روش نجات بیمار سکته مغزی با سوزن

چگونه با یک سوزن فرد بیمار سکته مغزی را نجات دهیم؟

این شاید میزانی غیر متداول بنظر برسد ولی همواره تلاش کنید یک سوزن در منزل تان نگه دارید.

این توصیه را بخوانید و با رفیقان خود به اشتراک بگذارید چرا که میتوانید جان چندین نفر را با این نوشتار نجات دهید.

وقتیکه شخصی سکته مغزی میکند، با گذشت زمان مویرگ‌های مغز او کشیده می‌شوند.

روش دکتر متخصص چینی برای نجات فرد بیمار سکته مغزی با سوزن زدن به سرانگشتان

آرامش خود را حفظ کنی! چنانچه دیدید که شخصی گرفتار سکته مغزی شده است، او را حرکت ندهید زیرا چنانچه مریض را حرکت دهید مویرگ‌های مغز فرد بیمار کشیده خواهند شد و در مغز میزانی خون ریزی خواهد شد.

چنانچه شما سوزن خیاطی در منزل تان دارید می‌تواند بشما در این امر یاری رساند.

میتوانید از با بکارگیری یک شمع یا شعله ایی برای استریل کردن شمع بهره جویی کنید و بعد بر روی هر ده انگشت یک سوراخ ایجاد نمایید.

نجات بیمار سکته مغزی

روش نجات فرد بیمار سکته مغزی با بکارگیری یک سوزن

تنها باید چند میلیمتر این سوزن را به انگشت فرو کنید تا حدی که خون قادر باشد بیرون بیاید و جریان داشته باشد چنانچه خون چکه نکرد انگشت را بفشارید تا اندکی جریان پیدا کند.
اندکی بعد نشانه‌های حیاطی را در فرد بیمار خواهید دید و چنانچه دهان فرد بیمار کج شده باشد، گوش‌های فرد بیمار را ماساژ دهید تا به رنگ قرمز تغییر نماید و بنابراین خون در این بخش جریان پیدا خواهد کرد پس از آن با سوزن یک سوراخ در قسمت نرم هر دو گوش ایجاد نمایید تا اندکی خون خارج شود.
اندکی بعد دهان فرد بیمار به حالت نخستین خود باز خواهد گشت و بعد چنانچه مشاهده کردید که نشانه‌های حیاطی فرد بیمار برگشته است او را به مرکز درمانی جابه‌جا‌ کنید.
این شیوه یک شیوه چینی است که ۱۰۰٪ عملی است و میتواند جان قربانی را نجات دهد و با بکارگیری آن می‌توانید جان شخصی که خونریزی کرده است را نجات دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =