دستبند ضد اضطراب ولبی

اضطراب چیست؟

اضطراب عبارتست از یک عامل ناشناخته و نا معلوم که سبب پریشانی فکر وگاه سبب ظهور نشانه‌ها احساس خطر از جمله ضربان قلب و رنگ پریدگی میشود.

در فرآیند اضطراب خلاف هراس طبیعی، یک عامل حقیقی هراس آور یا پرخطر یا زیان رسان وجود ندارد بلکه منحصراً به طور خود کار و ناخود آگاه ذهن آدمی گرفتار احساس خطر میشود و هر گاه ذهن در اثر تنش‌های روانی و استرس‌های عصبی و حوادث ناخوشایند و ناگواری که در زندگی مکررا” برایمان رخ میدهد از روال معمولی خارج شود و حساسیت بیشتر از اندازه به رخداد‌های آتی و محتمل پیدا کند گرفتار اضطراب می‌شویم.

علت‌های پیدایش اضطراب عوامل وراثتی، تجربه‌های تلخ سالهای گذشته و محیط ناآرام و عصبی است.

اثرات مخرب آن بر تفکر باعث مختل شدن در تمرکز حواس میشود، قدرت تصمیم گیری و اراده را از آدم سلب میکند، او را بدبین می‌سازد و سبب میشود که آدم دیگر فرد مثمر ثمرو سودمندی نباشد یا بیشتر از اندازه به برخی چیز‌ها می‌پردازد (حالت وسواس) یا کارکرد اجتماعی وشغلی فرد مختل میشود یا بیشتر از حد معمول به امور اساسی و مهم بی توجه میشود (حالت بی تفاوتی)، گرفتار کاهش اعتماد بنفس به خود میشود، احساس هراس فراگیر وجود او را میکیرد که میتواند به خاطر هراس نسبت به خطرها، دردها و امراض جسمانی مختلف باشد.

افرادی که انرژی کنترل خود را ندارند شدیدا” خشمگین میشوند و احساس تسلیم و درماندگی میکنند و قدرت رویارویی با مشکلات یا بیماریها را در خود نمی‌بینند هم چنین جسم قادر نیست تا آرامش خود را حفظ کند و خواب خوب و راحتی را تجربه کند و حس خسته بودن، کوفتگی و کاستی جسمانی میکند و عصبی و بر انگیخته است و بی علت عصبانی میشود.

سردرد، درد ناحیه سینه، درد پا یا دست، درد شکم و سو» هاضمه وکم اشتهایی یا پر اشتهایی هم بسراغ فرد می‌آیند.

خصوصیات و کارکرد دستبند ضد اضطراب و نگرانی wellbe

اضطراب و نگرانی و اضطراب عامل اساسی برخی مریضی‌ها مانند ضربان قلب است که بایستی هر طور شده آن را کنترل کرد.

یک شرکت آمریکایی مدعی ساخت نخستین دستبند ضد اضطراب و نگرانی دنیا شده که می‌تواند منابع احساس تنش را در اطراف فرد مشخص کند.

هم اکنون انواع فناوری‌های پوشیدنی تناسب اندام در بازار وجود دارد که همه عملکردهای بدن را پیگیری میکنند. دستنبد و اپلیکیشن بازخورد زیستی ضد اضطراب و نگرانی WellBe نیز به ارزیابی ضربان قلب پرداخته و الگوریتمی را برای گزینش سطوح اضطراب و نگرانی اجرا میکند.

استرس

مقابله با تشویش

اطلاعاتی درباره قیمت و خصوصیات دستبند ضد اضطراب و نگرانی

کارکرد این الگوریتم که در فهرست ثبت اختراع قرار دارد، هنوز ناشناخته است.

به بیان سازندگان، فناوری WellBe می‌تواند ارتباط سطوح نگرانی را با زمان، مکان و اشخاص خاص مشخص کرده و با تقویم و مکانیاب گوشی همراه کاربر به منظور انجام این کار همگام شود.

این دستبند با اپلیکیشنی همگام است که به کاربران ، تمرین‌ها و برنامه‌های مراقبه برای ۲۱ روز ارائه میکند.

این برنامه هم چنین در وقت بالا بودن سطوح اضطراب و نگرانی یک هشدار فرستاده و به کاربر یادآوری میکند که ۱ دقیقه تنفس کرده و آب بنوشد. این فناوری اکنون با قیمت نخستین ۱۰۹ دلار در سایت مأخذ یابی کیک استارتر قرار دارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 14 =