روغن خراطین و خواص شگفت انگیز آن

همه چیز درباره روغن خراطین

سالهای سال در طب قدیمی آسیا و اروپا، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می‌شده است. در طب قدیمی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌گردیده که اینروزها اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جاگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس ‌ها و جراحی‌ها که همگی از عارضه‌های بسیاری بهره مند است، شده است.

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می‌باشد، کاملا عادی بوده و با همه پوستها سازگار است روغن خراطین اصل غلیظ است و بوی نامطبوعی دارد و جذب پوست میشود.

روغن خراطین

فواید روغن خراطین

خواص روغن خراطین

سینه : شیوه‌های متعددی برای بالارفتن حجم و سایز سینه زنان وجود دارد پس از عمل جراحی که البته خطرناک‌ترین و پرهزینه‌ترین روش میباشد بکارگیری حجم دهنده‌ها زیادترین تاثیر را دارد.

کرم‌ها و ژل‌های حجم دهنده به علت ترکیبات شیمیایی موجود در آن‌ها دارای عارضه‌های متعدد مانند تیره و لکه دار شدن عضو، سوز و خارش‌های درازمدت میباشند روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری خیلی افزونتر نسبت به کرم‌ها و ژل‌ها دارای کمترین عارضه‌های مصرف میباشد.

گونه : گونه‌ها رل و نقش بسیار موثری بر زیبایی اشخاص به ویژه زنان دارد در روزگار کنونی با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه، عمل زیبایی گونه را انجام میدهند بدلیل حرکت ژل‌ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مانند تورم، کبودی و ملتهب شدن سلولی، این نوع عمل در نزد بسیاری از کارشناسان جراحی رد شده است.

با بکارگیری روغن طبیعی خراطین میتوانید حداکثر پس از یک مرحله یک ماهه و حداکثر چهل روزه به میزان متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

لب : یکی دیگر از اعضاء صورت به ویژه صورت زنان، که عامل با اهمیتی در زیبایی آنهاست لب‌ها هستند لب‌های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب‌های حجیم و بزرگ بهمراه اندکی آرایش می‌تواند چهره‌ای بطور کامل بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند شیوه هایی که اینروزها بکار میرود غالبا تزریق ژل یا بکارگیری دستگاه‌های پروتز میباشد.

که جدای از خرج بالا، عارضه‌های جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری می‌تواند گزینه بسیار شایسته‌ای برای بالارفتن حجم و مقدار لب‌ها باشد مرحله بکارگیری این روغن برای لب‌ها یکماهه و بطور متداول یکبار استفاده طی روز است.

مناسب برای ورزشکاران – حجم دادن موضعی عضلات

استعمال این روغن برای ورزشکاران تربیت اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر ۱ یا چند ماهیچه خاص بافایده است و عارضه‌های استفاده از دارو ‌های شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

آلت جنسی مردان : هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است، ولی بسیاری از مردان و به ویژه جوانان گرایش دارند طول آلتی بیش از بیست سانتیمتر داشته باشند بالا رفتن طول و قطر آلت می‌تواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • افزایش مدت زمان ارتباط جنسی
  • ارتباط لذت بخش‌تر برای خود و شریک جنیسیتان
  • ارضایی قوی‌تر و لذت بخش‌تر
  • آرامش ذهنی و روانی بیشتر
  • افزایش اعتماد بنفس
  • کاهش خمیدگی آلت
  • افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم
  • بلند قد شدن رت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

در حالت کلی برای بالا رفتن طول آلت از روشهای جراحی، کم کردن وزن و دستگاه‌های وکیوم و … استفاده میشود ولی روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن، اندک خرج و با زیادترین بازدهی در بین شیوه‌های قید شده می‌تواند سبب ازدیاد طولی در حدود ۲تا پنج سانتیمتر را در میلیون فرد سی تا چهل و پنج روزه شود.

مضرات روغن خراطین

بکارگیری روغن خراطین

تحکیم و رشد مو ‌ها

از دیگر خواص این روغن کمک به تحکیم و رشد مو ‌ها بوده، سبب شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

افزایش دهنده گردش خون در رگها

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، سبب تغذیه مناسب‌تر شده و بنابراین سرعت رشد و حجم گرفتن در آن ماهیچه افزایش میابد. هم چنین به علت افزایش جریان خون یکی از روغنهای مورد کاربرد در ماساز درمانی است و برای آرام کردن درد مفاصل و دردهای روماتیسم ی خیلی بافایده است.

از میان بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …

یکی از با اهمیت‌ترین و اصلی‌ترین کاربردهای این روغن بکارگیری آن به منظور کاستن چین و چروک پوست ، از بین بردن خط اخم ، خطوط پیشانی و نهایتا برنا سازی پوست است.

در روزگار کنونی یکی از اصلی‌ترین مواد گرانترین کرمهای دنیا روغن خراطین است.

هم چنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق العاده نرم و لطیف نموده و هم چنین اثر بی نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌های پوستی دارد.

طرز بکارگیری روغن خراطین:

طرز مصرف روغن خراطین خیلی ساده است. لازم است پیش از مصرف پوست را شستشو دهید، خشک نمایید و بمدت ۱ دقیقه با انگشت‌ها خود آرام ماساژ دهید یا با حوله داغ اندکی گرم کنید. بعد چند چکه روغن خراطین را روی پوست خود بریزید و بمدت ۳-۴ دقیقه ماساژ دهید.

این عمل را دست کم روزی یکبار و بمدت دو ماه انجام دهید تا به هدف خود برسید.

روغن خراطین برای چاقی صورت

چاق کننده صورت با روغن خراطین و زالوروغن زالو و روغن خراطین هردو چاق کننده صورت هستند روغن خراطین و روغن زالو چاق کننده موضعی هستند روغن خراطین از کرم خاکی و روغن زالو از زالو گرفته میشود.

روش گرفتن روغن خراطین و روغن زالو مانند هم است و تاثیر آن‌ها هم برای چاقی صورت و قسمتهای بدن هماننده می‌باشد.

جهت تهیه روغن خراطین برای هر ۶۰ سی سی روغن خالص شمار ۱۰ عدد کرم خاکی تهیه کنیدو جهت تهیه روغن زالو برای هر ۶۰ سی سی روغن خالص شمار شش عدد زالو آماده کنید. جهت درست کردن روغن خراطین یا روغن زالو به ۶۰ سی سی روغن کنجد نیاز است.

پس مواد مورد نیاز برای تهیه روغن خراطین یا روغن زالو به شرح زیر است:

۶۰ سی سی روغن کنجد

۱۰ عدد کرم خاکی خشکیده یا شش عدد زالوی بزرگ خشکیده

روش درست کردن روغن خراطین یا روغن زالو:

روش اول:

زالو یا کرم خاکی را بکوبند پودر شود و پودر حاصل را در روغن کنجد و قدری آب ریخته بالای آتش یا روی سماور می‌‏گذارند تا چند ساعت بجوشد تا آب و بخشی از روغن بخار شود آن را صاف کرده تفاله را بیرون ریخته و هر شب روغن را به صورت یا عضو مورد نظر برای چاقی ماساژ میدهند.

روش دوم در مهیا سازی روغن زالو یا خراطین برای چاقی صورت و عضو مورد نظر:

خراطین (کرم خاکی) یا زالو خشکیده را نیم کوب را در روغن کنجد بریزند و در آفتاب وارد میکند.

بعد از ۱۵ روز، روغن را صاف کنند.

هر شب روغن را به صورت یا عضو مورد نظر برای چاقی ماساژ میدهند.

موارد مورد مصرف روغن زالو و روغن خراطین برای پوست:

چاق کننده صورت , لب و گونه

چاق کننده باسن و سینه و غیره

مرحله مصرف روغن زالو یا روغن خراطین برای پوست:

جهت چاقی صورت اثر چاق کننده زالو و خراطین وابسته به صورت فرد مورد نظر بطور معمول بین ۱۵ الی۳۰ روز متغیر است.

مرحله استفاده بطور معمول تا رسیدن به سرانجام دلخواه می‌تواند ادامه یابد.

مضرات مصرف روغن خراطین یا روغن زالو برای پوست:

روغن زالو و خراطین هیچگونه عوارضی ندارد.

فقط اشخاصی که صورت چرب و دارای جوش می‌باشند پس از دو ساعت صورت خود را بشورند.

روغن زالو

ترکیبات واجب و ضروری جهت ساخت روغن خراطین:

خراطین ۱ واحد

روغن زیتون دو واحد

روش ساخت روغن خراطین:

خراطین نیم کوب را در روغن زیتون بریزند و در آفتاب وارد میکند.

بعد از ۱۵ روز، روغن را صاف کنند.

طریقه مصرف روغن خراطین:

اول، عضو مورد نظر را باید شدیدأ مالید تا رنگ آن سرخ شود.

بعد، با ماساژ، روغن را بر آن مالید.

بعد، باید پارچه ‏ای را با آب خنک خیس کرده روی عضو گذارد.

این عمل بایستی هر بیست وچهار ساعت یکبار انجام پذیرد.

نکته درمورد روغن خراطین:

استعمال درازمدت این روغن بر یک عضو سبب بزرگ شدن و فزونی حجم آن می‌‏شود.

مصرف خوردنی دارو منع شده است.

عارضه‌های بکارگیری روغن خراطین

قطعا تا بحال در طب قدیمی و کتب قدیمی و قدیمی ایرانی و چینی و عربی منابعی بر وجود تاثیر «کرم‌های سرخ» یا همان «ایزنیا فتیدا» شنیده باشید.

روغن خراطین خواص بسیاری دارد.

این روغن دارای روش ساخت پیچیده و زمانبری است که همین موضوع سبب شده قیمت آن اندکی بالا باشد.

کرم خراطین در قیاس با محصولات شیمیایی موجود در بازار، هم نتیجه بسیار عالی دارد و هم این که با کمترین خرج و بدون عارضه‌های میتوانید به برآیند دلخواه خود دست یابید.

روغن خراطین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + ده =