تاثیر آواز خواندن در حمام

آواز خواندن در حمام و فواید باورنکردنی آن

زمانی در حمام آغاز به آواز خواندن میکنید بی تردید به این فکر نمی‌کنید که چه فوایدی از فواید آواز خواندن پشت عادت شما پنهان است و فقط از روی عادت و علاقه ان را می‌کنید در وضعی که متخصصان از نمایی دیگر به آن نگاه کرده و فواید جالبی برای آن مطرح میکنند، فوایدی که در این قسمت از زیبان به آن اشاره میکنیم.

فواید جالب آواز خواندن در حمام:

آواز خواندن فواید جسمانی و ذهنی بسیاری دارد و رویه انتشار انرژی درونی را التیام میبخشد و بدن با بکارگیری این رویه ارتعاشات ذهن را منظم میکند Tحال ببینیم آواز خواندن حمام چه طور بر روی سلامتی جسم و روح ما اثر میگذارد.

فواید آواز خواندن در حمام عضلات گردن را تحکیم می‌کند:

زمانیکه در حمام آواز می‌خوانی اکسیژن بیشتری وارد پیکرتان میشود اکسیژنی که با وارد شدن به بدنتان علاوه بر تنفس مناسب‌تر در حمام سبب قوی شدن عضلات گردن، حلق، دهان و صورت میشود.

فواید آواز خواندن در حمام برای تنفس مناسب‌تر

آواز خواندن عضلات اطراف شکم و قفسه سینه را درگیر مینماید و بدن با واقع شدن در این وضعیت توانایی خود در مدیریت جریان هوا را تحکیم می‌بخشد.

بنوعی آواز تمرینی است برای توقیت ساختار تنفس.

فواید آواز خواندن در حمام در کاهش خروپف

یکی از جالب‌ترین فواید آواز خواندن در حمام کاهش خروپف می‌باشد متخصصان اعتقاد دارند با اجرای آواز بلند در حمام پنجره را تحریک کرده و بدین وسیله خر و پف و اندک خوابی‌های برآمده از آن را به کمترین حد می‌رساند.

فواید آواز خواندن روی کارکرد تیروئید و افزایش متابولیسم بدن

شاید برای تان جالب باشد که زمانیکه شما در حمام آواز بلند سر می‌دهید تیرویید تحریک شده و سوخت و ساز پیکرتان بالا میرود درست همان احتیاجی که برای تناسب اندام و کم کردن وزن دارید.

فواید آواز خواندن در حمام برای مغز

آواز خواندن در حمام بر روی عمل کرده مغز اثر مثبت دارد چرا که این عادت بنوعی جالب یکی از شیوه‌های تحکیم توانایی حرکت و هماهنگی قسمتهای بدن محسوب میشود.

فواید آواز خواندن در حمام در سم زدایی بدن

با آواز خواندن در حمام می‌توانید بدن تان را سم زدایی کنید، صحیح است و هیچ بزرگ نمایی در کار نیست.

زمانیکه شما به واسطه‌ی آواز خواندن حرکات برنامه ریزی شده‌ای از سوی مغز در فضایی مانند حمام انجام می‌دهیم پیکرتان برای دور کردن سموم آماده‌تر میشود.

فواید آواز خواندن در حمام در کاهش اضطراب و نگرانی و دلواپسی

یکی از برتری‌های اساسی و مهم خواندن آواز در حمام آرام کردن درد و آرامش روحی است، همانگونه که می‌دانید تجویز متخصصان روانشناس برای کاستن از نگرانی و دور شدن از غم و اندوه گهگاهی به آواز خواندن میرسد که اثر آن در محیط بسته‌ای مانند حمام که فرد حس آسایش و امنیت بیشتری میکند به طبع بیشتر خواهد بود.

پژوهشگران اعتقاد دارند آواز خواندن یک نوع ورزش است، چرا که شما در حین آن ناچار می‌شوید شش‌های خود را از هوا پر و تهی کنید، تپش قلبتان افزایش می‌یابد و خون تندتر در بدنتان به جریان میافتد که همه این عوامل فواید زیادی برای تندرستی جسمانی بدن دارد. در طول چند سال پیش مرکز تحقیقات تندرستی قلب انگلستان کمپین هایی را به راه انداخته است تا مردم را ترغیب به خواندن کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =