درمانی جدید برای بیماری هانتینگتون

فایده روزه گرفتن برای تندرستی مغز و درمان بیماری هانتینگتون پایدار شد.

آیا روزه گرفتن برای علاج هانتینگتون مفید است؟

محققان متوجه شدند که با روزه گرفتن می‌توان پروتئین هایی را مسئول مرگ و میر در مغز هستند را پاک سازی نمایند.

محققان در حین تحقیق اخیری که انجام دادند، دریافتند که روزه گرفتن میتواند یک مداوا برای بیماری هانتیگتون باشد.

در این پژوهش سلول هایی یافته شد از مسیر پروتئین‌های مازاد، به جسم افزوده می‌شوند.

درمان بیماری هانتینگتون

درمان بیماری هانتینگتون با روزه گرفتن

با انجام این تست روی موش‌ها محققان دریافتند که این موش‌ها با گذشت مدتی کوتاه (اصطلاحا روزه گرفتن که هیچ آب و غذایی مصرف نمی‌کردند) آغاز به سوزاندن و حذف پروتئین‌های قید شده کردند.
یک پژوهش دیگر نیز گفت که میتوان این کار را با یک سیستم تغذیه‌ای سالم انجام داد، بدین گونه محققان با این پژوهش توانستند کار با اهمیتی برای آنهایی که به بیماری به اسم هانتیگتون مبتلا بودند، را انجام دهند.
هم چنین در طول این مطالعه، پژوهشگران کالج کلمبیا در Acta Neuropathologica Communications پخش کردند که این موضوع صحت دارد و این سلول‌ها در موش‌ها با خوراک نخوردن افت پیدا میکنند و در طی چند روز دیگر این سلول‌های ویرانگر آغاز به از میان رفتن می‌نمایند.
یکی از نویسندگان در این بررسی بنام دیل مارتین، درباره پیامدهای این مطالعه خوش بین بود. او گفت: «مطالعات بیشتر مورد احتیاج است، ولی شاید چیزی ساده بعنوان یک برنامه برنامه غذایی اصلاح شده میتواند برای این بیماران بافایده باشد و می‌تواند مکمل برخی از درمانهای موجود در آزمایشات بالینی باشد»

فایده و تاثیر شگفت آور روزه گرفتن در معالجه درمان بیماری هانتینگتون

مزیت‌های روزه گرفتن برای علاج بیماری هانتینگتون

بیماری هانتینگتون یک اختلال پیشرونده به همراه حرکات غیرقابل کنترل، مشکلات عاطفی و گفتاری است که این نشانه‌ها متعاقب از افزایش پروتئینهای هانتینگتون جهش یافته بنام mHTT است.
محققان بر این عقیده بودند که میتوانند با پروسه ایی بنام autophagy بیماری هانتینگتون را از بین ببرند و این تنها با خوراک نخوردن تنها در حین شش ساعت طی روز انجام می‌شد.
داگمار ارنهوفر، نویسنده پژوهشی تحقیقاتی با مرکز پزشکی مولکولی در حین بیانیه ایی گفت: ما می‌دانیم که بعضی از جنبه‌های مختلف این نوع مداوا برای مبتلایان به انتینگتون بدرستی کار نمی‌کند و قادر نیست در همه این بیماران اثربخش واقع شود.

از نو ایجاد شدن نتایجی در آدم و درمان بیماری هانتینگتون با روزه گرفتن

از نظر نظری، درمان autophagy می‌تواند با علایم ناخوشایندی این اختلال را مداوا نماید ولی با تحقیق جدید، با روزه گرفتن در طی روز میتوان از بیماری هانتیگتون ممانعت نمود و بعد از مدت زمانی کوتاه آنرا مداوا نمود.
با وجود این به نظر میاد که بیماری هانتیگتون در بدن موش‌ها و انسان‌ها اثرات و رفتار متفاوتی ئاشته باشند ولی علی رغم این تفاوت گرچه زیاد و گرچه اندک، میتوان با روزه گرفتن مداوا نمود.
درمان بیماری هانتینگتون

بیماری هانتیگتون چیست؟

بیماری هانتینگتون یک بیماری متعاقب از یک ژن معیوب در دی ان ای است.

با وجود بیماری هانتیگتون ساختار عصبی بدن پایین و پایین میشود و میتواند در این بخش اثربخش و تاثیر گذار باشد.

نشانه‌های بیماری هانتینگتون و مشکل ساختار عصبی مغز چیست؟

نشانه‌های بیماری هانتیگتون توانایی دارند شامل ایجاد دگرگونی هایی در حرکات، رفتار، فراگیری، اندیشه کردن و عواطف ایجاد نمایند.
وقتیکه این نشانه‌ها شروع می‌شوند، نشاندهنده وجود این اختلال در بدنتان می‌باشد و می‌توان فهمید که هر روزه این اختلال میتواند در بدن ما گسترش یابد و پیشرفت نماید.
زندگی با بیماری هانتینگتون میتواند بسیار چالش برانگیز باشد و ما با معرفی این راه و روش به افراد گرفتار کمک کردیم تا بتوانند از دامان این اختلال رهایی یابند.

البته به یاد داشته باشید که هانتیگتون چیزی نیست که مانند برخی بیماری‌های دیگر واگیر دار باشد! این اختلال تنها ارثی است و بطور طبیعی از مسیر پدر یا مادر مبتلا به این اختلال به نوزاد آن‌ها انتقال می‌یابد.

چنانچه پدر یا مادر شما به بیماری هانتیگتون مبتلا باشند، احتمال مبتلا شدن شما به این اختلال نزدیک به ۵۰٪می باشد که از اونها به ارث ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =