آموزش حمام ویژه برای پا

آرامش را به پا هایتان هدیه کنید.

به بیان متخصصین سلامت، منافع آن خیلی بیش‌تر از مضرات آن می‌باشد. به آسانی فقط با افزودن چند ماده نسبتا ارزان به آب گرم، شما میتوانید. پا ی خود را در آبی غوطه ور کنید که سلامتیتان را ارتقا داده و بدن تان را از شر سموم مختلف خلاص میکند.

نمک دریا؟

خاصیتهای شفابخش نمک دریا در طول قرن‌ها به اثبات رسیده است.

مطابق افسانه‌های کهن ملکه کلئوپاترا مارک انتونی را به تسخیر قسمت هایی از دریای مرده وادار کرد تا به آبهای غنی از فرآورده‌ها و مواد معدنی دسترسی یافته و زیبایی و سلامتی را تجربه نماید.

در حالیکه نمک دریاها شامل رگه هایی از مواد معدنی است، آب دریای مرده شامل ۲۱ نوع مواد معدنی می‌باشد.

علاوه بر مزیت‌های سم زدایی، بعضی از این مواد معدنی (منیزیم، کلسیم، روی، سلنیوم، و پتاسیم ) به عنوان رفیقان پوست ومفید به منظور تحکیم و هیدراته کردن آن شناخته شده اند.

از نمک دریای مرده همانند محصولات مواظبت از پوست به عنوان قوی کننده پوستی برای علاج هایی نظیر درمان‌های اتوپیک و زیان‌های ناشی از اشعه ماورای بنفش خورشید استفاده میشود.

چگونه این ماده شفا بخش را با ترکیب چند ماده ساده در خانه آماده کنیم؟

مواد لازم:

ظرف ویژه پا شویه یا وان حمام

آب گرم (فقط تا اندازه‌ای که پایتان را بپوشاند)

شش قاشق مربا خوری نمک دریا (ترجیحا نمک دریای مرده)

شش قاشق مربا خوری. جوش شیرین و حوله

دستورالعمل:

آب گرم (نه خیلی داغ) را در ظرف ویژه پاشویه یا وان حمام بریزید، بعد نمک دریا و جوش شیرین را افزوده و پاهایتان را درون آب فرو ببرید و تا سرد شدن آب (حدودا ۲۰ دقیقه) درانتظار بمانید.

هرگز نمک را از پاهایتان نشسته و پاهایتان را با حوله‌ای نرم و به آهستگی خشک نمایید.

طبیبان کارشناس طب مکمل برای ترغیب اشخاص بانجام فرایند سم زدایی آرام در طی زمان تکرار این شیوه را ۲-۳ بار در هفته توصیه میکنند.

شاید شما نیز مایل باشید حمام سم زدایی را برای کل پیکرتان آزمایش کنید، برای این کار، با افزودن حدودا ۵۰۰ گرم نمک دریا و ۵۰۰ گرم جوش شیرین به آب گرم (نه داغ) حمام، به مدت چهل و پنج دقیقه تا افت کردن درجه حرارت آب در آب باقی بمانید.
توجه: چنانچه باردار هستید پیش از هرگونه اقدامی جهت سم زدایی پیکرتان با دکترتان مشاوره نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 13 =