چرا آقایان دکتر نمی‌روند؟

۱۰ علت اساسی تازه را میلی به دکتر رفتن ندارند.

مردان دوست ندارند به دکتر بروند، اهمیتی ندارد که چه میزان فرد بیمار هستند، ولی چه میشود که نزد دکتر نمی‌روند؟ جواب پرسش چرا آقایان به دکتر نمیروند چیست؟ آقایان به طورمعمول به دکتر رفتن اعتقادی ندارند علل و دلایل زیر در دنباله این قسمت از زیبان به ما کمک میکند تا درک کنیم که چرا مردان نسبت به مسائل مرتبط به تندرستی شدیدأ بی اعتنایی میکنند.

چرا آقایان به دکتر نمی‌روند. ؟

۱ آن‌ها فکر انجام نمی‌دهند مشکلی وجود داشته باشد:
هیچ درد ناخوشایندی، هیچ تب تشدید شونده‌ای و هیچی که یک جفت ایبوپروفن نتواند برطرفش کند وجود ندارد چرا بیخودی شلوغش کنند؟ وقتیکه پیش روی درد قرار میگیرند، مردان همواره اینگونه فکر خواهند کرد این نگرش می‌تواند برای خیلی از چیزها والا باشد، ولی نه برای تندرستی شما بخش زیادی از مشکلات که زیادترین تاثیر را بر سلامت مردان می‌گذارد، تنها توسط یک دکتر قابل تشخیص است.
نرفتن به دکتر

علت به دکتر نرفتن آقایان

دو نرفتن به دکتر به علت ترسیدن از تغییر:

صحیح هست که ویزیت دکتر از شما امکان دارد منتج به یک گفتگو درباره اینکه عادتها باید تغییر کنند شود تا شما قادر باشید یک زندگی تندرست داشته باشید.

صحیح هست که این گفتگو بنظر دشوار می‌آید.

تغییر در سبک زندگی شما امکان دارد بسادگی و لذت بخشی چند بازی افزون‌تر از بسکتبال با کودکان و یا یک کلاس رقص در سالن رقص با شریک زندگی تان باشد با اینحال شما تا وقتیکه از دکتر خود بپرسید، چیزی نمیدانید.

۳ نرفتن به دکتر به علت شرم آور بودن:

هر مکالمه‌ای که کلمات «پروستات» یا «بیضه» را شامل میشود، اندکی گارد شخصی ایجاد میکند و می‌تواند ناراحت کننده باشد؛ صحبت کردن درباره افسردگی و نگرانی‌های بهداشتی می‌تواند حتی سخت‌تر باشد.

به یاد داشته باشید که دکترتان یک فرد حرفه‌ای است که هرگز اطلاعات شما را با کسیکه به آن نیاز ندارد به اشتراک نمیگذارد.

مردها به دکتر نمی روند

رفتن به دکتر را شرم آور می‌دانند.

چهار آن‌ها فکر میکنند که محکم هستند:

بسیاری از کارشناسان سلامت شرایط بهداشتی پایین آقایان را به نگرش آن‌ها نسبت می‌دهند.

نگرشی که حس میکنند موظف هستند تا خطر را در کنترل خود در آورد مردان با احتمال فراوان «بیماری» را دشوار میکنند، زیرا پذیرش مریضی در برابر با ذهنیت مردانه نقص دارد آن‌ها اولویت کار را بیشتر از درمان و بسیار ندرتا مسائل بهداشتی خود را با فرد دیگری در میان می‌گذارند.

پنج مردانگی از دست رفته:

بسیاری از آقایان حس میکنند که رفتن به دکتر متخصص چیز جوانی است، ولی بایست به یاد داشته باشید که در نهایت خانم‌ها طولانی‌تر زندگی میکنند.

صحیح هست که اتاق‌های انتظار با مجلاتی که غالبا در زمینه خانم‌ها هستند پر شده اند ولی بخش زیادی از دستیار‌ها و طبیبان مرد هستند.

دلیل نرفتن به دکتر

علل و دلایل اساسی که آقایان به دکتر نمی‌روند.

شش کمبود وقت از علت‌های نرفتن به دکتر:

اغلب مردان در ساعت‌های مازاد در محیط کار با رقابت در محیط کار رشد مینمایند و اهداف مورد احتیاج برای وصول به کامیابی دارند، جلسات پایان هفته و انجام ۶ کار لازم است.

مردان از این به عنوان بهانه‌ای برای پرهیز از دکتر رفتن استفاده میکنند، ولی به منظور انجام یک سفر درون شهری که سی دقیقه زمان میبرد غیرممکن است، که وقت دکتر رفتن داشته باشند.

یا فقط میتوانید یک دکتر در نزدیکی محیط کار آن‌ها پیدا کنید، که بتوانند در ساعت استراحت به او سر بزنند.

۷ انکار برای نرفتن به دکتر:

اغلب مردان اعتراف میکنند که نمی‌خواهند به دکتر مراجعه نمایند، زیرا آن‌ها خودشان میدانند که مشکل پیش آمده چیست.

این انکار می‌تواند به عواقب شدید منتج شود که امکان دارد در آتیه در معالجه، مشکلی پیش آید.

علت نرفتن مردها به دکتر

برای اینکه به دکتر نروند انکار میکنند.

۸ آن‌ها اهمیت جلوگیری را درک نمی‌کنند:

شما ناچار نیستید که به دکتر مراجعه نمایید و چنانچه با اونها رابطه برقرار کنید، وقتیکه فرد بیمار می‌شوید، می‌توانید دسترسی آسان داشته باشید.

یکبار در سال میتوانید با وی زنگ برقرار کنید. تا درباره غربالگری مناسب گفتگو کنید.، که به شما یاری خواهد کرد که به خوبی سلامت باقی بمانید.

۹ نداشتن احساس پسندیده برای به دکتر رفتن:

خوبست. احساس پسندیده داشتن، ولی شما قادر نیستید با کلسترول بالا، بالا بودن فشار خون و قند موجود در خون بالا احساس پسندیده داشته باشید؛ مادر شما یا شریک زندگی تان بعد از سکته مغزی شما حس خوبی نخواهد داشت.

درانتظار نمانید تا احساس خوشحالی خودش برای ما از راه برسد.

نرفتن مردها به دکتر

چرا آقایان به دکتر نمی‌روند. ؟

۱۰ آن‌ها گمان می‌برند دکتر برای آن‌ها عادات جدید تجویزی خود را گزینش و انتخاب می‌کند:

خوردن دوازده بسته تنقلات در تعطیلات پایان هفته، ورزش نکردن و خوردن خوراکی‌های ناسالم، در این بین، موارد دیگر … اینها مواردی نیستند که شما انتظار داشته باشید دکتر برای شما تجویز نماید.

مردان می‌ترسند که طبیبان آن‌ها را در کمربند طولانی زمانی گذاشته و به آن‌ها اجبار خواهند کرد که عادت‌های ناسالم خودشان را از بین ببرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =