هستند که میتوانند کشیدن سیگار را کنار بگذارند.
ماده‌ای که در تنباکو یافت میشود. نیکوتین ی است که سبب اعتیاد فرد به سیگار میشود. به گزارش زیبان سیگار سرطان زاست که بر روی ریه، دهان، حنجره، کبد و شکم و مقعد اثر میگذارد.
افزون بر این کشیدن سیگار سبب بیماریهایی مانند آسم، سینوزیت ، برونشیت و کاستی دستگاه ایمنی و کاهش تراکم استخوان و ملال و خستگی میشود.

بهترین نکات برای یاری به کنار گذاشتن سیگار

۱- انگیزه برای خودتان ایجاد کنید و کاغذی بنویسید و آنرا روی میز کار و یا هر مورد دیگری بچسبانید که برای کنار گذاشتن سیگار مدام به شما یادآوری کند.
۲- هر زمان هوس به سیگار کشیدن کردید به ورزش کردن بپردازید مانند دویدن و قدم زدن چون سبب میشود که که ماده شیمایی که در طول ورزش در مغر تئلید میشود هوس و میل شما را برای سیگار اندک کند.
۳- داشتن یک حامی کمک بسیار عالی است که وقتیکه فرد هوسی میشود که دخانیات و سیگار بکشد دوست فرد با صحبت کردن و دیدنش وی را برای ترک کردن سیگار بیشتر مساعدت کند.
۴- هر روزه تفکر کردن و قدرت ذهنی را بالا بردن برای ترک بسیار خیلی لازم است.
۵- سر خود را با فعالیت‌های دیگر گرم کنید مانند نقاشی کردن و زمانی شما میلی به سمت دخانیات دیدید فعالیت خود را دگرگون کنید.
۶- از نوشیدنیهای الکلی شدیدأ امتناع کنید. بعضی افراد سیگار را در حالی ترک میکنند که از مشروبات الکلی استفاده میکند که بطور کامل غلط است.
۷- درمان‌های طبیعی مانند طب سوزنی برای کنار گذاشتن سیگار بسیار اثربخش می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 9 =