زنی که قلبش بیرون بدنش است

زنی که قلبش درون کوله پشتی اش است!

در پی مشکل قلبی و شرایط وخیم یک فرد بیمار زن طبیبان وادار به بکارگیری راهکاری خاص شدند، راهکاری که قلب فرد بیمار به همراه تجهیزات و باطری درون کوله پشتی همراه او به همه جا حمل میشود.
قلب زن

جراحی متفاوت قلب زن برنا

زنی با قلب ۷ کیلویی!

«سیلوا حسین» ۳۹ ساله مدتها به علت دردهای شدید و سنگینی غیرطبیعی در سینه‌اش به طبیب مراجعه میکرده و تمام آن مدت مشکل قلبی او به غلط مشکل گوارشی تشخیص داده می‌شد و او به اجبار داروهای بیهوده مصرف مر کرد تا زمانی که در نهایت مشکل اساسی او تشخیص داده شد و متخصصان قلب و سرخرگها به علت وضعیت وخیم او وادار به جراحی خاصی شدند.

این زن مسلمان که دو فرزند پنج ساله و هجده ماهه دارد توسط «دیانا گارسیا» و «اندری سیمون» جراحی شد؛ جراحی که او را صاحب قلبی ۷ کیلویی کرد.

متخصصان با عنایت به اوضاع ناچار بعمل جراحی خاصی شدند که در پی آن اکنون سیلوا حسین صاحب قلبی قابل حمل در کوله پشتی است که با لوله، باتری و تجهیزات جنبی، وزن آن به هفت کیلوگرم می‌رسد.

قلب زن

زنی که می‌بایست تمام وقت قلبش را درون کوله پشتی حمل کند.

سیلوا می‌گوید: تمام آنچه پیش از جراحی به یاد دارم اشک هایی است که هنگام گفتن آرزوهایم به خواهر کوچکم می‌ریختم بعد از انتها و پایان جراحی زمانیکه به هوش آمدم به من گفتند که قلب مرا از سینه خارج کرده اند تا التیام و بهبود یابم، نمی‌دانستم اینها یعنی چه و فکر می‌کردم مرده‌ام و این صداها و تصاویر را در روح من درک میکند اما بعد متوجه شدم که در پی یک جراحی کامیابی آمیز صاحب قلب جدیدی شده‌ام که می‌بایست درون یک کوله پشتی آن را با خود حمل کنم.

بی تردید با این وضعیت مانند سابق به آسانی نمی‌توان هر کاری انجام دهم ولی سلامتی که بدست اورده‌ام حیات را فرحبخش کرده است.

قلب زنقلب زن

زندگی جدید زن برنا با قلبی که درون کوله پشتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =