درمان سرطان با تاک!

این گیاه ضد سرطان بنام عجیب خود قاتل بدخیمی است.

گیاه ضد سرطان که به قاتل سرطان مشهور شده است یکی از جدیدترین کشفیات محققان در حقیقت گیاهی بسیار شناسایی شده است ولی خاصیت ضد سرطان ی آن با تازگی کشف شده است.

محققان کشف کرده اند که یک گیاه بسیار شناخته شده ولی بنام حقیقتأ عجیب و غریب قاتل سرطان می‌باشد.

پس از انجام تحقیقات و مطالعاتی توسط محققان بر روی موش‌ها دریافتند روش درمانی نوین با گیاهان میتواند در ظرف کم‌تر از چهل روز سرطان را در موش‌ها از میان ببرد.

محققان مسئول این تست هم اکنون امید بدست آوردن پول به منظور انجام تحقیقات در مردم است.

گیاهی به اسم تاک خدا رعد و برق و یا لی گونگ تنگ که در طب چینی کاربرد‌های فراوانی دارد. علاوه بر درمان روماتوئید آرتریت می‌تواند سرطان را نیز نابود کند.

تاک از درختان خودرو با خاصیتهای شفابخش درخت داغداغان یابه زبان محلی درخت تاک میباشد که سه گونه مختلف دارد.

نام بین المللی: Micocoulier

نامهای دیگر در فارسی: داغداغان، تا، تادار، انتهای دار، تاین، تائی، تاغوت ودر زبان محلی مردم ونک تاک

مشخصات: درختی به ارتفاع ۲۰ متر و با برگهای سبز، زبر و نوک تیز است. میوه‌ی این درخت نیز زرد رنگ می‌باشد.

درخت داغداغان (تاک) درختی شبیه به درخت بلوط ولی با برگ هایی کوچک‌تر و رنگ برگهای آن سبز پر رنگ است. میوه آن به میزان فندق دارد که نم نم پوسته و بدنه میوه محکم می‌گردد و خواص درمانی و دارویی دارد که برای قویتر کردن حافظه آن را با بادرنجبویه و مرزنجوش می‌جوشانند و مصرف میکنند.

در فرهنگ مردمان کرد , درخت طا درختی مقدس است که از چوب آن به منظور پرهیز از چشم زخم استفاده میشود. این اعتقاد مردم سبب شده تا مردم به علت بکارگیری چوب آن برای ساختن لوازم تزیینی همواره به بریدن این درختان اقدام میکنند.

دمرگان تاریخ شناس فرانسوی عقیده دارد که این درخت نخستین بار برای معالجه یرقان و طاعون که در بین النهرین آن روز رایج شده بود توسط یکی از دارو شناسان محلی دربار آشوریان بنام طائل , از فلسطین به کردستان و حوزه قلمرو آشور رسیده و امروز این محل درکردستان عراق «ته ویله» نامیده میشود و چون این درخت از نام حکمران آنجا گرفته شده در کردی هم تاوگ یا تایله می‌گویند.

نسخه‌های درمانی: 
۱ خوردن میوه‌ی داغداغان خونریزی ماهانه را باز میکند و درد شکم را درمان می‌کند.
دو به منظور رفع ورم‌ها و کوفتگی‌ها، پودر شاخه و ریشه‌ی داغداغان را روی آن ضماد کنید.
۳ خوردن پودر چوب داغداغان به میزان اندک، زخم روده و معده را درمان می‌کند.

تاثیر شگفت انگیز این گیاه بر درمان بدخیمی

طبق آخرین تحقیقات از دانشگاه مرکز سرطان وابسته به فراماسون مینه سوتا، با بکارگیری این گیاه، پس از چهل روز در بدن هیچ نشانی از سرطان وجود ندارد حتی موقعی که درمان قطع شود.

تحقیق و پژوهش در گاهنامه ترجمه علوم پزشکی نیز به چاپ رسیده است.

پژوهشگران اعتقاد دارند که این گیاه خیلی تاثیرگذار است، زیرا محتوی میزان زیادی triptolide، که در بررسی‌های قبلی بعنوان یک عنصرجنگنده بزرگ در مقابل سرطان شناسایی شده است.

آن‌ها میگویند که درمان بدخیمی بطور کامل در گیاهان موجود است و زنجبیل نیز از دیگر گیاهانی است که میتواند به طور کامل سرطان را از میان ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 17 =