علائم اینکه به سلامتی تان اهمیت نمی دهید

۵نشانه بی دقتی به تندرستی جسم که می‌بایست جدی گرفت.

همه ما امیدواریم زندگی امروز ما مناسب‌تر از دیروز باشد ولی چنانچه جسم فرد بیمار و ناسالمی داشته باشیم چه می‌شود؟ پسندیده روشن است که هیچ هدفی درست به سرانجام نخواهد رسید چرا که تندرستی جسم لازمه داشتن نیروی نخستین برای فعالیت بدنی و ذهنی است.
وقتی بدن آغاز به بروز علائمی کند باید هوشیار باشیم و به آن دقت و سبک حیات را تغییر دهیم، علائمی که در این قسمت از زیبان به آن‌ها می‌پردازیم.

بی دقتی به تندرستی جسم به ذهن و جسم زیان میزند.

خستگی‌های مزمن
چنانچه اغلب اوقات خسته اید و یا انرژی مکفی برای انجام کارها را ندارید پیکرتان می‌خواهد چیزی به شما بگوید، برنامه غذایی ناسالم خود یکی از علت‌های ملال و خستگی مزمن است. خوراکی هایی که کربوهیدرات پایین دارند انرژی مورد احتیاج بدن را تامین نمی‌کند و هم چنین میتواند نشانه قند موجود در خون پایین باشد.

علائمی که هشداری در ارتباط با سلامت جسم و تن هستند.

درجه حرارت پایین بدن
همانگونه که بیشتر مردم می‌دانند درجه حرارت تندرست و سالم بدن حدود ۹۷۰۸ است وبالای ۹۹۰۴ تب را نماش میدهد ولی پایین تر۹۷۰۸ درجه درجه حرارت بدن نشاندهنده کمبود انرژی است و هم چنین درجه حرارت پایین این نشانه کارکرد پایین متابولیک و تیروئید است، فاکتوری که محل رشد ویروس‌ها و عفونت‌ها را مهیا میکند و سبب مرگ تدریجی سلول‌ها میشود بنا بر این اگر درجه حرارت بدن ۱ یا دو درجه پایینتر از حد نرمال باشد به دکتر رجوع کنید تا تیروئید و سوخت و ساز تن شما را ارزیابی نماید.
بیخوابی و کیفیت پایین خواب
ایا در خوابیدن مشکلی دارید؟ شاید برای شما نیز پیش آمده که به رختخواب می‌روید علی رغم اینکه خسته اید و وقت زیادی را به سقف زل می‌زنید ولی خوابتان نمیبرد، این نشانه بیخوابی و نداشتن انرژی ضروری است، در این وضعیت پسندیده‌تر است به دکتر رجوع کنید.
اختلالات و مشکلات سیستم گوارشی
تابه حال در زمینه رویه هضم خوراک فکر کرده اید؟ چگونه بدن خوراکی هارا هضم می‌کند؟ چنانچه همواره احساس نفخ دارید یا غذایی که میخورید را با حالت تهوع بیرون میریزد مشکل گوارشی دارید یا غذای که میخورید با معده شما سازگار نیست.
عدم توانایی در کم کردن وزن
چنانچه بطور معمول وزنتان بالا و پایین دارد و کاستن وزن برای تان سخت است پیکرتان سعی دارد چیزی به شما بگوید بر این اساس بایست تغذیه تان را وارسی و به دکتر رجوع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هجده =