گوش مصنوعی روی بازوی بیمار!

کاشت گوش تصنعی روی بازوی یک مرد:

یک جراح پلاستیک در کشور چین موفق به ساخت گوش تصنعی روی بازوی بیمارش شد.

به گزارش Huanqiu com فرد بیمار مردی بنام «جی» گوش راست خود را در یک تصادف از دست داده بود.

دکتر «گوا شوزونگ» موفق شد تا از غضروف‌های موجود در استخوان‌های دنده فرد بیمار یک گوش جدید روی بازوی آقای «جی» بسازد تا بالاخره با پیوند این عضو به سر فرد بیمار او را به آرزویش برساند پروسه ساخت و تکمیل گوش تصنعی چهار ماه طول کشید.

کامیابی دکتر متخصص جراح پلاستیک در کاشت گوش تصنعی

بر اساس گزارشات همین مأخذ آقای «جی» سال پیش در اثر یک تصادف شدید گوش راست خود را از دست داد و به دلیل پاره شدن گوش از قسمت صورت کاملا امکان جراحی موجود نبود. او جراحی‌های متعددی برای ترمیم و پیوند پوست صورت ش انجام داد ولی هیچ امیدی برای به دست اوردن مجدد گوش خود نداشت. طبیبان و متخخصان جراحی پلاستیک در حالت کلی او را از انجام جراحی هایی پیوند دراین زمینه نا امید کرده بودند تا زمانی که توانست دکتر «گوا» را ملاقات کند. دکتر «گوا» نخستین پزشکی بود که در سال ۲۰۰۶ توانست جراحی پیوند صورت را در چین انجام دهد به همین سبب شهرت خاصی در انجام جراحی پلاستیک داشت.

پس از آزمایشات نخستین دکتر «گوا» و تیمش وارد عمل شدند.

کاشت گوش مصنوعی

در مرحله نخست یک لایه پوست بسط شده (منبسط شده) زیر ساعد قسمت راست فرد بیمار قرار گرفت.

در مرحله بعد آن‌ها غضروف را از قسمت دنده آقای «جی» برداشته و این مرتبه مدل گوش او طراحی شد، غضروف طراحی شده روی بازوی راست فرد بیمار کاشته شد.

کاشت گوش مصنوعی

کاشت گوش تصنعی توسط جراح پلاستیک مشهور در چین

مرحله سوم و در واقع مرحله پایان جراح پلاستیک گوش رشد کرده روی بازوی فرد بیمار را به سر او پیوند خواهد زد.

به گفته‌ی دکتر متخصص این پیوند عضو حساس سخت‌ترین مرحله، مرحله دوم است که بایستی عضروف‌ها بدرستی در ساعد فرد بیمار جای بگیرند تا گوش تصنعی بی هیچ اشکالی در شکل و رویه رشد تکمیل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 9 =