چجوری با زنجبیل بینی رو کوچیک کنیم؟

کوچکتر نمودن بینی با تمرینات و شیوه‌های خانگی



از شکل بینی خود راضی نیستید؟ آیا می‌خواهید بینی خود را کوتاه کنید؟ در این قسمت از تازه‌های سلامت زیبان با احترام به درخواست شما کاربران برخی از روشهای آسان و طبیعی برای کوچکتر نمودن بینی شما وجود دارد.

چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟ این تمرینات ساده و دستور العمل‌های عادی است.، که شما میتوانید به راحتی در منزل انجام دهید هم اکنون نیاز نیست به شکل زشت بینی خود فکر کنید، شما میتوانید آنرا بطوریکه می‌خواهید متصور شوید این نوشتار در زمینه چگونگی کاهش مقدار بینی بطور طبیعی مطالبی را در اختیار شما قرار میدهد.

کوچک کننده ی بینی

کوچکتر نمودن بینی با روش خیلی ساده و ورزشی

چطور میتوان بینی خود را با نکات ساده در یک شب، کوتاه نمود؟


شکل دادن بینی شما:

همه ما اندازه‌های مختلف و شکل‌های متفاوت از بینی را داریم، برخی از مردم از شکل بینی خود راضی نیستند و می‌خواهند آن را کوچکتر و نازک‌تر کنندبرای وصول به این هدف، ضروری نیست که جراحی زیبایی داشته باشید، گزینه‌های ساده و آسان وجود دارد که به شما چهره‌ی تازه می‌دهد.

چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟

بعضی از تمرین‌های طبیعی وجود دارد که سبب میگردد بینی شما کوچکتر شود شما ضمنا میتوانید آرایش را با بکارگیری یک شیوه ساده انجام دهید، تا بینی خود را کوچک کنید.

به همراه ورزش و آرایش، بعضی از دستور العمل‌های عادی است.، که کمک میکند تا بینی خود را کوچک‌تر و نازک‌تر به معرض دید دربیاورید؛ بینی تیز و کوچک، نماد زیبایی است، شما میتوانید شکل بینی را با شیوه‌های ساده و آسان دگرگون کنید.

محلول کوچک کننده بینی

بینی کوچک بدون جراحی

چطور میتوان بینی خود را با ورزش کردن کوچک کرد؟


چگونگی کاهش مقدار بینی با ورزش:

در این قسمت بعضی از تمرینات ساده که بینی شما را کوچکتر میکند، برای شما شرح می‌دهیم این تمرینات ساده را میتوانید در زمان‌های کوتاهی انجام دهید.
کاهش سایز بینی

مقدار بینی را چگونه کاهش دهیم؟

کوتاه شدن بینی:

با طی شدن زمان، بدن آدم آغاز به پایین شدن میکند.

به همان روش با سن، شکل بینی نیز به دلیل کاستی استخوان‌ها و غضروف بینی تغییر می‌کنداین ممارست ساده، استخوان‌ها و غضروف‌های بینی را قوی نگه میدارد.

انگشت اشاره را روی نوک بینی بگذارید، آن را به آهستگی فشار بدهید.

با نگه داشتن انگشت روی بینی، فشار را به طرف پایین متمایل کنید، هر زمان که زمان داشتید میتوانید این ممارست را روزانه در هر کجا انجام دهید.

کوچک کردن و تغییر شکل بینی:

این ممارست ساده خیلی سودبخش خواهد بود هر دو سمت بینی را با انگشت اشاره فشار بدهید.

با نیروی زیاد، هوا را به بیرون بدمید شما میتوانید این حرکت را برای هر دو سوراخ بینی خود انجام دهید؛ این کار را ۱۰-۱۵ بار مرور کنید..

این یک ممارست، ساده است که شما را قادر می‌سازد عینا همانطور که میخواهید بینی خود را شکل دهید.

وول دادن بینی:

برای کوچکتر نمودن بینی، شیوه‌های دیگری نیز وجود دارد این کار جهت ساخت عظلات بینی شما مفید خواهد بود.

صورت خود را پایدار نگه داشته و بینی خود را بچرخانید.

شما میتوانید این ممارست را در هر وقت از روز انجام دهید ولی به منظور نیل به برآیند مناسب‌تر، بطور مرتب باید این کار را بکنید.

صاف کردن بینی:

این یک ممارست ساده به منظور داشتن بینی باشکل پسندیده است، برای این کار لبخند بزنید و بینی خود را با یاری انگشت‌ها خود بکشید اینکار به ساخت عضلات در دو سمت بینی شما یاری خواهد کرد به منظور داشتن برآیند مناسب‌تر، ۲۰ بار طی روز و بعضی از داروها ماه این کار راتکرار کنید.

ماساژ بینی:

این یک راه ایدئال برای کوچکتر نمودن بینی است برخی از برتری‌های دیگر نیز وجود دارد، که می‌تواند. سردرد را نیز مداوا نماید. بینی خود را از قسمت پل وسطی به طرفین ماساژ دهید و احتیاط کنید که قطعا انگشت‌ها خود را بصورت دایره‌ای برروی بینی خود حرکت دهید؛ با ۵-۷ بار تکرار طی روز و در وقت بسیار کوتاه، شما برآیند را اخذ خواهید کرد.
بینی زیبا بدون جراحی

راهکار اثربخش و طبیعی کوچک کردن مقدار بینی

ازبین بردن خط لبخند:

با گذشت سن، خط و چین و چروک هایی در صورت و اطراف بینی ظاهر میشود، که یکی از اونها خط لبخند است این، یک ممارست ساده برای کم شدن میزان خط لبخند بشمار میرود.

هوا را به درون بینی هدایت کرده و برای چند لحظه نگه دارید، بطوریکه در بینی خود حجم هوا را بطور کامل حس کنید.

این کار را دست کم یکبار در روز به منظور داشتن برآیند مناسب‌تر، انجام دهید.

تنفس عمیق:

نفس عمیق کشیدن نیز، یکی دیگر از ورزش‌های ساده است که کمک میکند تا بینی خود را کوچک‌تر کنید این ممارست ساده را هرروز انجام دهید یکی از حفره‌های بینی خود را بسته و با حفره‌ی دیگر نفس بکشید؛ بعد از هر نفس عمیق کشیدن، نفس خود را برای ۳ ثانیه نگه دارید، در مواجه با عمق واقع شدن در هوا، سه ثانیه نگه داشتن هوا

حال برای حفره‌ی دیگر همچنین این کار را تکرار نمایید.

این ممارست را ۳ بار در روز در پکیج‌های ۱۰ تایی انجام دهید.

چطور میتوان بینی خود را با آرایش کردن کوچک نشان داد؟

شما میخواهید به یک مهمانی بروید و میخواهید زیبا به نظر برسید، ولی از ظاهر بینی خود رضایت ندارید، با یک شیوه ساده در آرایش کردن میتوانید کاری کنید که بینی شما کوچکتر بنظر برسد. از روشن کننده هایی بهره جویی کنید که از نوع رنگ پوست شما روشن‌تر هستند به همین ترتیب از رنگ تیره‌تر برای سایه انداختن
مواد آرایشی را روی دو سمت بینی بگذارید و آن را پسندیده میکس نمایید. به همین ترتیب، روشن کننده‌ها را بر روی نوک بینی اعمال کنید، و آنرا به خوبی ترکیب نمایید این، سبب می‌شود بینی شما سریعا کوچکتر بنظر برسد.
کوچک کردن بینی با آرایش

با آرایش بینی را کوچک کنید!

شیوه‌های خانگی جالب برای کوچکتر نمودن بینی در منزل



چطور میتوان بینی خود را با یک دستور العمل طبیعی ساده کوچک کرد؟

برخی از درمانهای طبیعی وجود دارد که می‌تواند بینی شما را یک شبه کوچکتر کند، در دنباله این قسمت از زیبان بعضی از دستور العمل‌های خانگی آسان به منظور داشتن بینی کوچکتر در منزل را بشما ارائه میکنیم:

زنجبیل :

یک لایه چسبنده از پودر زنجبیل و آب درست نمایید.، آنرا روی ناحیه‌ای که میخواهید کوچک شود بگذارید و بعد از پانزده دقیقه بشویید.
این کار برای بعضی افراد که احتمال دارد گرفتار سوز زیاد شوند توصیه نمیشود.
این دستورالعمل باورنکردنی را قطعا به کار ببندید.
روش طبیعی کوچک شدن بینی

زنجبیل راه حلی به منظور داشتن بینی مناسب

یخ: چگونه با یخ بینی خود را کوچک کنیم؟

یخ یکی از ساده‌ترین دستورالعمل هاست تا بینی شما کوچکتر شود.
یک مکعب یخ را در یک پارچه تمیز بگذارید و برروی بینی خود قرار بدهید.
روزانه این کار را طی مدت ده دقیقه انجام دهید.
بینی کم‌تر پف کرده و بدلیل یخ و سرما کوچک میشود.

خمیر دندان، سرکه سیب و زنجبیل

طرز تهیه این نسخه طبیعی کوچک کننده بینی ساده است، نسخه‌ای که اثر آن عالیست، کفایت می‌کند یک پیمانه چای خوری خمیر دندان، یک پیمانه چای خوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را همراه هم آمیخته میکس نمایید. و ترکیب بدست آمده را طی مدت سی دقیقه بر روی بینی خود قرار بدهید از یاد نبرید که قبل از بکارگیری محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک نمایید. پس از گذشتن مدت گزینش شده یعنی سی دقیقه ترکیب روی بینی را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و چنانچه احساس خشک شدن پوست در این هر یکصد صورت خود کردید آن را با نرم کننده‌های طبیعی نمناک کنید.

چنانچه هر روزه از این محلول بهره جویی کنید می‌توانید در طی اندک‌تر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود حس کنید.

خمیر دندان و کوچک کردن بینی

خمیر دندان و تاثیر خمیر دندان بر کاستن از سایز بینی

آنهایی که در هنگام بکارگیری آن متوجه سوز یا قرمزی در بینی خود می‌شوند بایستی میزان زنجبیل را در ترکیب اندک کنند.


خط پایان:

چنانچه شما از شکل بینی خود رضایت ندارید، ضروری نیست نگران باشید، گام‌های ساده و آسان وجود دارد، که وقت زیادی را به منظور انجام دادن آن در منزل صرف خواهید کرد که سبب میگردد بینی شما کوچکتر شود شما میتوانید بینی خود را با بعضی از تمرینات ساده و درمان‌های طبیعی کوچکتر کنید.

شاید ساده‌ترین کاریکه می‌توانید انجام دهید، اینست که از پارچه‌های تمیز و قالب‌های یخ بهره جویی کنید و آنرا روی بینی بگذارید، تا بینی شما کوچکتر شود.

از سمت دیگر، آرایش، یک راه ایدئال به منظور داشتن یه ظاهر کوچکتر از بینی شما بشمار میرود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =