تاثیر فلفل کاین بر قطع خونریزی!

فلفل کاین و بند آوردن خون در چند لحظه

خون بر اثر یک جراحت کوچک بیرون می‌آید و نمی‌توان بسادگی آن را بند آورد.

این رویداد سبب پیدایش هراس و وحشت برای فرد و اطرافیان می‌شود؛ اتفاقی آزاردهنده که اتفاقا راه حلی ساده هم دارد. شما باید همواره « فلفل کاین» را در خانه یا اتومبیل خود داشته باشید تا در صورت لزوم از آن بهره ببرید. این نتیجه پژوهشی جدید است که نشون میدهد. فلفل کاین (Cayenne Pepper) می‌تواند علاوه بر خاصیتهای شفابخش از جمله پیشگیری از حمله و سکته قلبی ، خون را نیز به سرعت بند بیاورد.

بنا بر این اگر در یک چنین وضعیتی قرار گرفتید، کفایت میکند. پودر فلفل کاین را مستقیم روی زخم یا جراحت بریزید.

خونریزی در طی ده تا پانزده ثانیه متوقف خواهد شد.

علت آن همچین این است که فلفل کاین نوعی داروی قابض خون ِ قدرتمند است که میتواند مانع خونریزی شود.

فلفل کاین بر روی فشار خون یک برابرسازی سریع انجام میدهد و از این راه سبب لختگی خون میشود.

فلفل کاین علاوه بر بندآوردن خون، عفونت زدایی نیز میکند.فلفل کاین علاوه بر خواص درمان، خون را بند آورده و آن را ضد میکروبی میکند.

البته از یاد نبرید که فلفل کاین فقط برای زخم‌های کوچک کارایی دارد. برای زخم‌های بزرگ‌تر میتوانید یک قاشق چای خوری از آن را با لیوانی آب گرم قاطی نموده و بیاشامید

فلفل کاین ترکیبی قدرتمند با موارد استفاده مختلف است که طی سالیان اخیر در رژیم‌های پاک سازی و سمزدایی همچنین بسیار مورد عنایت قرار گرفته زیرا از آن برای تحریک جریان خون و خنثی سازی اسید استفاده میکنند.

خواص فلفل کاین برای تندرستی

فلفل کاین نه فقط هزاران سال است که بعنوان یک ادویه در آشپزی استفاده میشود، بلکه ابزاری توانمند در پزشکی قدیمی و مدرن نیز است.
فلفل کاین ترکیبی قدرتمند با موارد استفاده مختلف است که طی سالیان اخیر در رژیم‌های پاک سازی و سمزدایی همچنین بسیار مورد عنایت قرار گرفته زیرا از آن برای تحریک جریان خون و خنثی سازی اسید استفاده میکنند.

فلفل کاین چگونه به بهتر شدن شرایط بدن آدم کمک می‌کند؟

از بازسازی دیواره روده تا نابودی سلول‌های سرطانی و کمک به کم کردن وزن، فلفل کاین یک ابرماده غذایی است که بایست از آن در ساختار و رژیم تغذیه‌ای خود بهره جویی کنید.

فلفل کاین به منظور بهترشدن مشکلات مختلف گوارشی از جمله رنجش معده، گاز روده، معده درد، اسهال و گرفتگی‌های عضلانی استفاده میشود.
هم چنین، این محصول در التیام و بهبود شرایط قلب و عروق خونی از جمله جریان خون پایین، لخته شدن بیشتر از اندازه خون، کلسترول بالا، و جلوگیری از بیماری قلبی استفاده می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفده =