درمان سرطان با میوه!

این دومیوه قاتل سرطان هستند!!!

سرطان در انواع مهاجم و غیره در بدن به تولید سلول می‌پردازند. سلول هایی که روش‌های درمان سختی همچون کموتراپی به منظور رفع انها استفاده میشود اما مانند همواره دوای هر دردی در دل طبیعت وجود دارد.

دو میوه‌ای که قادر به از میان بردن مهاجم‌ترین نوع بدخیمی هستند توسط محققان شناخته شدند.

گیلاس و آلبالو قادر به انهدام مهاجم‌ترین نوع سلولهای سرطان هستند.

گیلاس و آلبالو

گیلاس و آلبالو وتاثیر بینظیر آنها در ازبین بردن سرطان

این دو میوه خطرناک‌ترین سلول‌های سرطانی را ازبین می‌برند ولی جالبه که بدانید کوچکترین آسیبی به سلولهای تندرست و سالم مجاور وارد انجام نمی‌دهند.

طبق گزارش پژوهشگران دو پلی فنول (مواد شیمیایی گیاهی) منتهی به مرگ سلول‌های سرطانی می‌شوند.

فنول‌ها ترکیبات طبیعی هستند که به شیوه خاص در میوه‌ها یافت می‌شوند.

آنتی اکسیدیشن‌های موجود در گیلاس و آلبالو برای درمان بدخیمی ‌ها بسیار با فایده اند و بکارگیری این منابع طبیعی درمانی بسیار توصیه میشود. مزیت این شیوه نسبت به کموتراپی (درمان دوایی) در این است که بکارگیری این دو ماده غذایی خلاف کموتراپی هیچ آسیبی به سلولهای تندرست و سالم وارد نمی‌کند.

خاصیت‌های بینظیر که در گیلاس و آلبالو

آلبالو درست همانند داروهای تجویزی برای تنظیم چربی و قندخون در افراد مبتلا شده به نشانگان متابولیک که به تندرستی قلب و عروق‌شان یاری می‌کند، بافایده است.

گیلاس از میوه‌های بسیار خوش‌طعم تابستان است که مواد مغذی فراوانی دارد و یک فنجان آن حاوی ۹۰ کالری است که در سلامتی بدن و حتی طول زندگی آدم خیلی تاثیرگذار است بنابر نظر متخصصین تغذیه، گیلاس لبریز از آنتی‌اکسیدان، ویتامین و فایبر است و در جلوگیری از بروز بدخیمی و قویتر کردن حافظه به افراد با سن بالا یاری می‌کند در دنباله با خواص گیلاس و آلبالو بطور کامل آشنا می‌‌شوید.

التیام و بهبود تورم مفاصل

آلبالو و گیلاس، لبریز از آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که میتوانند از میزان نیترواکسید در بدن بکاهند.

ترکیب شیمیایی نیترواکسید سبب پیدایش بیماری‌هایی چون آرتروز و روماتیسم مفصلی میشود هم چنین پژوهشگران کالج بوستون، به‌مدت یکسال رابطه مابین مصرف گیلاس و خطر عود نقرس را در ۶۳۳ نفر مبتلا، مشاهده و مورد بررسی قرار دادند.

برآیند این پژوهش روشن کرد که مصرف گیلاس در میلیون فرد دو روزه میتواند از حملات نقرس تا ۳۵‌درصد بکاهد.

حتی خطر عود این اختلال با مصرف گیلاس در مجاور داروی آلوپورینول تا ۷۵درصد کاهش نشان داد.

یاری به کاستن قند موجود در خون

از خواص آلبالو و گیلاس میتوان به وجود آنتی‌اکسیدان آنتوسیانین اشاره کرد در حقیقت آنتوسیانین رنگ‌سازی طبیعیست که رنگ‌دانه‌های میوه‌ها را تولید می‌کند و برای تندرستی جسم، فواید بی‌شماری دارد در بررسی‌های آزمایشگاهی روی سلول‌های لوزالمعده حیوانات، معین شده که آنتوسیانین می‌تواند تولید انسولین را تا ۵۰‌درصد بالا میبرد البته این تست هنوز روی آدم صورت نگرفته است و پژوهشگران توصیه میکنند، اشخاص دیابتی از مصرف شربت گیلاس و آلبالو یا گیلاس شکری‌شده، به‌دلیل داشتن شکر مازاد و اضافه و رنگ‌دانه‌های کم‌تر اجتناب نمایند.

کاهش ریسک بیماریهای قلبی

آلبالو درست همانند داروهای تجویزی برای تنظیم چربی و قندخون در افراد مبتلا شده به نشانگان متابولیک (سوخت‌وسازی) که به تندرستی قلب و عروق‌شان یاری می‌کند، بافایده است در بررسی‌هایی که روی فشارخون سیستولیک و هم چنین حرکت، اعتدال و هماهنگی در اندام‌های موش‌های مستعد سکته قلبی انجام شد، روشن کرد که ترکیب آلبالو و داروی اکتوس (Actos) می‌تواند بیماری‌های فقدان تعادل و هماهنگی را التیام و بهبود ببخشد و از بالارفتن فشار خون بکاهد از طرفی مواد مغذی موجود در آلبالو وگیلاس، همچون ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌های فلاونوئید و کاروتنوئید و مواد معدنی فسفر، برای قلب‌وعروق بسیار با فایده اند

التیام و بهبود حافظه و کارکرد مغز

آلبالو و گیلاس سورس و منبع مناسبی از آنتوسیانین می‌باشند و این رنگ‌ساز طبیعی می‌تواند کارکرد حافظه را التیام و بهبود بخشد.

در پژوهش هایی که روی موش‌ها انجام شد، آنتوسیانین توانست حافظه و مهارت‌های حرکتی موش‌ها را قویتر کند.

درضمن فلاونوئید و کاروتنوئیدهای موجود در این میوه‌ها، کارایی مغز و حافظه را بالا می‌برند و مغز را فعال نگاه میدارند افرادی که میخواهند در کهنسالی، همچنان ذهنی روشن و فعال داشته باشند، پسندیده‌تر است به‌اندازه لازم آلبالو وگیلاس استفاده کنند.

درضمن خصوصیات آنتی‌اکسیدانی این میوه‌ها سبب دور ماندن ساختار عصبی از اختلال‌های مرتبط به دوره کهنسالی میشود هم چنین در معالجه اختلال‌های عصبی مانند آلزایمر، پارکینسون، افسردگی، ناامیدی، دلواپسی بی‌دلیل و اضطراب مزمن مفیدند.

کاهش ریسک انواع سرطان‌ها

فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها و ویتامین‌های A و C، ترکیبات ضدسرطان بسیار قدرتمندی هستند و به‌طور موثری از رشد سلول‌های سرطان‌زا و افزایش رادیکالهای آزاد که باعث تولید سلول‌های سرطانی جدید می‌شوند، جلوگیری میکنند.

نگهداری از چشم‌ها

آنتی‌اکسیدان‌های آلبالو و گیلاس علاوه‌بر فوایدی که گفته شد وظیفه مهمی در نگهداری از چشم‌ها دارند.

آن‌ها از چشم‌ها در مقابل صدمات ناشی از رادیکالهای آزاد و کهنسالی مانند ازدست‌دادن بینایی، تباهی لکه‌ی زرد در چشم و خشک شدن چشم مراقبت میکنند.

خواب خوب شبانه

مصرف یک لیوان آب آلبالو می‌تواند زمان کلی و کیفیت خواب را بالا ببرد ملاتونین در بدن، مسئول تنظیم ساعت درونی بدن و چرخه‌های خواب-بیداری فرد است.

ترکیب ملاتونین و خصوصیات ضدالتهاب آلبالو سبب خواب باکیفیت در اشخاص میشود آب گیلاس هم اثر مفیدی روی خواب فرد می‌گذارد.

هم چنین پژوهشگران با بررسی عادت خواب ۱۵ بزرگ‌سال که به‌مدت ۲ هفته، صبح‌ها و شب‌ها، یک استکان آب گیلاس نوشیدند، متوجه کاهش چشمگیر بی‌خوابی در این اشخاص شدند درحقیقت آن‌ها هر دفعه که شب‌هنگام به رختخواب می‌رفتند، به‌طور میانه فقط ۱۷ دقیقه بعد به خواب می‌رفته‌اند.

آلبالو و گیلاس را میتوان به‌جای داروهای خواب استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =