روشهای درمانی عجیب و غیر قابل باور!

شیوه‌های درمان بسیار حیرت انگیز و باور نکردنی

در جهان امروز اتفاقات عجیب و غریب زیادی میافتد که اطلاع از اونها برای ما جالب است بعضی از اقوام سرزمین‌های مختلف، شیوه‌های درمان عجیبی دارند که فرد بعد از آگاهی از اونها به مداوا شیمیایی توجه بیشتری نشان میدهد.ولی عده‌ای از مردم هم به این نوع درمان‌ها رو می‌آورند که تعدادشان زیاد نیست.

ماساژ آدم توسط فیل‌ها!!!

در یک اردوگاه جنگلی در چانگ مایِ تایلند، تصاویری ویدئویی ضبط شده که نشون میدهد یک فیل آسیاییِ سه تنی با خرطوم و پای خود توریست‌ها را ماساژ می‌دهد.مشتریان این شیوه درمانی نیز راضی به نظر می‌رسند.

ماساژ توسط مارها!!!

در باغ وحش سِبو سیتی در فیلیپین، نوعی روش ابتکاری ماساژ با مارها به مشتریان ارائه میشود که در آن چهار مار ۵ متری به مدت پانزده دقیقه بر روی بدن مشتری حرکت می‌کنند و هر کدام با وزن ۲۵۰ کیلوگرمی خود ماساژی فراموش نشدنی را برای مشتری به ارمغان می‌آورند این گونه‌ی خاص از مار یکی از بزرگ‌ترین نوع مارها در کل دنیا است که با انقباض شکار خود را خفه میکنند.

سرما درمانی!!!

چنانچه در درجه حرارت منفی ۱۱۰ درجه سلسیوس قرار بگیرید، بی شک خواهید مرد.

ولی با راهکاری خاص، دراز کشیدن در این دما میتواند برای شما فرحبخش هم باشد این درجه از سرما سبب میشود که مغز شما اندورفین آزاد کند، که این موضوع به نوبه‌ی خود باعث بروز بیحسی نسبت به درد در بدن میشود.

گفته میشود که سرما درمانی برای تندرستی پوست مفید بوده و از میزان دردهای مفصلی و اضطراب می‌کاهد.

مدت زمان هر جلسه حداکثر هشت دقیقه است. چند لحظه زیادتر در این دما به این معنی است که بدن منجمد شده‌ی شما را باید تکه تکه از سطح زمین جمع کنند.

یک چک حسابی بر روی صورت!!!

سال هاست که چَک درمانی یک شیوه زیبایی در تایلند محسوب میشود، ولی چَک درمانی ضد کهنسالی اکنون در سرزمین‌های غربی، علی الخصوص آمریکا، نیز جا باز کرده است در این شیوه درمانی، به مدت پانزده دقیقه به صورت شما چک می‌زنند؛ جالب‌تر اینکه شما باید نزدیک به یک میلیون تومان هم به آنها پول دهید.

گفته میشود این درمان با دادن جانی تازه به پوست خسته تان، شما را سال‌ها جوان‌تر کند. البته بجای این درمان، می‌توانید ۱۰ راند با محمد علی کلی مسابقه دهید!

خوک درمانی!!!

هاکونه کواکیان یونسون در ژاپن نوعی شیوه درمانی را ارایه می‌نماید که شما در وان پر از نودل بلند می‌کشید. البته حق گزینش و انتخاب با شماست! می‌توانید بجای آن، وان پر از شکلات را برگزینید.

علی رغم ابتکار این مرکز درمانی، دراز کشیدن در وان پر از نودل نکته اساسی این شیوه نیست. ابتکار اساسی این مرکز، نوعی «آبگوشت جوان کننده» آن هاست که از کلاژن فلفل آماده شده و سوخت و ساز فرد را تحکیم میکند.

ضمنا، عملیات پاک سازی پوست را نیز انجام میدهد متأسفانه، این آبگوشت از گوشت خوک مهیا میشود.

درمان توسط گرداب ژئومغناطیس!!!

اسم این شیوه اندکی پیچیده است.

ولی می‌توان از آن بعنوان یک حمام آرام کننده یاد کرد این شیوه در مرکز درمانی اینتگریشن در کالیفرنیا ارائه میشود.

در این شیوه ۳۰ دقیقه‌ای شما می‌بایست در یک اتاق گنبدی شکل دراز کشیده و به موزیک ای گوش دهید که با بلور کوارتز بنا شده است.

تمامی این صداها با چاکرا یا همان مراکز انرژی در بدنتان هماهنگ است.هزینه‌ی این شیوه ۶ پوند است.

یونجه درمانی زیر نور آفتاب!!!

حمام یونجه در منطقه تایرول ایتالیا رواج یافت.

کشاورزان و چوپان‌های آن قسمت متوجه شدند که افرادی که زیر این یونجه‌ها می‌خوابیدند ندرتا به تورم مفاصل و رمانتیسم مبتلا می‌شدند.

بنابراین، طبیبان تصمیم گرفتند از نیروی جادوییِ این علوفه برای علاج سود جویند.

در روزگار کنونی این یونجه‌های گرما دیده با انواع دیگر علوفه مانند گیاه همواره بهار و سنبل الطیب به دلیل خاصیت ضدالتهابی و آرام بخششان ترکیب می‌شوند تمامی سموم داخلی بیماران از مسیر تعریق خارج شده و مواد معدنی و روغن‌ها را دریافت می‌نمایند. به آنها پیشنهاد میشود که زیاد وول نخورند تا بدنشان زیاد زخمی نشود.

خون آشام درمانی برای صورت!!!

پسندیده‌تر است بگویم که این نوع درمان بیشتر یک مداوا زیبایی است تا درمان طبی؛ زیرا چند ساعت زمان می‌برد و با یک آمپول خیلی بزرگ صورت شما را سوراخ سوراخ می‌کنند! بخش زیادی از بازیگران هالیوود نیز مبالغ بالایی برای این شیوه خون آشامی می‌پردازند.

متخصصان این شیوه برای بازسازی بافت، خون فرد بیمار را گرفته و با جداسازی اجزای سازنده، پلاسمای خون آن فرد بیمار را بالا برده و مجددا به او تزریق میکنند تا ظاهری جوان‌تر داشته باشند.

ماسک زهردارِ نیش زنبور!!!

این شیوه درمانی مانند یک بوتاکس طبیعی برای صورت است.

گفته میشود کیت میدلتون نیز از این شیوه طی روز عروسی خود استفاده کرده بود.

این ماسک صد پوندی نوعی کرم یا ماسک صورت است.

این ماسک پوست را گول می‌زند که زنبور آن را نیش زده است.

بعد مغز دستور ارسال خون به پوست صورت صادر میکند تا فرد پوست زیباتری داشته باشد در همین هنگام، پوست کلاژن و الاستین مازاد می‌سازد تا خط‌ها و چروک‌ها را از روی صورت از میان ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =