تغییر رنگ چشم با عسل

چگونه رنگ چشم را با عسل دگرگون کنید.

آیا دوست دارید بطور طبیعی رنگ چشم را با عسل تغییر دهید؟ تغییر رنگ چشم با عسل عنوان مبحثی است که به آن می‌پردازیم گرچه می‌بایست گفت این ادعا هیچگونه حقیقت علمی ندارد و برخی آن را بطور تجربی استفاده کرده اند.

روشن شدن و تغییر رنگ چشم با عسل

چگونه عسل رنگ چشم‌ها را روشن‌تر میکند؟
عسل خاصیت سفید کنندگی دارد و بعنوان ماده خانگی برای روشن کردن پوست و از میان بردن لک‌ها استفاده میشود هم چنین در روشن کردن مو و درمان آلرژی تاثیرگذار است هم چنین براساس یک گفته‌ی قدیمی عسل رنگ قهوه‌ای چشم را روشن‌تر میکند.
تغییر رنگ چشم

روشن‌تر شدن و تغییر رنگ چشم با نسخه خانگی

آیا عسل رنگ چشم را دائمی تغییر می‌دهد؟

با اهمیت است بدانید هیچ راهی برای تغییر رنگ چشم بطور دایمی نیست راهی که ادعا میکنند تغییر رنگ چشم دائمی وجود دارد سبب زیان به چشم و ضعیفی میشود بنابراین تغییر رنگ باعسل موقتی است.

روش تغییر رنگ چشم با عسل و آب

ترکیب عسل و اب رنگ چشم را روشن‌تر میکند، افرادی که میخواهند برای روشنی چشم عسل بهره ببرند بایدبه عسل آب دمای اتاق مازاد و اضافه کنند تا کم‌تر چسبنده شود استفاده عسل و اب چشم را روشن‌تر و سالم‌تر میکند.
به منظور انجام این کار توصیه ما این است دو تاسه چکه از عسل و آب را در هر چشم صبحها و شب بچکانید.
این کار را روزانه به مدت ۲ هفته انجام دهید.
اغلب افراد ترجیح میدهند از عسل خام بهره ببرند هم چنین آب دمای اتاق نسبت به آب خنک پسندیده‌تر است.
عسل و آب را به نسبت ۱ به پنج ترکیب نمایید و درون چکه چکان تمیز بریزید و با دقت در هر چشم ۲ تا سه چکه بچکانید باقیمانده مواد را در جای خنک و تاریک نگه دارید.
عسل یک آنتی باکتریایی طبیعی برای پاکسازی چشم و عفونت هایی مانند ملتهب شدن و خشک شدن چشم است.

شیوه استفاده از عسل برای تغییر رنگ چشم

عارضه‌های محتمل بکارگیری عسل برای تغییر رنگ چشم

عوارضی که شاید عسل برای تغییر رنگ چشم داشته باشد:
علتی که سبب میشود اشخاص از مصرف عسل صرف نظر کنند این است که خیلی از عسلها خالص نیستند و با مواد تصنعی ترکیب شده اند پ هاش چشم آدم هفت و نیم است در صورتیکه پ هاش عسل ۳است یعنی خاصیت اسیدی عسل سبب سوز چشم میشود ونباید تنهایی استفاده شود.

تغییر رنگ چشم با عسل نامرغوب ممنوع!

از عسل خام نامرغوب برای تغییر رنگ چشم استفاده ننمایید، برخی افرادعسل را با آب رقیق میکنند بدون این که پ هاش دقیق ان را مقدار بگیرند و در چشم می‌چکانندکه سبب خارش و سوز میشود.
چنانچه عسلی که مصرف میکنید آلوده باشد سبب عفونت واسیب به چشم میشود پیش از اینکه تلاش کنید رنگ چشم را با عسل دگرگون کنید اول مطالعه کنید که چگونه این کار را بکنید.
رنگ چشم ژنیتیکی است وبارنگدانه‌های قسمتی از چشم که به ان عنبیه گفته میشود همه می‌شناسند گاهی اشخاص رنگ چشم آبی سبز قهوه‌ای خاکستری دارند ومی خواهند یک درجه رنگ چشم را روشن ترکنندوطبق تحقبقات بدست آمده رنگ چشم قهوه‌ای کم‌تر جذاب است به همین سبب سعی دارندرنگ چشم را روشن ترکنند، باید بگوییم که اینکار تقریباً غیرممکن است که رنگ عنبیه را بطور کامل تغییر داد گرچه لیزر درمانی پیشرفت زیادی کرده اماعسل راه کاری است که بدون هیچگونه جراحی رنگ چشم را روشن‌تر میکند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =