مضرات استفاده از رژ لب

نکاتی مفید و اساسی و مهم بمنظور استفاده از رژ لب ‌ها

رژ لب ‌های حجم دهنده التهاب می‌آورند.
رژ لب حجم دهنده یا lip explosion، نمای لب‌ها را ظرف چند دقیقه، حجیم و قرمزتر میکند. این محصولات حاوی پپتیدی جدید بنام Pal-GHK (پالیتونیل‌تری پپتید) است که یک آبرسان و رطوبت دهنده، پف دهنده، افزایش دهنده قرمزی لب، آنتی اکسیدان و البته معطر است ولی چون بعضی از این محصولات حاوی عصاره گیاه گزنه هستند میتوانند سبب التهاب شدید و ورم لب‌ها شوند و در آنهایی که آلرژی دارند، این بازتاب حساسیتی می‌تواند خیلی شدید و خطرساز باشد.

رژ قرمز سرطان زاست.
رژ لب هایی که رنگ‌های قرمز دارند، محتوی مقادیر زیادی سرب هستند که برای تندرستی مصرف کنندگان پرخطر است و بایست با مواد بدون خطر جایگزین شوند.

سرب ماده‌ای است که قابلیت جذب شدن از راه پوست را دارد.

این ماده وقتی وارد بدن میشود نشانه‌های مسمومیت ایجاد میکند و نخستین علامتش هم کاهش گلبول‌های قرمز خون سهمگین است. البته خوشبختانه سرب بهیچوجه خاصیت ایجاد سرطان پوست ندارد و فقط به علت این که امکان دارد در محصولاتی مانند رژ لب که خورده می‌شوند، و جذب سیستم هاضمه می‌شوند، ایجاد مسمومیت کند.

رژ لب

شیوه بکارگیری برق لب

بهترین بکارگیری برق لب
برق لب‌ها یا رژمایع‌ها توانایی دارند حالت درخشندگی زیبایی به لب‌ها بدهند و آن‌ها را پرحجم‌تر نشان دهند؛ گرچه می‌بایست در خاطرتان بماند که نبایست در استفاده از آن‌ها زیاده روی کرد.

کدام برق لب‌ها مناسب نیستند؟
باید دقت کنید که بالم هایی (پماد لب) هستند که ظاهری فریبنده دارند، ولی مواد درون آن‌ها لب‌های شما را حتی از قبل هم خشک‌تر میکنند. اسید سالیسیلیک که درمان خیلی خوبی برای آکنه است، می‌تواند لب‌های شما را شدیدأ خشک کند، درون کرم‌های ضد آکنه موادی است که جوش‌ها را خشک میکند و در نتیجه این کرم‌ها عینا همین تاثیر را روی لب‌های شما می‌گذارند وآنها را خشک میکنند، بنابراین مواظب باشید که با لب هایتان تماس پیدا نکنند. کرم هایی که دارای منتول ( نعناع ) و کافور هستند با اینکه خواص التیام دهنده‌ای دارند ولی میتوانند سبب بوجود آمدن دشواری هایی هم شوند.

از هر کرمی که دارای مواد عطری یا سیلیکون است هم پرهیز کنید چون این مواد رطوبت لب‌های شما را می‌گیرند.

نکات اساسی و مهم موقع استفاده از رژ لب

این نکته‌ها را از یاد نبرید.
رژ لب و عطرهای تان را در یخچال نگه دارید تا دوام بیشتری داشته باشند.
هرگز تستر را روی لب تان آزمایش نکنید چون غیربهداشتی است.
رژ لب را روی نوک انگشت تست کنید نه روی پشت دست

چون رنگ و بافت پوست نوک انگشت به پوست لب نزدیک‌تر است. برای تمیز کردن لکه رژ لب اندکی گلیسیرین روی لکه رژ بزنید و بعد آن را مانند باقی لباس هایتان بشویید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 5 =