فواید سرکه سیب

۲۲راه بمنظور استفاده از سرکه سیب به عنوان یک مداوا سریع

از سرکه سیب قرن هاست که بعنوان یک دارو و درمان خانگی استفاده میشود و می‌تواند بخش زیادی از مشکلات جسمانی را حل کند و خواص شگفت انگیزی دارد که می‌تواند هر شخصی را شگفت زده کند.
به همین سبب توصیه میشود از این سرکه سیب که خیلی تاثیر گذار است در رژیم تغذیه‌ای روزمره خود بیافزایید که بیشتر از اندازه در کم کردن وزن اثربخش می‌باشد و میتواند شمارا به وزن ایدئال تان برساند و هم میتواند گلودرد و دیابت را نیز مداوا نماید که این‌ها تعدادی از فایده‌های سرکه سیب می‌باشند که در دنباله تمام خواص آن را بشما معرفی خواهیم کرد.

پرکاربردترین نسخه‌های درمانی و زیبای با بکارگیری سرکه سیب

استفاده از سرکه سیب

خواص و فواید والا بکارگیری سرکه سیب

۱-درمان زگیل با بکارگیری سرکه سیب:

شما میتوانید از سرکه سیب برای علاج زگیل‌های پوستی بهره جویی کنید. برای این کار احتیاج به سرکه سیب و آب دارید که این دو را با همدیگر آمیخته میکنید و روی زگیل به مدت بیست دقیقه قرار می‌دهید و یا میتوانید با پنبه این محلول را روی زگیل اعمال کنید تا خشک شود و با این کار زگیل سریعا ناپدید خواهد شد.

۲-استفاده از سرکه سیب برای کم کردن وزن :

با آشامیدن این سرکه میزان سوخت و ساز بدن را تحریک مینماید. و بدین گونه چربی سوز ی در پیکرتان صورت میگیرد.

به این منظور پیشنهاد میشود که دو پیمانه چای خوری سرکه سیب را در ۱ لیتر آب بریزید و بهره جویی کنید و از این آب بطور روزمره استفاده نمایید تا اثر آن بیشتر گردد.

۳-مبارزه با عفونت‌های بدن نسخه دیگر بکارگیری سرکه سیب

با عنایت به خاصیت‌های ضد عفونتی و ضد قارچی سرکه سیب، بیشتر از آن به منظور رفع عفونت‌های جدی استفاده میشود که خیلی موثر است و بعد از بکارگیری آن سریعا التیام و بهبود خواهید یافت و دیگر نیازی وجود ندارد که از دواها و داروهای شیمیایی استفاده کنید.

۴-روش بکارگیری سرکه سیب در تنظیم میزان کلسترول

بررسی‌ها مشخص کرده است که سرکه سیب میتواند در کاهش میزان کلسترول نامطلوب بدن تاثیرگذار باشد و سطح چربی خون خوب را بالا ببرد.

پس چنانچه می‌خواهید میزان کلسترول پیکرتان تنظیم شود از سرکه سیب بطور روزمره بهره جویی کنید.

۵-افزایش سلامت استخوان با بکارگیری سرکه سیب:

سرکه سیب محتوی میزان زیادی از منیزیم، پتاسیم ، کلسیم و سایر موارد معدنی ارزشمند میباشد که در نهایت بکارگیری آن سبب مستحکم شدن استخوان‌ها میشود.

۶-استفاده از سرکه سیب برای پایدار کردن فشار خون :

یک پیمانه چای خوری از سرکه سیب را در یک فنجان لیوان آب بریزید و هر روزه از آن بهره ببرید تا فشار خون تان تثبیت شود. چنانچه فشار خون شما پایدار نمی‌باشد برای علاج آن میتوانید از سرکه سیب استفاده نمایید تا این مشکلتان در حین زمانی کوتاه درمان شود.

۷-کمک به مداوا دیابت با بکارگیری سرکه سیب

سرکه سیب دارای خاصیت درمان دیابت هم میباشد که چنانچه به انسولین حساسیت دارید، میتوانید از این استفاده نمایید تا هرچه زودتر درمان شوید و میزان سوخت و ساز بدن را تنظیم مینماید و سطح قند موجود در خون را التیام و بهبود می‌دهد.

۸-مبارزه با آرتروز با بکارگیری سرکه سیب:

با عنایت به محتوای پتاسیم در سرکه سیب، از انباشته شدن کلسیم در مفاصل جلوگیری میکند و در نهایت سبب بهبودی این شرایط خواهد شد.

۹-استفاده از سرکه سیب برای مو:

ترکیب اساسی سرکه سیب که اسید استیک نام دارد، می‌تواند به آسانی قارچ «Malassezia furfur» را از میان ببرد. و به همین سبب می‌تواند چربی پوست را بکاهد و شوره سر را نیز بکاهد و ریشه‌های مو را تحکیم و براق کند و بنابه علل و دلایل گفته شده از سرکه سیب به منظور تحکیم و نگهداری از مو هایتان بهره جویی کنید.
استفاده از سرکه سیب

تحکیم پوست مو با بکارگیری سرکه سیب

۱۰- توقف سکسکه و ریفلاکس اسید معده با بکارگیری سرکه سیب:

سکسکه و ریفلاکس اسید معده توانایی دارند بسیار دردآور باشند و احساس بدی داشته باشید ولی با آشامیدن سرکه سیب، معده شما اعتدال گذشته خود را بدست می‌آورد و دیگر گرفتار این دشواری نخواهید شد و هم چنین میزان اسپاسم‌های تحریک کننده دیاگرام را نیزکاهش می‌دهد.

۱۱-پاکسازی و زیباسازی پوست صورت با بکارگیری سرکه سیب:

سرکه سیب التهاب‌های پوستی را می‌تواند از میان ببرد و روغن تولیدی در روی پوست را بکاهد. سرکه سیب می‌تواند خیلی از اختلالات و بیماریهای پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، آکنه ، آفتاب سوختگی ، خشک شدن پوست و لکه‌های پوستی را نیز از میان میبرد.

۱۲-استفاده از سرکه سیب برای تازه و خوشبو نگه داشتن دهان:

سرکه سیب دارای خاصیت‌های اسیدی می‌باشد بنابراین زمانیکه با آب رقیق میشود، میتوان از آن به عنوان دهانشویه برای پاکسازی دهان استفاده کرد stdn

۱۳-کاهش دردهای گوارشی با بکارگیری سرکه سیب:

وجود پکتین در سرکه سیب دارای اثرات آنتی بایوتیک ی دارد که به کاستن از علایم اسهال متعاقب از عفونت‌های مزمن بسیار کمک میکند و درد برآمده از آن را نیز کاهش و در حین زمانی کوتاه آنرا مداوا میکند.

۱۴-رفع سوز حلق با بکارگیری سرکه سیب:

خواص اسیدی سرکه سیب بطور اثربخش میکروب‌ها را از میان میبرد. و بنابراین سوز در حلق و درد در ناحیه گلو و حلق را به آسانی مداوا میکند.

۱۵-درمان سوء هاضمه با بکارگیری سرکه سیب:

بخشی از سرکه سیب را در لیوانی آب گرم بریزید و برای تاثیر بیشتر، یک قاشق غذاخوری عسل بیافزایید که با آشامیدن این معجون شگفت انگیز سوء هاضمه شما درمان خواهد شد.

۱۶-درمان نیش حشرات با بکارگیری سرکه سیب:

از گذشته تا اکنون از سرکه سیب به عنوان درمان خانگی برای علاج طبیعی نیش حشرات استفاده میشود که خیلی هم در این امر اثربخش می‌باشد و بعد از بکارگیری آن تاثیر شگفت انگیزش را خواهید دید.

۱۷-افزایش سطح انرژی با بکارگیری سرکه سیب:

پتاسیم و آنزیم هایی که در این سرکه پرفایده یافت میشوند که میتوانند از ایجاد اسید لاکتیک در حین اضطراب و نگرانی جلوگیری کنند و نکته ایی جالب برای ورزشکاران اینست که چنانچه بعد از ممارست از این سرکه بنوشند، ملال و خستگی بعد از ممارست آن‌ها از میان میرود.

۱۸-استفاده از سرکه سیب برای علاج سینوس:

شما با رقیق کردن سرکه سیب و آشامیدن آن میتوانید به درمان سینوس خود یاری کنید.

۱۹-کاهش ورم با بکارگیری سرکه سیب:

۱ یا دو لیوان سرکه سیب را در وان آب گرم بریزید و در وان بخوابید تا ورم‌های پوستی تان را بکاهد و می‌تواند سموم را بکاهد و دردها را تخفیف دهد.

۲۰- سفید کردن دندان ‌ها با بکارگیری سرکه سیب:

علاوه بر سفید کردن دندان ‌ها، سرکه سیب می‌تواند باکتری‌های دهن و دندون را از میان میبرد.

۲۱- درمان واریس با بکارگیری سرکه سیب:

با عنایت به توانایی سرکه سیب در جریان خون بدن، می‌تواند درد‌های متعاقب از واریس و تورم واریس ی را بکاهد.

۲۲-برطرف کننده طبیعی بوی نامطلوب با بکارگیری سرکه سیب:

سرکه سیب یک برطرف کننده طبیعی بوی نامطلوب میباشد که می‌تواند بوی نامطلوب را به علت ماهیت اسیدی خودش بکاهد بمنظور استفاده از سرکه سیب در این امر میتوانید از میزانی پنبه بهره جویی کنید و روی قسمتی که میخواهید بوی نامطلوب آنرا برطرف کنید، بهره جویی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هشت =