رازهای بدن زنان

مواردی که خانم‌ها در زمینه بدنشان نمی‌دانند

ساختار بدن آدم پراست از راز و رمزهایی که دائم طبیبان و متخصصان در زمینه آن مطالعه و به برآیند جدیدی می‌رسند، قسمتی از این برآیند مسائلی است که در جنسیت‌های مختلف با تفاوت شناخته میشود و برهمین پایه می‌گویند. بدن خانم‌ها و مردان تفاوت هایی دارد. در زمینه بدن زنان بسیاری از مسایل و ویژگی‌ها شناخته شده هستند و اغلب خانمها در مورد آن‌ها آگاهی دارند ولی بعضی از موردهای کم‌تر اشاره میشود و بیشتر خانمها از آن‌ها بی اطلاع هستند؛ مواردی که در دنباله این قسمت از زیبان به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بدن زنان

دانستنی‌های متفاوت در زمینه بدن خانم‌ها

۷ حقیقت در زمینه بدن خانم‌ها که خودشان از آن بی اطلاع هستند.

زنان احتیاج به مواد مغذی دارند.

دکتر اریل درمورد سلامت زنان مواردی را بیان میکند، بیشتر زنان نمی‌دانند بعضی مواد قوت بخش را در بدن ندارند به عنوان مثال ویتامین د؛ ویتامینی که از تابش آفتاب تامین میشود ومنبع دیگری ندارد همچنین خانم هابدلیل قاعدگی‌های ماهانه و بارداری گرفتار نقص آهن می‌شوند درمیان زنان افرادی هستند که گوشت قرمز نمی‌خورند که مأخذ تامین آهن است، نقص آهن سبب ملال و خستگی، کمبودانرژی، میگرن ، درد ماهیچه‌ها، ریزش و نازکی مو میشود بنابراین دررژیم غذایتان گوشت گاو، ماهی، مرغ، عدس، لوبیا و نخودفرنگی بگنجانید.

پوست زنان به سرعت خشک میشود.
زنان بسیار درمعرض خشک شدن پوست هستند علت‌های گوناگونی مانند زیاد شستشوی بدن ، استفاده بیش از حد محصولات شست وشو و دوش گرفتن درازمدت با آب گرم چربی‌های پوست رامی شوید و پوست خشک میشود پس درجه حرارت آب رامعتدل و استفاده از آب گرم را محدود نمایید.
خانم هامستعد عصبانی شدن هستند.
زنان بطور طبیعی هورمون اضطراب و نگرانی کورتیزول بالایی دارند هورمون بارداری ، پروژسترون و استرادیل دارند درنتیجه این هورمونها روی زنان اثر میگذارد. دکترکیم برلی به منظور مواجهه با عصبانی شدن توصیه می‌کندکه لیستی از فعالیت‌های محبوب تهیه کرده و انجام دهید.
ناراحتی‌های معده در خانم‌ها بیش‌تر است.
هرچند سیستم هاضمه خانمها و آقایان اساسا تفاوت زیادی با هم ندارد، ولی به دلیل وجود سیستم تناسلی، پایین تنه خانم‌ها دارای تحدب و فشردگی بیشتری است؛ یعنی سیستم هاضمه خانم‌ها در رویایی با خوراکی‌ها، گاز و هوا، محیط پایین‌تر برای توسعه دارد به این جهت خانمها در قسمت میانی بدن، مشکلات و ناراحتی‌های بیشتری را تجربه خواهند کرد.
اطلاعات اشتباه از پریود
متخصصان بیان میکنند بیشتر زنان دانش‌های واجب و ضروری مرتبط به قاعدگی را ندارند، بیشترخانم هانمی دانند قاعدگی تنها پاک سازی بدن در حین زمان شروع وپایان آن نیست، آن‌ها نمی‌دانند بدن اینطور برای بارداری آماده میشود.

رازهای جالب در زمینه بدن خانمها از قاعدگی تا چربی سوز ی

قوی‌تر از چیزی که فکر میکنید هستید.
جای تاسف است که زنان درجهان گرفتار تبعیض شده اند برای مثال در آمریکا یا سرزمین‌های پیشرفته نسبت به مردان درآمد پایین‌تر بدست می‌آورند ولی درصورتیکه توانایی‌های زیادی دارند و بدلیل نداشتن باور و اعتماد به توانایی هایشان قادر نیستند آن را نشان داده و بهره ببرند.
سرعت چربی سوزی خانم‌ها کندتر است.

در حالت کلی، خانمها در یک روز ۵۰ کالری کم‌تر از آقایان انرژی می‌سوزانند.

درواقع بزرگ‌تر بودن اندام‌های مردان سبب می‌شود برای فعالیت روزانه به انرژی زیادتری نیاز داشته باشند به همین سبب مردان توانایی دارند بیشتر از خانمها خوراک استفاده کنند و دریافتی انرژی بیشتری داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =