مواد روانگردان تسبیح چیست؟

درباره مواد روانگردان تسبیح زیادتر بیاموزید.

ماده روانگردان جدیدی که بنام «تسبیح» معروف شده است به شکل دهانی و کشیدنی مصرف میشود و استفاده دهانی آن سبب تاثیر فوری بر مغز خواهد شد.

ماده روانگردان تسبیح نوع جدیدی از آمفتامین است که عوارضی از جمله سکته‌های مغزی و فقدان حس بویایی و چشایی را منتج میشود.
این ماده روانگردان جدید همان آمفتامین است که از مواد اولیه‌اش را برای ساخت شیشه و آیس استفاده می‌کردند و فقط شکل و اسم آن تغییر پیدا کرده است.

ماده روانگردان تسبیح، از دانه‌های گرد و با رشته هایی از جنس خود و به هم پیوسته درست شده که مخلوطی از آمفتامین و شیشه با دو یا سه اسید بسیار پرخطر است که به شکل تسبیح ساخته میشود.

شکل ظاهری مواد روانگردان تسبیح

شیشه بعد از وارد شدن به بازار تحت عناوین مختلف مشتریان زیادی از میان مصرف کنندگان مواد روانگردان دست و پا کرده بود که پس از اطلاع رسانی و آگاه سازی همگانی و اقدامات پیشگیرانه پلیس نبرد با مواد روانگردان ، قسمتی از بازار مصرف خود را از دست داد و به همین سبب هم عرضه کنندگان و هم قاچاقچیان موادمخدر سعی کردند با تغییر شکل، رنگ و نام آن بار دیگه این ماده روانگردان پرخطر را با قالبی جدید به بازار مصرف وارد کنند.

این ماده روانگردان که تسبیح نام دارد، همان آمفتامین است که در ساخت سایر موارد شیمیایی روانگردان مانند شیشه استفاده میشود.

با این حال، تسبیح اثرات مخرب و سنگینی در جسم و روح اشخاص می‌گذارد.

مشخصات ماده مخدر تسبیح

تصویر ماده روانگردان تسبیح

ترکیبات ماده روانگردان تسبیح

ماده روانگردان تسبیح از دانه‌های گرد که بوسیله رشته‌های از جنس خود بهم پیوسته درست شده و مخلوطی از آمفتامین و شیشه است که با دو یا سه اسید خیلی پرخطر ترکیب شده و به صورت تسبیح مانند در آمده است.

چگونگی پیدایش

فرایند ورود این ماده روانگردان بنام و شکل جدید عینا در دنباله همان تغییر نام شیشه بنام «تینا» و «مت» است که یکی از راهکارهای به کار گرفته شده از سوی قاچاقچیان برای فروش بیشتر محصولات خود است.

تولیدکنندگان و قاچاقچیان مواد روانگردان که در پی راههای جدید برای وارد کردن محصولات خود به بازار مصرف و کسب سود هستند، ماده روانگردان تسبیح را تولید و عرضه کرده اند.

عارضه‌های مصرف

این ماده روانگردان تاثیر ناگهانی و فوری بر مغز دارد که بدنبال مصرف یکسره سبب سکته مغزی میشود.

ماده روانگردان تسبیح سبب میشود که مصرف کننده در یک حالت فراموشی قرار گیرد و وقتی گرفتار آن شد راه برگشتی برایش وجود نخواهد نداشت.

کاهش شدید نور چشم و از میان رفتن حس چشایی پیامد دیگری است که مصرف ماده روانگردان تسبیح در پی دارد.

نخ و برنز در ایران

برنز و نخ دو ماده‌ای هستند که به تازگی وارد ایران شده اند و بطور صاف و مستقیم در مغزواعصاب اثر می‌گذارند.

خروج از هوشیاری، آشفتگی در شناسایی، نزدیک دیدن بلندی‌ها و فاصله‌های دور یعنی کوتاه دیدن ارتفاعات و تشخیص ندادن خانواده از بقیه از ابتدایی‌ترین آثار این دو ماده هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =