درمان افسردگی

افسردگی و سرطان

گفته می شود که افسردگی کمترین علامت شناخته شده در افراد مبتلا به سرطان است. کنار آمدن با سرطان برای شما و خانواده می تواند یکی از سخت ترین کارها باشد.

کاملاً قابل درک است که مدتی پس از تشخیص یا در طی دوره درمان ، احساس غم و اندوه بسیار شدید داشته باشید. اما این همان افسردگی نیست.

اکنون بسیاری از پزشکان در تشخیص و درمان افسردگی در افراد مبتلا به سرطان بهتر هستند. اما ما هنوز مطمئن نیستیم که افسردگی در افراد دچار سرطان دقیقاً چقدر رایج است و تحقیقات بیشتری باید انجام شود.

زندگی با سرطان می تواند یک تحول طاقت فرسا در سلامت جسمی ، عاطفی و ذهنی به همراه داشته باشد.

تشخیص سرطان، ذهن و بدن شما را به طریقی منفی ، دشوار و اغلب دردناک تحت تأثیر قرار می دهد.

سرطان معمولا فشار عاطفی زیادی به همراه دارد و گاهی با ترس ، اضطراب و استرس بروز می کند.

پس از درمان سرطان


افسردگی می تواند فورا پس از تشخیص سرطان رخ دهد. اما پس از پایان درمان سرطان، گاهی شروع افسردگی کاملاً طبیعی است.

درک این مسئله برای افراد دیگر دشوار است. درست زمانی که آنها فکر می کنند باید به حالت عادی برگردید ، ممکن است بیش از هر زمان دیگری احساس غم و اندوه کنید. ممکن است مشورت با یک مشاور یا روانشناس به شما کمک کند.

نکته مهمی که باید بدانید این است که برای افسردگی درمان های متعددی وجود دارد. بدون درمان ، علائم افسردگی ممکن است برای مدت زمان طولانی ، گاهی ماهها یا سالها ادامه داشته باشد و حتی با بهبود سرطان، علائم افسردگی شما تشدید شود. درمان افسردگی همراه با سرطان ممکن است کمی سخت تر از درمان افسردگی معمول باشد ولی همیشه گزینه های درمانی متعددی در دسترس است.

برای درمان افسردگی بدون دارو اینجا کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پانزده =