راههای آسان سفید کردن دندان

سفید کردن دندان ‌ها بطور طبیعی در منزل

خوشبختانه بخش زیادی از داروهای خانگی وجود دارد، که شما میتوانید برای روشن و سفید کردن دندان ‌ها و زیبایی لبخند خود استفاده نمایید، که مقرون به صرفه و آسان هستند. با مطالعه دقیق ادامه این قسمت از سلامت زیبان خواهید دانست که چگونه با این ۱۴ راهکار اثربخش، دندانهایتان را در منزل سفید کنید.
راه حل سفیدکردن دندان ها

۱ – خمیر جوش شیرین و پراکسید هیدروژن

با آمیخته کردن یک قاشق چای خوری جوش شیرین ، با پراکسید هیدروژن در یک ظرف کوچک یک خمیر نازک درست نمایید.، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان بهره جویی کنید، و به آهستگی به مدت دو دقیقه مسواک بزنید بعد بشویید، و با خمیر دندان بطور مرتب مسواک بزنید.

دو – قرقره کردن پراکسید هیدروژن

با خمیر دندان عادی مسواک بزنید؛ ۱/۲ فنجان آب را با دو قاشق خوراک خوری از پراکسید هیدروژن میکس نمایید.، و در دهان خود برای ۱ دقیقه قرقره کنید.

برای حذف پراکسید هیدروژن، مسواک بزنیید و با آب بشویید؛ روزانه این کار را مجدداً انجام دهید، تا وقتیکه دندان هایتان روشن شود.

۳ – بکارگیری خمیر نمک دریا و جوش شیرین به عنوان خمیر دندان

یک قاشق چای خوری جوش شیرین را با ۱/۲ قاشق چای خوری نمک دریا با یک اندکی آب در یک ظرف کوچک میکس نمایید.، تا یک خمیر نازک بوجود بیاید.، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان بهره جویی کنید، و به آهستگی به مدت دو دقیقه مسواک بزنید پس از آن با آب بشووید و بعد از آن با خمیر دندان بطور مرتب مسواک بزنیید.
سفیدکردن دندان ها

چهار – مسواک کشیدن با خمیر پودر زردچوبه

یک قاشق چاییخوری پودر زردچوبه ارگانیک و اندکی آب را در یک ظرف کوچک میکس نمایید.، تا یک خمیر نازک بوجود بیاید.، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان بهره جویی کنید و به آهستگی به مدت دو دقیقه مسواک بزنید مواظب باشید که پاشیده نشود، زیرا می‌تواند همه جا رارنگی کند! با آب شستشو دهید و بعد از آن با خمیر دندان بطور مرتب مسواک بزنید.

پنج – مسواک کشیدن با ذغال سنگ فعال

پودر زغال سنگ با درجه فعال مواد خوراکی را روی مسواک نمناک بپاشید، بعد از آن به مدت دو دقیقه مسواک بزنید.

مراقب باشیدکه پاشیده نشود، چون می‌تواند همه جا را لکه دار کند! بعد از آن، با آب شستشو دهید و بطور مرتب مسواک بزنید.

شش – سفید کردن دندان‌ها با خمیر آبلیمو و جوش شیرین

یک قاشق چاییخوری آبلیمو را با جوش شیرین به میزان واجب و ضروری، میکس نمایید.، تا یک خمیر نازک بوجود بیاید.، پس از آن با مسواک نرم و به آهستگی به مدت دو دقیقه مسواک بزنید با آب شستشو دهید، پس از آن با خمیر دندان بطور مرتب مسواک بزنید تا آبلیمو از میان رود
سفیدکردن دندان ها با لیمو

۷ – قرقره روغن نارگیل و مسواک کشیدن

یک قاشق خوراک خوری از روغن نارگیل ارگانیک را در دهان بریزید وقرقره کنید آن را در اطراف دهان خود برای ۵-۲۰ دقیقه بچرخانید (مانند زمانی که دهان شویه استفاده می‌کنید)، جوش شیرین را روی مسواک نمناک بپاشید و دندان‌های خود را مسواک بزنید و بشویید.

۸ – شستشوی دندان با سرکه سیب و ضدعفونی کردن

یک قاشق غذاخوری از سرکه سیب را، مانند دهان شویه در اطراف دهان خود برای دو دقیقه شستشو دهید، بعد از آن مسواک خود را در سرکه سیب فرو کرده و برای یاری به حذف لکه‌ها مسواک بزنید بعد بشویید و بعد دندان‌های خود را با جوش شیرین و خمیر دندان مسواک بزنید تا تمام سرکه سیب حذف شود.
سفیدکردن دندان با سرکه

۹ – ضدعفونی دهن و دندون با جوش شیرین، خمیر دندان و هیدروژن پراکسید.

۲قاشق چای خوری جوش شیرین، با دو قاشق چاییخوری از خمیر دندان و یک قاشق چاییخوری از پراکسید هیدروژن میکس نمایید. آمیخته را روی دندان‌ها پخش کنید و ۵-۱۰ دقیقه آن را رها کنید.
دندونها را با آمیخته مسواک کنید و آنگاه به طور کامل با آب شستشو دهید، برای حذف تمام پراکسید هیدروژن با خمیر دندان بطور مرتب و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

۱۰ – خمیر دندان سفید کننده خانگی با اسانس‌های روغن

میزان برابر از روغن نارگیل ارگانیک و جوش شیرین را با چند قطره روغن نعناع ، اسانس نعناع یا روغن چوب دارچین میکس نمایید.، تا خمیر دندان بوجود بیاید. دندونها را روزی دوبار مسواک بزنید.

۱۱ – خمیر دندان سفید کننده خانگی با زردچوبه

یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل ارگانیک و ۱ قاشق چاییخوری پودر زردچوبه ارگانیک با چند قطره از روغن نعناع، اسانس نعناع یا روغن چوب دارچین میکس نمایید.، تا خمیر دندان درست شود دندونها را روزی دوبار مسواک بزنید.
سفیدشدن دندان با زردچوبه

دوازده – سفیدی دندان با پوست پرتقال و نمک

بخش سفید پوست پرتقال را، با نمک دریا بپوشانید بعد از آن به آهستگی بر روی دندان‌های خود به مدت دو دقیقه مالش دهید بعد آنرا بشویید و بعد برای حذف تمام مرکبات، بطور مرتب با خمیر دندان و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

۱۳ – خمیر سفید کننده دندان توت اروپایی و جوش شیرین

یک توت اروپایی بزرگ را برش دهید و له کنید و با ½ قاشق چاییخوری جوش شیرین، هم بزنید تا صاف و آمیخته شوند آمیخته را بر روی دندانها بپاشید و پنج دقیقه تعمل نمایید بشویید و بعد برای حذف تمام توت اروپایی با خمیر دندان بطور مرتب و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

۱۴ – ساییدن پوست موز روی دندان، سفید کننده فوری دندان

به آهستگی یک قطعه کوچک از درون پوست موز را برای دو دقیقه روی دندان‌های خود بمالید بشویید و بعد برای حذف تمامی موز با خمیر دندان بطور مرتب و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفده =