رابطه کدو سبز با لاغری

تاثیر بینظیر کدو سبز بر لاغری ولی چگونه مصرف کنیم تا اثر بهتری داشته باشد؟

کدو سبز یکی از سبزی‌ها پرطرفدار در بین بیماران دیابت ی است ولی خاصیت کدو سبز تنها مختص بیماران دیابت ی نیست چرا که با استفاده درست و نحوه‌ی طبخ درست آن بهترین راه برای لاغری و تناسب اندام خواهد بود. در حقیقت باید شما بدانید که کدو سبز را در چه وقتی و کدام وعده و به همراه چه مواد خوراکی باید استفاده کنید تا بهترین نتیجه را به منظور داشتن تناسب اندام و سلامتی بدست آورید.

مصرف کدو به تنهایی به فقر غذایی بدن می‌انجامد ولی چنانچه در مجاور خوراک استفاده شود، میتواند یک تعدیل کننده اخذ انرژی باشد و به کم کردن وزن یاری رساند.

مسئله رژیم گرفتن‌های خودسرانه شبیه آن است که بگوییم هر گردی گردو است و بایست توجه داشته باشیم که هر کم کردن وزن و سایزی از بعد علمی به عنوان لاغری تلقی نخواهد شد.

لاغری که قادر باشد به سلامتی یاری نماید و از مبتلا شدن به مریضی‌ها جلوگیری نماید اقدامی است که ضمن رساندن تمامی منابع حیاتی به بدن آدم قادر باشد انرژی‌های مازاد و نیاز آن را به مصرف برساند.

خواص کدو سبز

فواید فوق العاده کدو سبز

باید دقت نمایید که در هر کیلو چربی ۷ هزار کیلو کالری انرژی وجود دارد و این انرژی جاودانه است و از بین نمی‌رود به جز این که فرم آن را تغییر داده و به صورت نور، حرکت و یا گرمی دربیاوریم.

چنانچه بتوانیم کاری کنیم که یک بیلان منفی در کسب انرژی و استفاده از آن در بدن ما اتفاق بیوفتد و تمام ۵۰ ریزمغذی و دست کم پروتئینی که در بدن ساخته نمی‌شود را به جسم برسانیم میتوان به کاستن از وزن و لاغری علمی امیدوار بود در نظر داشته باشید که این سبزی به تنهایی عامل لاغرکننده نیست.

با عنایت به پتاسیم زیاد و فیبرهای محلول و نامحلولی که کدو دارد کبد را سرحال میکند و به سم زدایی در بدن می‌پردازد.

افرادی که میخواهند در عین سیری گرفتار گشنگی سلولی نشوند باید هر روزه واحدهایی از غلات، فرآورده‌های لبنی، پروتئین‌ها و سبزی‌ها را استفاده کنند.

بدین علت است که نبایستی به کدو بعنوان یک خوراک برای لاغری نگاه کرد زیرا که در درازمدت بدن گرفتار فقر غذایی میشود ولی چنانچه بتوانیم کدو را در مجاور غذای خود مصرف کنیم میتواند یک عامل اساسی و مهم در کاستن از وزن به حساب آید.

مصرف کدو در مجاور خوراکی‌های دیگر می‌تواند مانع از جذب مازاد مواد چربی و قند شود و یک تعدیل کننده به منظور دریافت انرژی محسوب میشود.

مصرف کدو به دلیل پر کردن حجم معده و سیری حجمی میتواند به کاستن اخذ انرژی مازاد بینجامد ولی توجه داشته باشیم که کدو یک چربی سوز نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =